+++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

Huomenta kaikille.
Täällä ilmeisesti tänään kp 1 ja vitutus sen mukainen :|
Ei vois taas vähempää kiinnostaa mikään...ja nyt sitä taas aattelee että jos joulukuun rakenneultrassa ois ollu kaikki ok ni nyt ois viikkoja kasassa 30 ja se vaan lisää tätä suunnatonta vitutusta:kieh:
Minä taidan jäädä taustailemaan ainakin tämän seuraavan kierron ajaksi, täytyy keksiä muuta ajateltavaa ja tekemistä...menee muuten niin pakkopullaksi koko touhu.

Plussatuulia kaikille ja onnea plussanneille

äitix4 & Iloksi: Voi ei :( Olen niin pahoillani!!! Ja tiedän niin tuon tunteen.... Voimia!!!

Sunflower11: Jihuu! Nyt peitot heilumaan!!! Nyt saatan kysyä aika tyhmän kysymyksen mutta koska itse oon aloittanut tikutuksen vasta viime kierrossa niin miten kun tuo liuskatesti näyttää sulla vielä haaleampaa viivaa mutta toi hymynaama jo loistaa eli voiko olla että noilla liuskoilla/digeillä ei välttämättä tuukkaan tasavahvoja/vahvempia testiviivoja? Itse jo odottelen ovista tulevaksi ja eilen aloitin jo malttamattomana tikutuksen(kp 8)... ;)

iloksi: Voimia :hug: Kyllä sinusta varmasti vielä äiti tulee :heart: Eikä ainakaan ne herkissä testeissä olleet viivat kyllä voineet mitenkään viivanpaikkoja olla, kun olivat punertaviakin... Ja näin ollen eivät ne Pregcheckin viivatkaan täysin pelkkiä viivanpaikkoja voineet olla. Hmm... Jospa jotain yritystä on ainakin ollut, ellei muuta... Ihanaa kun jaksat kuitenkin jatkaa kuumeilua kanssamme :hug:

äiti x4: Pahoittelut tädistä :hug:

Sunflower11: Onnittelut ovisplussasta! =) Kyllä ei tuosta Davidin liuskasta tosiaan uskois, että plussa on kyseessä. Jos en testiä tuntis, niin väittäisin negaksi... MUTTA onneksi on tuo digi! Se on kyllä loistava keksintö, kun voi epävarmoissa tilanteissa tarkistaa asian =)

ON: Mä luulin tädin eilen illalla pakanneen kamppeensa ja häipyneen. No heiluteltiin sitten peittoja aamulla ja KAS, eipä ollutkaan täti mihinkään vielä mennyt :mad: Että mua ärsyttää, kun nyt on kuitenkin jo kp 9 :kieh: Tää on varmasti ihan siitä johtuvaa, ettei mulla ollut yhtään runsaan vuodon päivää, niin sit sitä kestää kauemmin : / No huomenna alotan oviksen tikuttelun jokatapauksessa...

Iloksi: Miusta nuo siun viivat oli hieman saanet rosoa eli ei ne miusta viivanpaikkoja ollu =)=)=)=) ja minä olen niitä viivanpaikkoja viimeisen puolen vuoden aikana nähny yhden jos toisen.

On: ovis oli ja meni ja sitä ei millään lailla hyödynnetty, peitot ei oo heilunu elämä on ollu niin hektistä. Vihdoin ja viimein on tehty läpimurto tytön suömisessä syömme löysää perunamuussia voilla =)=)=)=) ja suklaa vanukaskin on jo uponnu =)=)=)=)=)=) tältä kierrolta ei siis odotuksia katsotaan sitten seuraavaa ainut jännäyksen aihe on kierron kesto kun on ollu näin rankat ajat epäilen kierron hieman venähtäneen.

Kaikille muille onnea ja paljon haleja =)

Sunflower11
Miimau: Jep, katteleppas tuota kuvia ovistesteistä ketjua. Sain itsekin sieltä vastauksen.. Ja monilta ihanilta ihmisiltä täällä. Nuo minun David-testit on kuulemma surkeita ja jos en digin kanssa olisi tarkistanut ni en kyllä olis uskonut tuosta viivasta. Tää oli mun eka tikuttelukerta myös.

Sisa78: Totta, onneksi on digi vahvistamassa.. Mä kyllä jo vähän aavistelinkin tota plussaa kun illalla alkoi tummumaan.. Jopas sulla pitkään se täti kiusaa siellä :/

Iloksi :( paljon haleja täältäkin. :hug: samoin myös äiti x4:lle

Sunflower11 onnea oviksesta :wave:

ON: arvatkaa vaan teinkö eilen testin. no tein! (pregcheck)eihän siihen mitään tullu... mut olihan se toki vasta dpo8. tilasin eilen netistä liuskatestejä läjän, kai ne tulee tänään tai huomenna. teen kyllä vasta huomenaamulla testin.. tai vasta lauantaina.. no myöhemmin kuitenkin..
tänään kp25/30

InkeriIisakki > Vielä se viiva ehtii sinne piirtyä, joten toivotaan parasta. :)

bluebaby > Jossain vaiheessa pian oviksen jälkeenhän sen pitäisi olla, mutta ei sitä aina tule. Joskus tulee kuivempi, mutta ei ihan kuivaa kautta ja joskus sitten rakenne muuttuu määrän pysyessä runsaana.

Minnarun > Hienoa, että edistystä lapsen syömisessä on tapahtunut. =) Harmi, että ovis ehti mennä, mutta onhan se tuossa tilanteessa pieni harmi. Toivottavasti paksumpikin ruoka alkaa pian mennä ja ruokavalio palaa normaaliin monipuoliseen. Ei sitten tule ongelmia kasvuun ja kehitykseenkään, kun vaihe jää lyhyeksi ja väliaikaiseksi. Voimia ja toipumista!

SiSa78 > Jospa seksi toimi tädin kamppeiden ulos heittäjänä. ;) Itselläni kun välillä tätipäivät venähtävät pitkiksi vuodon pysytellessä niukkana, niin käy välillä sitten juuri noin. Seksin jälkeiset tuhrut on sitten viimeiset, joten joskus tulee käytettyä tuota keinoa tädin häätämiseen. :D Vuotopäivinä mulla on herkät limakalvot, mutta viimeisinä tihkupäivinä kärsii yleensä halukkuuden iskiessä vähän lemmiskellä. Ovis saattaa hyvinkin tulla ajoissa, joten plussatuulia tikutteluun! :)

äiti x4 > :hug:

Sunflower11 > Onnittelut ovisplussasta! Vauvapölyistä intoa peittojen heilutukseen ja plussatuulia loppukiertoon!

iloksi > :( Elättelen vielä toiveita. Hienoa, että jaksat vielä kuumeilla kanssamme vaikka plussaa ei vielä tulisikaan. Plussatuulia vielä puhaltelen. :)

Ansku83 > Hyvältä kuulostaa. :) Plussatuulia!

On mulla tainnut ovis mennä ja vieläpä ihan hyvällä ajoituksella. Kohdun jomotukset on alkaneet ja muutenkin tuntuu loppukierrolta. Toiveikas olen, mutta eipä tässä uskalla innostua. Jos ovis on vasta tuloillaan, niin luultavasti se missataan. Loppuviikosta nimittäin pitää käydä antamassa mieheltä näyte ja se edellyyttää pidättäytymistä. Sen jälkeen luultavasti on jo myöhäistä, mikäli ovis tulisi suunnilleen normaaliin aikaan. Nyt sitten täytyy vaan yrittää pitää pää kylmänä ja välttää pohtimasta näitä asioita liikaa. Katse on suunnattuna ensi kuun polikäyntiin, mutta kovasti se koittaa harhailla parin viikon päähän ja kaapissa odottaviin testeihin.

Iloksi :hug: soisin niiiiiiiiiiiiiiiiiin sydämestäni teille + vielä tässä kierrossa tai jollei nii viimeistään seuraavassa!!!!! Aivan varmasti sinusta vielä äiti tulee tavalla tai toisella! :kiss:

sunflower11 Jee! Eiko oo ihanaa ku se digi hymyilee! :) Nyt vaan hyviä talletuksia!

macy gray voimia tilanteessasi! :hug:

äitix4 :hug: tätäkin kautta!

havaitut oireet: oviksen jälkeen pysynyt pikkarit märkänä (hyyyiii, miltä kuulostaa) :D Lämpö ollut 37,3 paitsi eilen ei noussut kuin 37,1, mut onneks tänään taas 37,3. Välillä lieviä tuntemuksia alavatsalla, esim eileis iltana ja tänä aamuna vihlontaa. Ihan kuin rinnoissa olisi herkkyyttä..
Mitään selkeetä ns.erillaista raskausoiretta ei ole ja viime kierrossa oireet oli voimakkaampia.. : /

sisa ompas ärsyttävä täti!!! toivottavasti häipyy pian!!!

Sunflower11
Kiitos vaan, olipa helpotus löytää se ovis ja saada se hymynaama ettei tarvi noita viivoja miettiä.. Mä taidan ens kiertoon (jota toiv. ei tule) ostaa muita ovistestejä.

Voiko siihen sitten luottaa, et kierto on sen 31pvää (max) kun tuo ovis oli nyt kp19.. Vai siirtyyköhän se menkkojen alkamispäiväkin..

:hug: tädin kohdanneille!

iloksi vielä se viiva ehtii vahvistua, ei kannata heittää kirvestä kaivoon vielä!

Täällä taitaa flunssaa pukata päälle :kieh: Kurkku himpun tuntuu aralta ja päätä särkenyt pari päivää, muutenkin tukkoinen olo! Vasta kuukausi sitten oltiin kipeänä ja tuntuu ettei siitäkään ole parantunut kunnolla niin ei kyllä tarvitsisi uudestaan sairastua : /

Hah, niimpä se oikeesti taitaa tautia pukata kun lämpöä jo on... Ilmankos se aamun paleli kun nyt mittari näytti jo 37,2 (aamulla oli 36,8) blaah :snotty:

Muuten vain odotellaan että aika kuluisi ensi viikkoon ja tietäisi miten on käynyt, on se odottavan aika vaan NIIIN pitkä ...

Viimeksi muokattu:
Kiitos myötätunnosta mun sitkeää tädin vierailua kohtaan =)

Sunflower11: Menkat useimmiten alkaa noin 2 viikkoa oviksesta. Tai se 14 päivää olisi siis se ideaalinen aika luteaalivaiheelle, mutta 12 päivääkin on muistaaksi riittävä raskautumismahdollisuuksien kannalta =) Eli jos laskin oikein ja oletetaan, että sun luteaalivaihe olis sen 14 päivää, niin tälle kierrolle tulisi pituutta 33 päivää. Mutta mehän toivotaan, että niitä menkkoja ei tule ollenkaan :D

Kiitoksia jälleen iloksi ja macy gray!! =) Aamulla testattu joko kaikkien haamujen isoäiti tai viivanpaikka...veikkaan jälkimmäistä! :stick: Valkkari lisääntynyt hieman. Taivas tätä oottamisen tuskaa... :kieh:

Nyt vaan omaa napaa. Mikä kaksviikkoinen takana! Toissa tiistaina mulla alko kamalat vatsakivut ja seuraavana torstaina päädyin päivystyksen kautta sairaalahoitoon. Koettuna on nyt vatsalaukun tähystys (aivan kamalaa, yökkäilin koko ajan), magneettikuvaus (ei niin kamalaa ku ois voinu kuvitella, sain diapamin ja kuulokkeet, mistä kuunnellla musiikkia) ja ERCP (ois ollu varmasti kamalaa, jos en olisi vaatinut että mut nukutetaan). Multahan lokakuussa poistettiin sappirakko ja mun säkällä sappitiehyeisiin oli jääny yks kivi, joka nyt aiheutti nuo kivut. Se saatiin nyt pois tuolla ERCP:llä. Lauantaina pääsin pois sairaalasta ja jouduin kotiin keskelle vatsatautishowta. Eilen sitte sairastuin ittekki ja nyt on edelleen vatsa löysänä ja hiukan etova olo. Taitaa tää kierto mennä harakoille...

Nyt en jaksa lukea, mutta jos viime näkemän on tullut plussanneita, niin onnea heille!

Nyt mä en tajua enää mistään mitään... :confused: Tein siis tänään kuitenkin tässä iltasella ovistestin, vaikka menkat ei ole täysin vielä loppuneet. Siis pientä tiputtelua on vielä ja nyt kuitenkin jo kp 9/28-30.

Meinas silmät tippua päästä kun tän näin! :O

Mulla on yleensä ollu ovis kp 15 (plussa tullu testiin siis kp 14). Voiko täti ja ovis olla yhtäaikaa kylässä?! Tätä mä aloin ihmettelemään... :confused: Ja arvatkaahan mitä mä hölmö sitten tein kun näyte oli vielä vessassa poisheittämättä :LOL:

Kyllä! Tein r-testin. Viiva on vaan niin haalea, että ei sovi yhteen minkään oviksen kanssa. Oiskohan nyt käyny sama kun Mairalla, että mulla olikin viimekierrossa jonkinlainen kiinnittymisyritys ja siitä on jääny kummittelemaan tota hCG:tä elimistöön. Edellisestä oviksesta on nimittäin neljä viikkoa aikaa (testattu digillä sillon), että jos oikeesti oisin raskaana ja menkat ois ollu valemenkat, niin viiva ei todellakaan ois tollanen haamu! Eli jostain muusta täytyy olla kyse...

Tässä kuva siitä Pregcheckin puikkotestistä:

^No se mulla ekana tuli mieleen, selvästikkin kun nyt on ovistestit reagoinu raskaushormooniin..
Ainahan voit soittaa terkka asemalle et nyt kokeisiin mars mars..

Äh, tänään kp16, kaikki testit aina vaan plussaa ja kroppa lähettelee raskausoireita jotka mun pää melkein aina meinaa uskoo..(kunnes mä herään tähän maailmaan ja keitän kahvia.. :p )
Täytyy tunnustaa et tää alkaa rassaamaan tosi paljon jo, mä arvasin sen ennalta et kun miehen yöviikko iskee ja istun illat itekseni täällä, alan niitä asioita miettimään ja niinhä siinä kävi..Mä niin kovasti yritän tsempata ja pitää järkeeni kasassa mut nyt alkaa oikeesti jo ahistamaan pahemman kerran tää koko sotku..plaah..

SiSa Jaaaaaa, tulipa mieleeni et onhan tuota olemassa sellanenkin vaihtoehto et oot ovuloinu 2 kertaa viime kierrossa...Tää on ihan sikakaukaa haettua, mut mahdollista..

Eikai siinä auta kun seurata tilannetta... :hug:

Viimeksi muokattu:
Muuten mä voisin toiveissani uskoa, että jospa ois ollu kaks ovista, mutta mä alotan aina dpo 1 Luget. Ja nehän on keltarauhashormonia, jotka ennen ovista otettuna estäisivät koko oviksen tapahtumasta. Niitä siis käytetään estämään mun loppukierron ylimääräisiä tiputteluvuotoja sekä tukemaan mahdollista alkanutta raskautta. Eli ei sellasta toista ovista ois voinu mitenkään tapahtua kun Luget ois sen estäny.

Menkathan mulla alkoi muutaman päivän myöhässä, mutta noi Luget myöhästyttää menkkoja. Eli se oli ihan vaan sitä... Ja jos oisin raskaana viime kierron oviksesta, niin ois kp 42/28-30. Eli tollanen onneton haamu ei voi mitenkään tulla siitä... Mä vähän luulen, että me Maira istutaan samassa veneessä :D

Viimeksi muokattu:
SiSa Teretulemasta paattiin, huonepalvelua ei ole ja kyytikin voi olla vähän epätasasta mut kyl me kotiin soudetaan.. :) :hug:
Mitä herkkyyttä toi testi oli?
Mä oon kuseskellu noihin kymppisiin ja niihinhän tuloo viiva ennenku kerkee pissa tikkuun osumaan, huomenna tulee 25:sia joten on toi vertailu vähän helpompaa...(joo mä tiedän sanomattakin et tästä touhusta on lähteny järki jo aikoja sitten.. :rolleyes: )

Yhteistyössä