Terve
täältä hiukan huonovointiselta mammalta. Saas nähdä, kauanko vielä etoo!
Kiva oli lukea, että niin monella on ollut mukava ultrakäynti. :heart:
Sh07, toivottavasti tuommoiset olot loppuu tuohon. :| Mulla on kanssa välillä ollut koviakin kipuja mutta ylävatsassa, veikkaisin närästystä ja semmoisia. Yksi kaveri sanoi esikoista odottaessaan luulleensa, että hänelle oli tullut sydänvika, siltä oli tuntunut. Neuvolan täti oli kuitenkin diagnosoinut närästyksen. Luulisin itsekin, että mulla on sydänvika tai jotain vakavaa, ellei esikoisesta olisi ollut näitä samoja viheliäisyyksiä. :/
Äitipeikko, luulisin, että pakastealtaan mansikat käyvät.
Meillä on vielä vajaa rasia kesällä pakastettuja kokonaisia mansikoita, laatikossa ostettuja näin tarkkoja ollaksemme. Siis vain vajaa rasia! Mies halusi laittaa suurimman osan mössöksi ja niin teki, mutta mites mä niitä nyt huonoihin oloihini syön. Pitää mun käydä myös kohta pakasteallasmansikoiden kimppuun. =)
Näin kummaa ultraunta viime yönä, siinä varmaan yhdistyivät kaikki elementit näistä keskusteluistamme
Olin siis menossa np-ultraan ja samalla tiputus- ja epiduraalijutun asennukseen (en tiedä, mikä se henkilöön kiinni tuleva juttu on nimeltään, onko ammattislangilla viggo?).
Jännäsin, kun tiesin, miten iso se epiduraalipiikki on (en tiedä, en ole vielä uskaltanut katsoa kuvaa). Harmitti, että koko toimitus tapahtui jossakin siten, että sitä
pystyi kaukaa seuraamaan jonkun yhdistetyn yksipuolisen peilin ja videokuvan välityksellä. Ensin pistettiin käteen tiputussysteemi, ja jännitys tiivistyi, kun sekin oli jo riittävän kauheaa. Sitten vetelän oloinen mieslääkäri ultrasi, oikein skannasi trrrr-rrr-rrrr, ja jossain välissä mielestäni vilahti jotain. Hän kuitenkin sanoi: "Ei täällä mitään ole." Hymähtikin siihen. Olin vähän että olipa kepoisesti tutkittu, katso vielä. Kohta hän tutkittuaan juttelikin sitten miehelleni siihen tyyliin, että kaikki oli kuitenkin kunnossa. Uni jotenkin loppui siihen, että edelleen aika epätietoisena, kauhunsekaisin tunnelmin odottelin sitä epiduraalipiikkiä. Olipa siinäkin taas stressiuni!
Kohta pitäisi tulla kavereita askartelemaan nukkekotiin lyhtyjä, kivaa! Ei täällä kellään muulla meistä ole nukkekotiharrastusta? :wave:
Oloja kaikille, t. Kalenteri ja nappula 11 + 6