Hei!
Vieläkö mahtuu mukaan? Nämä keskustelupalstat on mulle ihan uus tuttavuus, joten nyt vasta löysin/uskaltauduin mukaan
Kuulin kaverilta, että täältä saisi hyvää vertaistukea ja uusia tuttavia, joten päätin kokeilla
Olen 29v ja esikoista odotetaan avomiehen kanssa. Nyt on menossa 16+5, LA on 16.2 ja synnyttämään mennään Kätilöopistolle. Neuvolassa ollaan käyty vasta kerran, maanantaina olis toinen käynti. RU on 2.10, sitä odotellessa
Tuntuu vieläkin uskomattomalta, että mun masussa on ihan oikea ihmisen alku :heart: Masun kasvua ja pienokaisen liikkeitä kovasti odotan. Yks ilta tunsin "jotain hassua" masussa, mut en sit tiedä oliko se vauva vai mikä
Painoo on tullu jo muutama kilo, johtuu kyl varmasti osin vähäisestä liikkumisesta.. Olin muutaman viikon niin pahoinvoiva ja sit vielä tuli noidannuoli selkään, että tuli vaan maattua sohvalla..sit se makoilu muuttui laiskuudeksi :headwall: Huomenna ajattelin mennä mammavaatteita katsoo, jos ainakin yhdet housut löytyis
Kun täällä noita neuvolakäyntejä on alussa näin harvakseltaan, niin päädyttiin muutama viikko sitten tilaamaan kotidoppler. Ja kyllä kannatti, sydänäänet löytyi ja se vauhdikas tykytys on maailman ihanin ääni :heart: =)
Tässä oli mun tän hetkisiä tunnelmia =) Olis kiva jos pääsis tutustuun teihin muihin odottajiin, vaikka näin myöhään liitynkin mukaan
Hyvää viikonloppua kaikille =)