Täältä ilmoittautuu yksi äksy valittaja lisää...
Yö meni perseelleen,nokka tuhisi tytöllä ja muutenkin rauhaton,klo1 itki vartin ja klo3 itki puoli tuntia,laitoin supon koska selvästi joku vaivasi ja siitä nukuttiin klo7.
Soitin aamulla lääkärin ja puol10:ks sain,tytöllä kaikki ok,korvat jne ja patista sanoi samaa mitä Tuisku ja st jo sanoivatkin,kuulemma voi mennä 2-3kk kun patti laskee...
Eli kaikki ok,joten taitaa olla enään yksi vaihtoehto,hammas.
Sekin tietysti ärsytti,kun nokka oli tukossa,mutta laitoin ennen nukkumaan menoa ja sillo klo1 suolaliuosta nenään ja se avasi.
Alan oleen vaan niin korvia myöten täynnä näitä öitä,nukun 2-3h max 4h putkissa,oon aivan rikki.
Tätä,kun on jatkunut kutakuinkin tytön koko 9kk elämän,että kun saisin edes yhden yön nukkua 8-10h PUTKEEN!
Miehestäkään ei ole apua,kun käy töissä,v-loput tietenkin,mutta kyllä se herääminen yleensä meikäläisen harteille silloinkin jää...Ja musta tuntuu että tyttö nukkuu sillon paremmin,kun on v-loppu,tai sit mä kuvittelen vaan...
Kävin eilen siellä kuntosalilla,piristi kummasti (muutamaksi tunniksi) mutta paikat on kipeenä!!!!!
Onkohan mun maha/reidet/perse jo kiinteytyny????

Odotan tuloksia tapahtuvaksi päivässä,mutta EI!
Aattelin nyt ottaa tästä sellasen joka viikkosen projektin!
Kamala pakkanen...näytti meillä -19,2astetta.
Tuulikin oli jäätävä,vaikka kävelin vain autolle ja takas terveyskeskuksesta ja kävin kaveria moikkaamassa siinä naapurissa. HYI!
Tyttö nukkuu melki täys toppa varustuksella vaunuissa SISÄLLÄ,kun nukahti automatkalla ja siirsin vaunuihin nukkumaan,avasin kyllä haalaria ja sain tumput pois...Hyvin näyttää uni maistuvan,nukkunut 30min.
Pitää mennä herätteleen yö työläistä.