InkeriIisakki > Vielä se viiva ehtii sinne piirtyä, joten toivotaan parasta.
bluebaby > Jossain vaiheessa pian oviksen jälkeenhän sen pitäisi olla, mutta ei sitä aina tule. Joskus tulee kuivempi, mutta ei ihan kuivaa kautta ja joskus sitten rakenne muuttuu määrän pysyessä runsaana.
Minnarun > Hienoa, että edistystä lapsen syömisessä on tapahtunut. =) Harmi, että ovis ehti mennä, mutta onhan se tuossa tilanteessa pieni harmi. Toivottavasti paksumpikin ruoka alkaa pian mennä ja ruokavalio palaa normaaliin monipuoliseen. Ei sitten tule ongelmia kasvuun ja kehitykseenkään, kun vaihe jää lyhyeksi ja väliaikaiseksi. Voimia ja toipumista!
SiSa78 > Jospa seksi toimi tädin kamppeiden ulos heittäjänä.
Itselläni kun välillä tätipäivät venähtävät pitkiksi vuodon pysytellessä niukkana, niin käy välillä sitten juuri noin. Seksin jälkeiset tuhrut on sitten viimeiset, joten joskus tulee käytettyä tuota keinoa tädin häätämiseen.
Vuotopäivinä mulla on herkät limakalvot, mutta viimeisinä tihkupäivinä kärsii yleensä halukkuuden iskiessä vähän lemmiskellä. Ovis saattaa hyvinkin tulla ajoissa, joten plussatuulia tikutteluun!
äiti x4 > :hug:
Sunflower11 > Onnittelut ovisplussasta! Vauvapölyistä intoa peittojen heilutukseen ja plussatuulia loppukiertoon!
iloksi > Elättelen vielä toiveita. Hienoa, että jaksat vielä kuumeilla kanssamme vaikka plussaa ei vielä tulisikaan. Plussatuulia vielä puhaltelen.
Ansku83 > Hyvältä kuulostaa.
Plussatuulia!
On mulla tainnut ovis mennä ja vieläpä ihan hyvällä ajoituksella. Kohdun jomotukset on alkaneet ja muutenkin tuntuu loppukierrolta. Toiveikas olen, mutta eipä tässä uskalla innostua. Jos ovis on vasta tuloillaan, niin luultavasti se missataan. Loppuviikosta nimittäin pitää käydä antamassa mieheltä näyte ja se edellyyttää pidättäytymistä. Sen jälkeen luultavasti on jo myöhäistä, mikäli ovis tulisi suunnilleen normaaliin aikaan. Nyt sitten täytyy vaan yrittää pitää pää kylmänä ja välttää pohtimasta näitä asioita liikaa. Katse on suunnattuna ensi kuun polikäyntiin, mutta kovasti se koittaa harhailla parin viikon päähän ja kaapissa odottaviin testeihin.