Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Huomenta kaikille!

Tähtisäde: Ensinnäkin, homeopaatti määräsi lääkkeen Penicillium Roqufforti D6 limakalvojen parantamiseksi ja lisäksi nipun ruokaohjeita eli aineksia, joita tulee välttää. Tärkein oli se, että maidon jättää kokonaan pois, suomalainen maito kuulemin tekee limaiseksi, mutta huonolaatuiseksi sellaiseksi eli se tosiaan pois listoilta. Olen kyllä huomannut ikäni poskiontelotulehduksista kärsineenä, että se on auttanut. Enää ei tulehduksia ole läheskään niin useasti, jos ollenkaan. Jännä oli muuten, kun menin ekaa kertaa homeopaatille ja kerroin, miksi olen yhteyttä ottanut eli lapsettomuuden takia, niin alkoi tutkimaan poskiontelojen limaa? Ihmettelin, että miksi alkoi tutkimaan väärästä päästä, hih, mutta kertoi sitten, että alapään lima on samaa kuin yläpään, eli jos lima on heikkoa yläpäässä, se on sitä samaa alapäässäkin, jännää. Lisäksi tuli välttää kaikkia sitrushedelmiä (appelsiini, mandariini, sitruuna, greippi yms.), punajuuria, (harmikseni) mansikkaa sekä porsaan lihaa. Homeopaattihoidot vain ovat siitä inhottavat, että ne kestävät kauan, kun lääkkeinä ovat luontaistuotteet. Mutta, en olisi jättänyt missään nimessä käyntejä väliin, vuosi sitten alkoi ilmestymään jopa ovislimaa, jota ei ikinä ennen ole tapahtunut!

Soja: Kamalasti tsemppiä sulle! Pidä kaikesta huolimatta pää pystyssä ja mieli avoinna! Tiedän kyllä, miltä sinusta tuntuu.

 
Pitää tulla teillekkin kertomaan ikäviä kuulumisiani. :(
Meidän pikkuinen ei jaksanut sinnitellä kovin pitkään. Viikon elänyt unelma romuttui viime yönä.

Eilen illalla alkoi tulla pientä punaista vuotoa vessassakäynnin yhteydessä. Ajattelin heti, että minun kohdalla vuoto ei ole koskaan vaaratonta. Se oli sinetti sille epäilylle, että oonkohan raskaana kun ei oo oikein oireita..

Yön mittaan alkoi sitten kova vuoto ja tuskaisat kivut (kuten menkoissa aina mulla).
Alkuun otin panadolin mutta se ei auttanut - niin kuin ei koskaan - jossain vaiheessa kävin vessassa ja tuli varmaan desi verta pönttöön ja samalla niin karmeat kouristelut ja aaltomaiset supistelut... jotka jatkui monta tuntia :(

Nyt ei auta muu kuin soittaa klinikalle ja kysyä, pitääkö ryhtyä joihinkin toimenpiteisiin. Luulisin, että menee itsekseen tämä, kun viikkoja oli vaivaiset 5+1. Vai mitä sanotte?

Pahalta tuntuu nyt, vaikka yritettiin varautua tähän. Näyttää siltä, että miehellä ottaa vieläkin kovemmalle ja siltä ei irtoa montaa elettä tai sanaa. Itse jotenkin kaipaisin läheisyyttä ja lohdutusta kunnolla, mutta kun molemmat suree omalla tavallaan.. ja toisen tapa on hetkeksi vetäytyä ja sitten vasta myöhemmin puhua. Itse olen sellainen, että saman tien kerron fiilikset ja suren näkyvästi.
Mutta nyt ei auta muu kuin hetki surra ja sen jälkeen luottaa tulevaisuuteen ja siihen, että tää meiän elämä on jossain muualla suunniteltu.

Toivon sydämestäni teille muille parempaa onnea!
Soja :hug: VOIMIA!

Onneksi pakkasessa on vielä 3 huurunenää. Toivottavasti niistä on meille joskus lopullista iloa.

Nyt yritän unohtaa koko kesän ajaksi nämä hoitokuviot ja lapsiasiat ja keskityn nauttimaan pitkästä lomastani! Toivottavasti aurinko alkaa pilkahtaa pikkuhiljaa, ettei mun tarvi yrittää löytää sitä omien korvieni välistä :)

Tulevaisuuteen uskoen,
Huurre
 
NPG
Niin, unohdin kirjoittaa et mäkin haluaisin mielelläni siirtyä plussalaisten puolelle, vaikka tää vielä tuntuukin hyvin epätodelliselta... Olen nyt lueskellut vanhoja viestejä varmaan puoli tuntia enkä oo löytäny viestiä jossa sanottais uus pino. Muistan kyllä itekin et jotkut siirtyivät toiseen pinoon. Oisko joku tarkkasilmäisempi/ parempimuistisempi kuin minä?
 
Kurkkaan täältä sivusta.. :wave:

NPG tällainen pino on perustettu kuin IVF/ICSI/PAS Tammi-Helmimassut ja tässä linkki http://kaksplus.fi/keskustelu/t1399679, jossa mun käsittääkseni on sellaisia onnellisia plussanneita, joilla on laskettuaika tammi- tai helmikuussa. Mutta ei se kovin uusi pino enää ole, että varmaan voisi perustaa sellaisen kesällä 2009 IVF yms. -hoidoista plussanneet. :)

Onnittelut sinulle plussasta ja kaikille muillekin onnistuneille. :heart:
 
Voi Huurre, en löydä sanoja... :hug: :hug: :hug: Miksi tämän täytyy olla joillekin näin vaikeaa, miksi lapsi ei voi tulla kaikille niille, jotka sitä haluaa? Epäreilua!!! Toivottavasti "yläkerta" kuulee tämän ja lähettää vauvat ihan meille kaikille!!! Voimia Huurre! Kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu, usko pois!
 
huurre :'( :hug: :'( olen niin pahoillani puolestasi, ei mitenkään sanat riitä...

Oma hengissä ollaan, paha olla, mutta kai se tästä sit aikanaan. Kiitos tsemppaajille ja tukijoille! syyskuun lopulla sit olis kai viimenen PAS tulossa. Vituttaa jo valmiiksi, ei huvittas yhtään, mut kai se pitää pakastin tyhjentää ennen adoptio prosessia. Varasin myös taas keskustelu ajan, sain tuonne Juhannuksen jälkeen. Oon nyt päättäny sinne asti jaksaa töissä, pitää sit kattoo jos pidentäis kesälomaa saikulla... (sillon "joutas" paremmin...) niin selviis syksystä jotenkin. On tulossa töissä mukava, mutta äärimmäisen tiukka syystalvi....

jaksamista meille kaikille :flower:

soja :wave:
 
soja: Tiedän tuon tunteen, itsellä meni 4 vuotta miettiä tämän viimeisen huurteisen siirtoa. Halutti vain työntää sitä koko ajan mielestä pois, mutta nytpä se sitten on viimeinenkin oljenkorsi käytetty...Pakkohan se oli vielä tämäkin kokeilla, ei antanut pää periksi.
 
Huurre-80 Olen äärettömän pahoillani puolestanne ja toivoin todella että olisitte onnistuneet.

Oma valitus tuntuu kyllä nyt täysin toisarvoiselta mutta testi nega ja tänään on tuo maaginen pp14.
Luget lopetinkin jo eilen illalla.
Kesä mennään luomuillen ja syksyllä luultavasti passiin kun sinne pakkaseen jäi vielä kaksi alkiota.Jospa sitten tämä onnistuisi.

Uksotteko te ennustajiin????Kun mulle yksi nettiennustaja sanoi ettemme tule koskaan saamaan enempää lapsia niin uskoakko vai jättää omaan varjoonsa tuollaiset puheet???
 
Onnea plussanneille ja halaukset sureville.
ON:Nyt vuoto onkin ruskeaa ja sitä mielestäni tulee ihan kohtuu paljon. Inhottaa laittaa noita lugeja kun on sormet...tiedätte kyllä minkä näköset :$ Tänään pitäisi testien saapua postissa. Malttaskohan oottaa huomiseen vai testaisko illalla, kun kerran toivoa vielä on :whistle: Jos ei nyt niin sitten syksyllä hakeen se ainokainen pakastimesta, mutta en oikein jaksa uskoa että siitä mitään tulee..kuolee sulatuksessa tai ei taaskaan kiinnity.

Onko kenelläkään käynyt samoin kun mulla, eli alkio ei koskaan edes kiinnity? Tehtiinkö teille mitään lisätutkimuksia? Ajattelin polilta kysyä et eikö jotain vois tehdä, kun ei koskaan pääse etenemään hoidot yhtään edellistä pitemmälle.
 
Olipa ikäviä uutisia Huurteella. Voin vain kitkerän katkerasti todeta, että tervetuloa joukkoon tummaan.. :/

Vielä on muutama piinailija tässäkin pinossa, joille toivon kaikesta omasta katkeruudesta huolimatta lämpimiä plussatuulia. Kaikella on jokin tarkoitus.

plasebo, onko teillä tehty pidempää viljelyä (3 vrk) ja todettu, että alkio olisi siihen asti selvinnyt? Miehen siittiöiden DNA:n pilkkoutumista voi myös selvittää. Jos fragmentaatioindeksi korkea, se voi selittää epäonnistumisia. Näin tehty meillä.

).( Kuumeilu jatkuu eikä menkkoja kuulu, vaikka proget on jo lopetettu. Se, että vuotoa ei vielä ole tullut, kuulemma kertoo siitä, että limakalvossa ei pitäisi olla mitään vikaa, vaan että epäonnistumisen syy olisi alkiossa. Tiedä sitten.. Oma epäonnistuminen tämä on silti.. Huomenna käyn juttelemassa jatkosta. Meillehän jäi yksi ihmealkio pakkaseen.
 
Huurre - Voi, mitä luinkaan :hug: Olen NIIN pahoillani. Tää on niin tätä :headwall: Eka annetaan ja sitten otetaan pois.
Mullahan alkoi samanlainen vuoto silloin 02/08 kun olin rv5+2 ja kohtu tyhjeni itsekseen joten en joutunut kaavintaan tms. Tiedän niin hyvin millainen olo sulla on ...jos voisin ottaisin pahanmielen pois :hug:
Oma mottoni on että Elämä on...se ei ole oikeudenmukainen, ei todellakaan. Yritä jaksaa ja tule purkamaan pahaaoloa tänne. Olen täällä sua varten ja kuten muutkin.
*halaa lujaa*

-Jannika-
 
KIITOS jälleen teille kaikille, halauksista ja lohdutuksen sanoista! :heart:
Kyllä tää tuntuu tänään väärältä ja rankalta. Miksi piti näin käydä? Tähän varauduin, mutta en silti jotenkin halunnut uskoa, että käy näin.
No, ehkä muutaman päivän päästä on jo parempi olo.
Nyt on aika itkeä ja surra. :'(
Huurre
 
Voi Huurre ja Soja, tuo tunne on aina yhtä kamala, kurja ja tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta, ei löydy lohdutuksen sanoja, mutta siitä huolimatta voin vain toivottaa jaksamista ja ottakaa aikaa asian käsittelyyn ihan rauhassa. :hug:

Shenda
voi kurjuus, vai näinkö tässä pinossa nyt sinullekin koituu tuo nega kohdalle :'( itku, jaksuhalaus myös sinulle!

Vielä täällä piinaileville kovasti sitä plussatuulta meidän kaikkien neganneiden edestä!

).( Tänään käytiin se viimeinen inssi nykäisemässä julkisella, ja uskoa siihen ei ole, mutta onpa nyt sekin hoidettu alta pois. Muutoin sitten heinä-elokuun vaihteessa uutta yritystä.
 
Nuppu76 ilmoittautuu plussanneiden pinoon!!! Aivan epätodellinen olo, ei tätä meinaa uskoa todeksi kaikkien pettymysten jälkeen. Kai tän vasta uskoo kun ultrassa itse näkee, toivottavasti nyt vaan pysyisi masussa!
Tässä kun lukee muiden epäonnistumisia niin tulee melkein syyllinen olo hehkutella tänne omaa plussaansa. Toivon niin koko sydämestäni, että kaikille meille suotaisiin oma vauva :hug: Otan osaa kaikkien takapakkia saaneiden puolesta :'(
 
Huurre :hug: voi sua :( Tosi kurjaa! Mullahan alkoi kans vuoto rv5+0 ja nyt on vuotanut tai tiputellut siitä asti eli 11 päivää. Normaalia pidemmät menkat siis mutta suht kivuttomat eli en oo sen enempää asiaa miettinyt... kuvittelen, että kaikki on sieltä tullut omia aikojaan ulos. Sullakin aika rajusti alkoi vuoto, supistelujen kanssa :( Aivan per*eestähän tää homma on! Mutta ei auta muu kun tarpoa eteenpäin vaan...

Hei yksi kysymys, puhutaanko tällasessa rv5 alkaneessa vuodossa keskenmenosta? Vai onko tää vaan epäonnistunut hoito? Mäkin sain siis plussan pp14 ja pp15.

:hug: muillekin neganneille ja isot onnittelut onnistuneille :heart:
 
Kristiina - :hug: Voi, tää elämä on persiistä..Olen sanaton tän kaiken surullisen mitä luen täältä.
Kun mulla oli se kova vuoto silloin 02/08 rv5+2 niin kävin seuraavana päivänä ultrassa ja ruskuaispussi tms siellä näkyi ja sanottiin, että alkuraskauden keskenmeno.
Tosin tästä tulikin mieleeni että kun sain Naikkarin epikriisin hoidosta niin siinähän oli vallan puutaheinää..Eli ensimmäinen IVF joka tehtiin ja josta sain hyperin niin paperissa luki että tuoresiirtoa EI tehty MUTTA se tehtiin..ja toinen virhe oli että tämä alkuraskauden keskenmeno oli laitettu että se oli biokemiallinen raskaus..Just jooo...Meneehän se näinkin :$

NuppuHieno uutinen kaiken tämän surullisen keskellä..OnneaOnneaOnnea.. :heart:

-Jannika-joka ei osaa pysyä poissa :wave:
 
PERSE, dellasin just pisimmät tarinat tähän saakka :LOL:

No, tässä lyhykäisyydessään samat:
NUPPU, ONNEKSI OLKOON! :flower:
Huurre koita kuitenkin jaksaa jotenkin eteenpäin. :(
Soja ja muut neganneet, ryhmähali :hug: :hug: :hug:

).( meille tuli nega. Eilen jo alkoi ihan normi menkkavuoto ja -kivut. Kävin tänään kuitenkin testissä jonkin ihme varmuuden vuoksi, ja niinhän se oli: pientä nousua hcg-arvossa, mutta ei läheskään tarpeeksi että olisi "oikeasti" raskaana. No johan tuo vuotokin sen kertoo.
Täytynee siirtyä jossain vaiheessa kesää tuonne syksyllä hoidossa olevien pinoon.
Sepä on kyllä pakko todeta, että HUSin kesäloma tekee meikäläisellekin tosi hyvää - saapahan oikein kunnon "pakkoloman" näistä hoitokuvioista. :LOL: (Huomatkaa että olen tosissani nyt päättänyt olla itkemättä tätä paskaa). Jos sitten elokuussa jaksaisi uudella raivolla eteenpäin =)
- puhki kulunut eevi-antero -
 
Electra: Meille on alkiot siirretty aina kaksipäiväisinä. Nyt punktiosta saatiin kaksi mukaan ja yhtä, jota oltiin jo roskiin heittämässä päätettiinkin vielä katsoa seuraavaan päivään ( eli kolmepäiväiseksi) ja pakastimeen onneksi päätyi edes se yksi, jospa se olisi sitten sitkeää tekoa :D

ON: Tänään pp13 ja vuoto on alkanut muuttua veriseksi :( ,mutta toisaalta tein testin äsken..nyt vähän ihmeissäni. Virtsaamatta olin vain noin pari tuntia, ja testiä muistin katsoa vasta n.8min päästä ( 5min raja) ja sen herkkyys taisi olla 25 sitä jotain yksikköä :D ja siihen päälle vielä tuota ruskeaa vuotoa kaksi päivää ja nyt vertakin seassa. Ja haamuhan sieltä rapsahti :headwall: mitäköhän tässä huomisaamuun asti ajattelisi? Entä jos se on huomennakin haamu? Ja vuoto pahenee? Mistäs mä sitten tiedän missä mennään???? |O
 
Voi Huurre-Kulta! Ihan kyyneleet tulee silmiin ja vaikea kirjoittaa. Miksi Sinullekin piti käydä näin? Olen niin pahoillani. :hug: Lähetän Sinulle superhalauksen, joka sisältää hirmu paljon voimia, jaksamista, rakkautta ja hellyyttä. Jaksakaa yhdessä miehesi kanssa ja tukekaa toisianne. Tää on niin vaikeaa. Miksi annetaa ensin se plussa, siitä seurannut ilo, onni ja odotus, sitten se otetaankin yhtäkkiä pois. Siis niin kamalaa. Jaksahan Muru siellä ja olethan mukana syksyllä? Jaksathan?

Tosi paljon voimia myös muille, joilta ilo ja ihana odotus on karannut. Soja, Shenda, Eevi-Antero ja Electra ihan hirmu isot halit (antakaa anteeksi jos jonkun nimi jäi pois). On niin vaikea ymmärtää miksi meille ei suoda vauvaa! Mutta pakko meidänkin on joskus onnistua.

Shenda En tiedä niistä ennustajista. Olen itsekin kerran soittanut (02/2009) ja tietomäärä oli järkyttävä mitä se osasi minusta kertoa. Mutta kyllä sen ennustukset on pitänyt paikkansa, hullua kuin se onkin. Kysäisin myös vauva-asiaa ja se sanoi, että tämän vuoden puolella voin kertoa olevani raskaana... Mutta eipä ainakaan vielä käynyt toteen. Tekis mieli soittaa uudestaan. En tiedä uskallanko. Jos se sit sanoo, että ei onnistu, niin masennun vielä enemmän. :eek:

Piinailijoille ihan hirmusesti onnea, jaksamista ja tsemppiä! Muistakaa: Teillä on vielä toivoa saada se plussa ja helmivauva, meiltä huono-onnisilta se toive on jo karannut. :'( Mutta häntä pystyyn vaan, ei muu auta, tai muuten musta tulee todella katkera akka! On kiva jännittää teidän kanssa ja toivon todella, että Te onnistuisitte.
 
[/url][color=Green3]


Mukana menossa keskiviikkona 10.6.2009:


karatin: 3. IVF, punktio 25.5, siirto 27.5., pitkä kaava pp14

Nasu1981: 2.ICSI, punktio 26.5, siirto 28.5, TAYS pp13

Maima: 1.IVF, punktio 26.5, siirto 29.5, TAYS pp12

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

MarNei75: 2. IVF:n 2. PAS, siirto 1.6. pp9



Haamun saaneet: :eek:

plasebo: 2.ICSI



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF
emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF
Zin: 1.ja 2. IVF:n välissä (luomu :) )
NPG: 3.ICSI
Firefox: 2.IVF:n 2.PAS
Nuppu76: 2.IVF



Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF
onnenkukka: 1.ICSI
Sharlin: 1.IVF
vilhelmiina72: 6.IVF
Dream 73:3.ICSI
Plamsu75: 1.IVF
tiki-71: 2. IVF
dreamer78: 1.ICSI
Sannuli-81: 2.IVF
Kristiina76: 4.IVF
Jannika07: 2.IVF
Amelie80: 1.IVF
Electra: 3.ICSI
soja: 3.IVF:n PAS
Huurre-80: 2.ICSI
shenda81: 1.IVF
eevi-antero: 1.IVF

 
Minä ravaan täällä kuin vastausta etsien, luen teidän kuulumisia, päivitän pinoa ja lasken pinon onnistumisprosenttia.. Pitäisi hellittää ja antaa olla, pitää taukoa. Suru tuntuu isolta ja tyhjältä. Onko todellakin niin, että minä en koskaan lasta saa?

Tänään näin juna-asemalla tuskin parikymppisen nuoren naisen, joka odotti vauvaa. Käveli vähän vaikeasti ja pyyhki hikeä otsalta. Vatsan pohjassa kävi vihlaisu. Pöpi tässä jo alkaa olla. :'(
 

Yhteistyössä