Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vuoto jatkuu vaikkakin on limansekaista niin pelottaa kovasti et tää menee kesken.
Onneksi pääsen ultraan tarkistukselle jossakin välissä illalla.
Ihana kuulla!!!Moikka!
Kävin tänään toisen kerran ultrassa ja siellä sydän edelleen sykki, vahvasi sykkikin! Viikot vähemmän kuin luulin, ultran mukaan nyt 6+3, LA siis 16.4. Kahden viikon päästä ultraa uudestaan, että nähdään onhan toinen jatkanut kasvua. Helpotus että pieni edelleen elossa ja kasvanut. Viime viikon ultran jälkeen ei voittajafiilis ollut.
Ei tullu meille huhtikuista joten toivotan teille kaikille mukavaa raskautta.
Kun toukokuisten ryhmää ei vielä oo, niin tuunpa teiltä kysymään, että milloin saitte digiin 3+? Sain maanantaina 4+0 digiin raskaana 2-3 ja mietin, että voiskohan ens maanantaina (5+0) saada sen 3+
Mä en saanut vielä 5+4 ja sit en enää halunnut testata, kun aiheutti vaan turhaa stressiä Nyt varhaisultrassa oli kuitenkin kaikki hyvin Just tolla facebook-ryhmässä oli puhetta ja muutenkin oon lukenut netistä, että se ei välttämättä näytä kaikilla sitä 3+ ees jollain 6-7 viikoilla, vaikka kaikki olis ihan normaalisti
Tästä raskaudesta sain 5+0 ja edellisessä 4+6.Kun toukokuisten ryhmää ei vielä oo, niin tuunpa teiltä kysymään, että milloin saitte digiin 3+? Sain maanantaina 4+0 digiin raskaana 2-3 ja mietin, että voiskohan ens maanantaina (5+0) saada sen 3+
Mä testasin 5+0 ja sillon tuli 3+Kun toukokuisten ryhmää ei vielä oo, niin tuunpa teiltä kysymään, että milloin saitte digiin 3+? Sain maanantaina 4+0 digiin raskaana 2-3 ja mietin, että voiskohan ens maanantaina (5+0) saada sen 3+
Kun toukokuisten ryhmää ei vielä oo, niin tuunpa teiltä kysymään, että milloin saitte digiin 3+? Sain maanantaina 4+0 digiin raskaana 2-3 ja mietin, että voiskohan ens maanantaina (5+0) saada sen 3+
Mulla tänään rv 5+5 ja digi näytti 2-3. En tosin tiiä onko raskaus todellisuudessa noin pitkällä.
Mulla varhaisultrassa koko vastas sillein, että tosiaan vielä viikolla 5+3/5+4 tuli se 2-3. Joillain vaan se hormoni nousee hitaammin ja joillain se tosiaan näyttää jo heti 5+0 eli paljon vaihtelua!
Näin mäki ymmärsin ku lueskelin muiden kokemuksia et näyttää paljonkin myöhemmin vasta sen 3+! Joten tosiaan taidan jättää itseki sen tohon yhteen ja yrittää olla ottamatta siitä lisästressiä