Onpa taas aikaa menny ettei oo muka kerenny kirjotteleen.. Lukemassa kyllä käyn useammin.
Äitiyspakkausta en ota, ku on tuolla kaapissa tallessa se toppapuku ja kaks muuta vauvan toppista plus ainaki viis sellasta välikausihaalaria, muutenkin pakkauksessa suurin osa tavaroista sellasia etten tartte. Mieluummin ostan sillä(kin) rahalla vaatteita, jotka on sopivia vastasyntyneelle ja käytännöllisempiä. Mitään muita vaatteita kun en oo säilyttäny, eihän mun koskaan pitäny sitä kolmatta lasta maailmaan saattaa....
En millään meinaa pysyä perässä siitä kuinka paljon viikkoja on kasassa, nytki aattelin että vissiin 17+, kunnes tarkistin kalenterista ja onhan sitä jo 18+4. Kohta puolivälissä jo! Hirmuisen nopeesti menny aika.
Tää toukka on ollu ilkee mulle ja majaili aika pitkään selkä maailmaan päin, joten en tuntenu liikkeitä ennen ku vasta pari viikkoo sitten. Kahdesta aikasemmasta jo viikoilta 12-13 tuntunu. Nyt onneksi sitten lähes päivittäin tuntuu.. Ja tuntuu olevan aamuaktiivinen tyyppi, tosin aamut onki ainut aika päivästä ku ehdin istua rauhassa paikallani. Joskus iltasin tuntuu kans liikkeitä, mutta aika harvon. Toki tietty sinänsä normaalia, vaikka ei liikkeet tuntuis vieläkään, vaan kun on tottunu siihen että tuntee ne aikasin, niin oli aika tuskaa ootella...
Rakenneultra ois 30.päivä ja mies on sitä mieltä että ei kysytä sukupuolta. Joten jääköön se arvoitukseksi sitten syntymään asti
Musta on ihanaa kun mies haluaa olla mukana neuvola ja ultrakäynneillä, noiden kahden isää ei hirmusti kiinnostanu enkä kyllä itekkään halunnu sitä mukaan sillon toista oottaessa. Ei ollu suhde ihan kunnossa.. Nyt tilanne aivan päin vastoin.
Neuvolakäynnit oiski kyllä ihan yhtä tuskaa mulle jos mies ei ois mukana, kun mulle riittäis että oisin käyny kuuden-kahdeksan viikon välein nyt ainaki sinne viikoille 30 asti. Mutta ei, kun jostain syystä siellä pitää laukata 4viikon välein. Jossain vaiheessa uutisoitiin sitäki että äitiysneuvolakäynnit vähenee, olen kyllä nyt eri mieltä siitä, täällä ainaki pikemminkin päinvastoin.