Tosi hyvä kun pääsee noin nopeasti ultraan! Toivottavasti olisi vaan sitä vaaratonta verenvuotoa, mitä aika monilla taitaa tulla. Mä varasin sen varhaisultra-ajan nyt silti, vaikka pelottaa tosi paljon, en tiedä mitä sitten tapahtuu jos siellä ei olekaan kaikki hyvin. Toisaalta ehkä parempi tietää ennemmin kuin myöhemmin. Olot jatkuu samanlaisena, paitsi nyt tullut lisänä tyhjän mahan oksentelua, jos ei ole muistanut syödä tarpeeksi usein. Ja rinnat alkaa muistuttaa jotain ulkoavaruuden olentoa, ja ovat nyt kunnolla kipeätkin, liikkuessa sattuu, pakko alkaa paketoimaan varmaan joihinkin sporttiliiveihin, vaikka pienirintaisena tottunut elämään lähinnä ilman koko liivejä.Vuoto jatkuu vaikkakin on limansekaista niin pelottaa kovasti et tää menee kesken.
Onneksi pääsen ultraan tarkistukselle jossakin välissä illalla.
Ihana kuulla!!!Moikka!
Kävin tänään toisen kerran ultrassa ja siellä sydän edelleen sykki, vahvasi sykkikin! Viikot vähemmän kuin luulin, ultran mukaan nyt 6+3, LA siis 16.4. Kahden viikon päästä ultraa uudestaan, että nähdään onhan toinen jatkanut kasvua. Helpotus että pieni edelleen elossa ja kasvanut. Viime viikon ultran jälkeen ei voittajafiilis ollut.
Paljon voimia vielä teidän perheelleEi tullu meille huhtikuista joten toivotan teille kaikille mukavaa raskautta.
Mä en saanut vielä 5+4 ja sit en enää halunnut testata, kun aiheutti vaan turhaa stressiä Nyt varhaisultrassa oli kuitenkin kaikki hyvin Just tolla facebook-ryhmässä oli puhetta ja muutenkin oon lukenut netistä, että se ei välttämättä näytä kaikilla sitä 3+ ees jollain 6-7 viikoilla, vaikka kaikki olis ihan normaalistiKun toukokuisten ryhmää ei vielä oo, niin tuunpa teiltä kysymään, että milloin saitte digiin 3+? Sain maanantaina 4+0 digiin raskaana 2-3 ja mietin, että voiskohan ens maanantaina (5+0) saada sen 3+
Okei! Tämäpä on hyvä tietää! Ehkä jätän sen kokonaan testaamatta sitten ja luotan vaan, että kaikki on hyvin <3Mä en saanut vielä 5+4 ja sit en enää halunnut testata, kun aiheutti vaan turhaa stressiä Nyt varhaisultrassa oli kuitenkin kaikki hyvin Just tolla facebook-ryhmässä oli puhetta ja muutenkin oon lukenut netistä, että se ei välttämättä näytä kaikilla sitä 3+ ees jollain 6-7 viikoilla, vaikka kaikki olis ihan normaalisti
Tästä raskaudesta sain 5+0 ja edellisessä 4+6.Kun toukokuisten ryhmää ei vielä oo, niin tuunpa teiltä kysymään, että milloin saitte digiin 3+? Sain maanantaina 4+0 digiin raskaana 2-3 ja mietin, että voiskohan ens maanantaina (5+0) saada sen 3+
Mä testasin 5+0 ja sillon tuli 3+Kun toukokuisten ryhmää ei vielä oo, niin tuunpa teiltä kysymään, että milloin saitte digiin 3+? Sain maanantaina 4+0 digiin raskaana 2-3 ja mietin, että voiskohan ens maanantaina (5+0) saada sen 3+
Mulla tänään rv 5+5 ja digi näytti 2-3. En tosin tiiä onko raskaus todellisuudessa noin pitkällä.Kun toukokuisten ryhmää ei vielä oo, niin tuunpa teiltä kysymään, että milloin saitte digiin 3+? Sain maanantaina 4+0 digiin raskaana 2-3 ja mietin, että voiskohan ens maanantaina (5+0) saada sen 3+
Mulla varhaisultrassa koko vastas sillein, että tosiaan vielä viikolla 5+3/5+4 tuli se 2-3. Joillain vaan se hormoni nousee hitaammin ja joillain se tosiaan näyttää jo heti 5+0 eli paljon vaihtelua!Mulla tänään rv 5+5 ja digi näytti 2-3. En tosin tiiä onko raskaus todellisuudessa noin pitkällä.
Näin mäki ymmärsin ku lueskelin muiden kokemuksia et näyttää paljonkin myöhemmin vasta sen 3+! Joten tosiaan taidan jättää itseki sen tohon yhteen ja yrittää olla ottamatta siitä lisästressiäMulla varhaisultrassa koko vastas sillein, että tosiaan vielä viikolla 5+3/5+4 tuli se 2-3. Joillain vaan se hormoni nousee hitaammin ja joillain se tosiaan näyttää jo heti 5+0 eli paljon vaihtelua!
Mulla ainakin autto se, ettei enää testannut Olisin vaan mennyt ihan paniikkiin, jos ei myöhemminkään olis näyttänyt sitä 3+..Näin mäki ymmärsin ku lueskelin muiden kokemuksia et näyttää paljonkin myöhemmin vasta sen 3+! Joten tosiaan taidan jättää itseki sen tohon yhteen ja yrittää olla ottamatta siitä lisästressiä