Hei kaikki!
Vieläkö saa liittyä mukaan? Olen 25-vuotias esikoislapsen odottaja Turusta. Tällä hetkellä aika kuluu opiskellessa, ja odotankin innolla helmikuuta, kun pääsen hengähtämään (niin vissiin!) ja ottamaan hieman etäisyyttä tenttikirjoihin.
Asumme avomieheni kanssa kaksiossa, johon aiomme vielä ainakin pari vuotta koittaa mahtua.
Tänään on menossa 19+1 ja ensi viikolla koittaa jännittävät hetket, kun rakenneultraan on varattu aika torstaille. Toivon kovasti, että saamme sukupuolen selville! Ja tietysti myös, että kaikki on pikkuisella hyvin. <3
Viimeisiä viestejä lukiessani huomasin, että monilla muillakin on ollut harjoitussupistuksia vaivoinaan. Itselläni ne alkoivat jo viikolla 17, ja paniikkiin taipuvaisena olen ehtinyt käydä jo kohdunsuun tilanteen tarkistuttamassa lääkärillä. Kaikki oli hyvin, ja nyt yritän asennoitua ottamaan tulevat oireet sun muut hieman rennommin. Ei tykkää vauvakaan tällaisesta stressistä! Supistuksia olen hoitanut lepäilemällä ja makoilemalla, mutta nyt pitäisi varmaan alkaa tehdä jotain, kun tuntuu, että jo kyljen kääntäminenkin hengästyttää. Tätä menoa olen aivan rapakunnossa synnytykseen mennessäni.
Ehkäpä tämä meikäläisestä tällä kertaa. Tässä vielä tiedot, jotka minusta saa lisätä listalle:
3.2. / Kaisis / 25 v. / 1. lapsi / TYKS