Huomenet!
Täällä tuli tänään se 12 viikkoa täyteen. Meillä ei kuitenkaan juhlita ennen ultraa, joka on maanantaina, siihen siis pitää odottaa, ennen kuin hetkeksi yritän huokaista helpotuksesta.
Veeralle onnea hyvästä ultrakäynnistä :heart:
Että kun huono olo vaivaa vieläkin. Eilisiltana yökötti taas urakalla, ja tietysti mies työmatkalla, joten lapsi täysin mun hoidettavana ja nukutettavana. :/ Aamiaisen jälkeen, kun olon kuuluisi olla parhaimmillaan ja muuten olikin, meinasi äkkiarvaamatta lentää oksennus, kun harkitsin fluoritablettien ja Dentiplus-tablettien välillä.
Mua ahdistaa hammasasiat nyt muutenkin, rupesin takaa tiirailemaan yhtä aristavaa kohtaa, joka näyttää tosi epämääräiseltä. Kävin tarkastuksessa vuosi sitten, syksyllä paikattiin kahdesta kohtaa ja keväällä suuhygienisti yritti mulle sanoa, ettei siellä mitään kamalaa näy. Kuitenkin stressaan, kun mulla ei ole röntgeneitä otettu vuosiin ja uuteen tarkastukseen pitäisi muka mennä vasta tästä vuoden päästä. On tosi inhottavaa soittaa h-lekuriin ja kinuta päästä jo aiemmin, kun en muutenkaan
haluaisi sinne mennä todellakaan. Jossain sanottiin, että toisella kolmanneksella olisi hyvä mennä, jospa siis muutaman viikon odotan. Vaikka tuskin ottavat röntgeneitä nytkään, kun olen raskaana, mutta jos muuten katsoisivat. :|
Äitipeikko, mä voisin myös ajatella ihan hyvin imettäväni toisen lasta. Olen kerran imettänytkin Anton serkkua, kun oltiin meidän perheen ja hänen perheensä kanssa kylpylässä ja tytön oma äiti parhaillaan polskimassa. Puhuttiin etukäteen, että tekisin noin, jos tulisi kitinää. Myös kälyni on kerran imettänyt Anttoa. Ystäväni kanssa juteltiin vähän tuon aiheen vierestä kerran. Hänen lapsensa oli sairaalassa saanut lisämaitoa, ja vasta myöhemmin ystävääni oli ruvennut mietityttämään, että kääk, jos se oli jonkun luovuttamaa maitoa. Anttokin sai hiukan lisämaitoa ja mulla oli täsmälleen päinvastaiset ajatukset: toivottavasti olisi "oikeaa" maitoa eikä korviketta. =) Mietin äidinmaidon luovuttamista, kun sitä tuli esikoisesta aika paljon, mutta se jäi, kun en olisi jaksanut katsoa, että rinnat ovat aina puhtaat, kun lypsän maitoa luovutettavaksi.
Hexuli, mustakin tuntuu ihan luontevalta kirjoitella tänne kaikkien luettavaksi. Ja lisäksi nytpähän kaikki tietävät salasanan joka tapauksessa.
Ehkä jossain vaiheessa, jos rupeaa siltä tuntumaan.
Minttu mamma, ehkä sitä pitää sitten sosettakin kokeilla!
Voi kun sää kirkastuisi, piti lähteä pojan ja lippaan kanssa keräysretkelle nälkäpäivän kunniaksi, mutta saa nähdä, vesittyykö koko homma ihan kirjaimellisesti. :/
Aurinkoa päivälle! B)
Epätoivoisesti toivottelevat Kalenteri ja pikkarainen rv 12