Huomenta
ja tervetuloa
Sisukasmami :flower: Onnea sulle plussasta!
Pinaatti, tässä on vielä linkki sen lääkärikeskuksen sivuille ja ihan Tarjoustalon kanssa samassa rakennuksessa on:
http://www.hyvinkaanlaakarikeskus.fi/home.shtml
Tosin en tiedä, oisko jossain edullisempaa, hyvinkin voi olla, jos kerran Hämeenlinnassa on tuota luokkaa. Oon kuullut, että joissain neuvoloissa saattaa Hyvinkäälläkin olla ultralaitteet (esim. Hakalan), eli ehkä jos onnistuu perustelemaan, miksi ultraan pitää päästä, voi olla mahiksia neuvolassakin...
Sitten sellainen vinkki, että lääkärikeskuksissa eri lääkäreillä on eri taksat. Mullakin kun oli nyt ultraamassa naislääkäri (sattumalta), oli ilmeisesti kalliimpi kuin mieslääkäri olisi ollut. Oon ollut gynellä samassa paikassa aiemmin, ja mulle sanottiin puhelimessa, että edullisempaa on valita mieslääkäri, ja näin tein, kun aikojakin oli silloin hänelle paremmin. Silloinkin ultrattiin, mutta en enää muista hintaa. Kun tuo ultra ei ilmeisesti ole mikään ultrauspaketti vaan kyseessä on ihan lääkärinaika plus ultraäänitutkimus ymmärtääkseni. Mutkikkaita nuo.
Jo on kumma, kun tää rampauttava iltapahoinvointi ei ota hellittääkseen niistä 12 viikosta huolimatta, en toki odottanutkaan, mutta toivo eli. Menee koko ajan pahemmaksi vain!
Mariaana, ihan tutulta kuulostaa: nimenomaan illalla mullakin on huono olo, vaikka rupeaa jo hiipimään pitkin päivää, ja ruoka maistuu oikeinkin hyvin. Yököttää mutta oksennus ei mulla ole monta kertaa lentänyt. Lentäisi varmaan useammin, mutta - nyt nauratte - yritän pidätellä sitä, kun pelkään sitä happohyökkäystä
Ikuinen hammasneurootikko!
Painoa on varmana tullut vaikka kuinka, vaikka makea ei hirveän hyvin enää maistukaan, ainakin neuvolassa reilut kolme viikkoa sitten oli tullut komeasti jo monta kiloa.
Nyt syömään jotain välittömästi, ja voisinpa kurkistaa vaa'ankin lukemia, mitä en ole viikkoihin tehnyt... Rentoa viikonloppua ja oloja kaikille!
T. Kalenteri ja Paapau 12 + 1