Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*






La/ nimimerkki / ikä/ monesko lapsi / synnytyssairaala

26.1.
Inkku90 / 23 v. / 1. lapsi / TAYS / tyttölupaus

31.1.
Ninzi / 28v / 2.lapsi / KOKS/poikalupaus

1.2.
Marilyn1 / 4. lapsi
Shaitanja / 2. lapsi / SeKS
Johanna74 / 3. lapsi / KOS
maijjaa / 19v / 1. lapsi /TAYS
Karcci/ 30v./ 1. ja 2. lapsi/ HYS/ tyttö- ja poikalupaus

2.2.
AlinaMW / 32v / 3. lapsi / TYKS
jjennaa- / 21v / 1.lapsi / KOS

3.2.
smulan / 36v / 1.lapsi / Nkl / KOS / tyttölupaus
Kaisis / 25 v. / 1. lapsi / TYKS/poikalupaus

4.2.
cria_guervos/ 32v / 1. lapsi
viivi / 31v / 3. lapsi / PHKS
Helinä123/ 4. lapsi/ NKL tai KÄO

5.2.
Kerttuli_ / 2. lapsi
Mimmau / 20v / 2. lapsi / KOS/poikalupaus
emlu / 28v / 2. lapsi / HYS
Ompi / 24v / 1. lapsi / PKKS
lulina / 19 v. / 1. lapsi / tyttölupaus

6.2.
Apr17 / 29v / 1. lapsi
Imarre/ 36 v / 2. lapsi
Editson / 31 v / 2. lapsi
Onni<3 /26v /1. lapsi / TYKS
Piik / 1. lapsi
pikku-inkeri/ 25v/ 1. lapsi


7.2.
Hassel / 35v
Jaziemily / 19v / 1. ja 2. lapsi / KOKS
miss_piggy / 31v / 1. lapsi / KPSHP/poikalupaus

8.2.
aliila / 30v / 3.lapsi
Ninna89 / 23v / 2. lapsi / HYS
Avianna / 26v / 1. lapsi
Mallatti / 29v / 1.lapsi
mesisa / 32v / 3. lapsi / TAYS


9.2.
Hoops / 27v / 5. lapsi / OYS
Flanders / 26v / 2.lapsi / NKL
Berttaliini / 26v / 2. lapsi / TAYS/poikalupaus
Lilion/ 2.lapsi

10.2.
nalli / 29v
Margareta91/ 22v / 1. lapsi / JS
Iitu1810/ 31 vuotta/ 1. lapsi/ K-SKS/tyttölupaus

11.2.
Pipsa_ / 3.lapsi / OAS/OYS
-lilliputti / 1. lapsi / 22v / OYS tai LKS
lumira / 24v / 1. lapsi / KYS
soihtu. / 28v / 1. lapsi / KOS
Papustin /22v / 2. lapsi / KOS(?)/tyttölupaus
MasuKuski / 27v / 2. lapsi / OYS
Talvikki14/ 30v./ 1. lapsi/ KOS

12.2.
HelmiToukka / 27v / 1. lapsi / VKS
Piitu85/ 28v./ 1.lapsi/ LKS/tyttölupaus
Kiket / 28v. / 3. lapsi / SeKS
Kirimilli / 31v / 3.lapsi / KOS
viimak / 19 / 1. lapsi / TYKS/poikalupaus
Heluna88 / 1. lapsi
Jokka / 26 v. / 1. lapsi / K-SKS

13.2.
Maizzi / 31v/ 2. lapsi/ K-HKS
Jutland/ 2. lapsi/ Kolding sygehus, Danmark/poikalupaus
EMY06/ 25v/ 2.lapsi/ OYS/poikalupaus
muheli84 / 29 v. / 3. lapsi / K-SKS

14.2.
-Bambi- / 25v / 2.lapsi / JS
Purnukka. / 24v / 1. lapsi / JS
Helma89 / 24 v / 1. lapsi / K-sks
Hortensia MacAnkka / 31v./ 1. lapsi /KOKS/poikalupaus
Nuppunen76/ 37v./ 3. lapsi / PHKS

15.2.
Suvisnii / 27v / 1.lapsi / PHKS
Vilja-Maaria / 30v / 1.lapsi / OYS/poikalupaus

16.2.
Dafydd / 21v / 2.lapsi / K-SKS
Katrinainen/ 30v./3.lapsi/ulkomailla/tyttölupaus
Aguado / 30v / 2. lapsi
mineki / 2. lapsi / KOS
Minkri/ 23v./ 1. lapsi/ SeKS/
dotti / 26v. / 1. lapsi
Angelica-/ 29v./ 1. lapsi/ KOS
Nael/ 31v./ 2. lapsi/ JS/poikalupaus
Ti-ti-uu / 22 v. / 1. lapsi / JS
CaDi / 23v / 1. lapsi / KHKS / tyttölupaus

17.2.
Minniess, 21v / 2.lapsi/ Tays
Eiram / 32v / 1. lapsi/poikalupaus
kerrotokilisää / 4. lapsi / KOS
Melukylän Mamma / 30v. / 4.lapsi
Sunya/ 33v./ 1. lapsi/ KOS

18.2.
Mrs McMaiden / 2.lapsi / TAYS
leafy / 25v / 2. lapsi / kotona?
merineitsi / 22v / 1. lapsi / KHKS / tyttölupaus
JustSe / 20v / 1. Lapsi / SatKS
elzibelzi / 27v / 2.lapsi / KOS

19.2.
Rumba / 2. lapsi
Merile / 30 v / 2. lapsi / KSKS
Lina82 / 31v / 2. lapsi / ulkomailla
Taanja/

20.2.
inkalin / 25v / 2.lapsi / PHKS
tiizku/20v. /1.lapsi/ TAYS/

21.2.
Elsa90 / 23 v / 1. lapsi / TAYS
Sirie / 2. lapsi / KOS
Heiidihh/ 21v./ 1. ja 2. lapsi / SatKS.
bluebaby / 29v / 2. lapsi / OYS/poikalupaus
mutantti / 33v / 1. lapsi / PKSSK

22.2.
Mariie /24v / 2. lapsi/ LH
RiiPa/ 36v / 6. lapsi / SeKs
-armi / 26v / 2. lapsi / OAS

23.2.
sini_tintti/ 34 v/ 2. lapsi


24.2.
Memmu<3 / 3. lapsi
Maiscu
undercovergirl / 29v / 1. lapsi / SatKS

25.2.
empp / 21v / 1. lapsi / OYS
Sointunen / 29v / 2. lapsi/ NKL
Lillurella / 2. lapsi / KOS
ritaliina83 / 30v / 2.lapsi/ KOS / tyttölupaus
Mirmau / 36v / 3. lapsi / TAYS
_iltatähti_/ 37v./ 6.lapsi / PS

26.2.
Mukkura / 1. lapsi / KOS
ritaliina82
-riitu- / 30 / 2. lapsi / KOS tai HYS?
Ennuliini/ 28v./ 1. lapsi/ TYKS/tyttölupaus
Parus montanus/ 23v/ 1. lapsi/ LKS/OYS


27.2.
pulina1 / 25v / 1. lapsi / PHKS
arya / 29v./ 1. lapsi / MKS

28.2.
luminen85
pintsa/ 22v / 1. lapsi / SeKS




Surun kohdanneet
Rimu
Pippuri85*
Kukkurukuu
Emeli-
sweetpearl
bumbis
bumbuli
MammaLa
Leona
-pansku
eltsu81
heiduli89
sapu
jeisi
EX4
Vauvahaave

Päivityspyynnöt punaisella!


Vanhat ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...14-kesakuussa/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...4-heinakuussa/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...014-elokuussa/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...14-syyskuussa/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2300686-helmikuun-helmet-2014-lokakuussa/

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKSSK = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
No niin, nyt on marraskuulle pino pystyssä. Huomauttakaa jos puuttuu päivityksiä tai muuten löytyy jotain korjattavaa. Yritin noi lokakuussa ilmoitetut päivityspyynnöt katsoa ajantasalle mahd. tarkkaan, mutta jotain saattoi jäädä välistä.

Mä nyt yritän ainakin kerta viikkoon päivitellä listaa, ettei ihan mahdottomaksi karkaa noi päivityshommat sitten ensi kuussa. :)

(.) 25+0 POKS!
 
Onpas poikavoittoinen vauvajoukko - 14 poikaa ja 6 tyttöä :)
Tuli mieleeni, että mihin olette ajatelleet pistää vauvan nukkumaan? Aihe kun tuntuu jakavan paljon mielipiteitä. Toki suunnitelmat voi vielä muuttua, jos vauva on eri mieltä nukkumajärjestelyistä :D Me nukuttiin esikoisen kanssa perhepedissä, kunnes alkoi kontata sängystä pois eli puolen vuoden tienoolle asti. Tämänkin kanssa mennään varmaan niin jos on samanlainen yösyöjä kuin siskonsa :) Toki jos nukkuukin hyvin itsekseen koko yön, niin saa nukkua kyllä omassa sängyssään. En kyllä uskalla olla niin optimistinen sen asian suhteen :D
 
Tavoitteena on, että vauva nukkuu alussa meidän huoneessa omassa kehdossaan. Sitten jossain vaiheessa siirtyy omaan huoneeseensa pinnasänkyyn.

Mulla ei mitään kiihkeää suhtautumista asiaan ole, jokainen toimii kuten heillä parhaaksi havaitaan. Mun omassa suvussa vauvat on ihan poikkeuksetta nukkuneet alusta lähtien yöt läpeensä parin yösyötön turvin - mä siis tuudittaudun turvallisuudentunteeseen siitä, että poika tulee mun sukuun tässä asiassa! :D
 
miss_piggy
Kiitos uudesta pinosta :) Tuossa listassa taitaa muuten olla aika monta sellasta tyyppiä, jotka ei oo tähän helmikuisten ketjuun kirjoitellu kertaakaan :confused:

Nukkumisesta, vauvan pinnis tulee meidän kamariin, ja sitten jossain vaiheessa kun on tarpeeksi iso nukkumaan yksin, siirretään omaan huoneeseen joka on ihan meidän makkarin vieressä.

26+0, poks!
 
  • Tykkää
Reactions: Hortensia MacAnkka
Kävin äsken Prismassa köröttelemässä, jottei sitten iltapäivällä tarvi pahimpaan ryysikseen itseään sulloa lyllertämään. Ja voi jestas! Yhtäkkiä iski kaamea tuskanhiki, heikotus ja huippaus. Yritin vaan nopeasti selvitä ostoksista, jottei tarvi itseään keräillä jostain Kouvolan Prisman käytävältä lojumasta. Tätä odottamisen onnea! :D

Mä luulen, että valtaosa helmikuisista kirjoittelee siellä FB:n puolella ja nyt vähän tyhjänpanttina roikkuvat listoilla mukana. Vaan eipä tuo haittaa, jospa sieltä joku sitten loppua kohden vielä aktivoituisi täällä foorumillakin jutustelemaan. :)
 
Uusi pino ja uudet kujeet :)
Joku ihmeen energia puuska vaivannu pari viikkoa, oon järjestelly, siivonnu, ommellut ja höyrynny ympäriinsä. Käyny välillä täällä lukee teijän juttuja, mutten ole malttanut kirjoittaa..

Viime viikolla oli neuvola. sain kelan paperit eteenpäin ja fysioterapeutilta tukivyön, joka muuten auttaa selkäkipuista eteenpäin.
Hb laskenut 115. kaverin syke 145. sf mitta jossain keskikäyrän yläpuolella, eipä tuo neuvolan täti stressannu sitä.
ja otin influessa piikinkin pitkän harkinnan jälkeen.

ensi viikolla on sitten ultra, jee <3
seuraava käynti neuvolaan olisi ollut neuvolalääkärin luokse, mutta eipä sinne tarvia kuulemma mennä, kun ne äitipolilla kontrolloi kohdunkaulan tilannetta.

sokerirasitukseenkin pitäisi aika varata.. e.v.v.k.

Katotaan missä sairaalassa sitä oikein synnytetään, kun ne ei näillä näkymin savonlinnaa suljekkaan joulukuulta. sai synäri jatkoaikaa 2014 loppuun. hyvä niin, ei tuo mikkelin matka supistuksista kärsien oikein natsaa..

viikkoja jo 23+1.. :O
(en kyllä ole enää aikoihin pysynyt noissa viikoissa mukana, lunttaan kalenterista nykyään..)
 
Kiitos uudesta pinosta!
Täällä hyvä olo jatkuu. Ei mitään uutta.
Vauvan nukkumispaikasta oli puhetta. Mulla ei montaa vaihtoehtoa ole, koska asun kaksiossa. Joten vauvan pinnasänky on mun sängyn vieressä makuuhuoneessa. En tiedä kuinka kauan tulemme lapsen kanssa asumaan tässä ja missä vaiheessa on mahdollista hankkia isompi asunto, jotta lapsi saisi oman huoneen. Mutta ei ainakaan vielä ensimmäisen vauvavuoden aikana. Todennäköisesti nukutan vauvan alussa äitiyspakkauksessa. Viikko sitten kirpparilla oli myynnissä semmoset nätit reunukset ä-pakkaukseen, harmittaa kun en ostanut. Ois kympillä saanut!
 
Marraskuu jo.. Kylläpä tuo aika rientää. Kohta täytyy tosissaan alkaa hankkimaan tarvikkeita.

Meillä tehdään kyllä vauvalle oma huone meidän makkarin viereen jonne tulee pinnasänky, mutta ajatus oli että ensimmäiset kuukaudet vauva nukkuisi ensisängyssä meidän makuuhuoneessa. Ensisänky saadaan lainaan siskoltani. Siinä on pyörät alla, joten sen saa ihan sängyn viereen yöksi joka helpottaa jos on kova syömään ja heräilemään yöaikaan.

Maanantaina olisi tiedossa sokerirasitustesti :x ja parin viikon päästä neuvolalääkäri.
 
Terve, pitkästä aikaa.
Lukemassa olen käynyt päivittäin mutta itse todella huono kirjoittamaan. Meillä laskettu aika muuttunut 12.2. Ja tiedossa ei oo kumpi tulee, ei ole haluttu tietää. Raskaus on mennyt hyvin. Kuin ei edelleenkään raskaana olisi. Sokeri arvot oli pompsahtanut ja nyt koti seurannassa arvot, mutta on ollut ihan ok. Meillä vauva nukkuu samassa huoneessa joko pinniksessä tai vieressä. Jospa tää aika menis nopsaan, ei jaksais enää oottaa. :) hyviä vointeja kaikille.
T: heluna88 ja vauva 25+3
 
Hei, kiitos uudesta pinosta!

miehellä oli melkoinen yllätys kun tulin eilen töistä kotiin. Oli muuttanu meijän makkarin, hakenut hoitopöydän ja rakantanut pinnikseen kissasuojan. Pinniskin on paikallaan. Eli ihan vauvamakkari <3. Eli meillä kaksiossa ei ole muita vaihtoehtoa kun nukuttaa meijän sängyn vieressä olevassa pinnasängyssä. Perhesänky kuulostaa ihan liian pelottavalta, kissat ja minä sikeesti nukkuessa.

Lisäksi kosi vihdoin! <3

Täällä kaikki siis tosi hyvin, paljon potkuja päivittäin. Vois pikkuhiljaa siirtää vauvan tavarat tohon hoitopöydän laatikkoihin.

Rumpali 25+6
 
miss_piggy
Hortensia:Mullekki tullu pari kertaa tollanen samanlainen heikotuskohtaus kaupassa, ekaks pukkaa jonkunlaista tuskanhikeä ja sitte tuntuu että alkaa huippaamaan. Ja nimenomaan Prismassa tämäkin :D

Köröteltiin miehen siskolle Ouluun, joutui autossa istua sellaset rapiat 3h. Kiva :)

26+1
 
Hei! Ajattelin tässä, että vieläköhän tähän ryhmään uskaltautuisi "liittymään", näin matti myöhäsenä.. Tän helmikuun helmet- ketjun juttuja oon useimpina kuukausina jo seuraillut, mutta en oo vaan uskaltanu kirjoitella, vaikka monesti on mieli tehny !

Viikkoja ois nyt 26+4, 19v. ensisynnyttäjä olen :) La siis 5.2
 
lulina lisätty listalle. :)

(.) Olipahan taas uneton yö. Tuli illalla syötyä turhan tuhdisti ja se kostautui yllättäen kaamealla närästyksellä. Heräsin puolilta öin kun nielua korvensi huolella ja muutenkin olo oli kehno. Siinä sitten ensihätään kiskaisin naamaan huikan Samarinia, kun muutakaan ei kaapista löytynyt. Helpotti jossain vaiheessa, mutta varmaan sen pari tuntia sain etsiä asentoa jossa olisi hyvä olla. Tietääpä tästä lähin, ettei enää vahingossakaan syö iltamyöhällä mitään mikä saattaa laukaista närästyksen.

Se olisi saikut saikkuiltu tältä erää. Tänään taas töihin kokeilemaan miltä tuntuu.
Keskiviikkona olisi sokerirasituskoe, en mitenkään innolla odota...
 
Viimeksi muokattu:
Mun töitä päätettiin keventää. Ei kyllä yhtään huono juttu. Kollega tekee osan mun hommista kunnes jään äitiyslomalle.
Heti tänään kipeytyi selkä ja lantio, olisinkohan tunnin ehtinyt paiskia hommia kun meni lyllertämiseksi ja tuskailuksi. Yritän nyt jaksaa töissä ainakin ensi viikon neuvolakäyntiin asti ja kyselen sitten voisiko päästä aiemmin jo neuvolalääkäriä moikkaamaan. Pää hajoaa kyllä jos alkaa illat ja yöt menemään tuskailuksi kipujen takia...
Saikulla lepäily teki ihmeitä, mutta ilo taisi ikävä kyllä olla kovin väliaikaista. :/

Ootan niin kovin vuodenvaihdetta ja äippäloman alkua, pääsis stressaamasta omaa jaksamistaan töissä. Omatunto soimaa jos hakee sairauslomaa, mutta samalla kyllä tasan tietää, että muuta vaihtoehtoakaan ei ole. Penteleen Luterilainen työmoraali joka on iskostunut niin syvälle. :kieh:

Onneksi mieli on noin yleisesti kuitenkin hyvä ja iloinen! :)

Hortensia & Ensio 25+3
 
Heissan

Hupsista vaan se on jo tosiaan marraskuu menossa. Pitää töissäkin alkaa ihan eri tavalla huomioida ajan kuluminen, kun jään joululomalta suoraan äitiyslomalle (oli niin paljon pitämättömiä lomapäiviä jo ajalta ennen esikoista). Ei siis voi ihan samalla tavalla sanoa "kyllä" kaikille projekteille, vaikka mukavia olisivatkin.

Vauvan nukkumajärjestelyistä oli puhetta. Meillä vauva tulee meidän sängyn viereen. Alkuun saa nukkua äitiyspakkauksen laatikossa, johon olen ommellut reunukset. Sitten toivotaan, että esikoisen nukkuminen rauhoittuu sen verran, että hänet voisi siirtää juniorisänkyyn ja ottaa pinnis pienelle, kun laatikko alkaa käydä ahtaaksi. Nyt menee unissaan vielä sen verran railakkaasti reunoja myöten, että saisi 15 kertaa yössä olla nukuttamassa uudelleen sängystä pudonnutta lasta ilman kunnon reunoja.
Lastenhuoneeseen siirretään vauva sitten, kun aika tuntuu sopivalle. Ehdottomasti on yösyötöt lopetettava ensin ja jos syö tuttia, niin osattava itse penkoa pudonnut tutti takaisin suuhun. Jos siis tarvitsee "palveluita" yöllä, niin saa pysyä äidin lähellä - koska äiti ei jaksa keskellä yötä rampata missään :)
 
  • Tykkää
Reactions: margareta91
Meillä kohta muutto ja esikoinen saa oman huoneen ja myös lastensängyn ennen joulua. Pinnasänky vapautuu sitten seuraavalle tulokkaalle, vaikkei heti menisikään käyttöön.
Täällä ilmottautuu toinen äiti, joka ei jaksa hillua ja ramapata ees-taas koko yötä. Sitä on joutunut useat kerrat nöyrtymään ja luopumaan omista jääräpäisistä periaatteistaan tyyliin "lapsi on jo niin ja niin iso ja sillä on oma sänky, nukkukoon siellä" ja "sehän nukkuu, jos minä niin sanon". Kyllä on äidiltä loppunut energiavarastot ennenkuin lapselta loppuu itku ja yöheräilyt. Mun on vaan saatava itsekin sitä unta jossain välissä jotta pääkoppa pysyy kasassa. Muuten ei oo kellään kivaa jos äiti ei jaksa :D
 
Ite oon nuita nukkumisasioita aatellu siten, että jos semmosen hirmu sulosen korikehdon hankkisi.. pinnasänkykin on tosin jo ostettuna :) Hypin keskusteluun mukaan vähä tällee "puskista", kun tosiaan uutena tässä ryhmässä oon.. jospa ketään ei haittaa :)

Jotain voisin kirjottaa omasta raskausajastani. Oikeastaan, ennen ensimmäsiä vauvelin liikahduksia en tiennyt muusta kun positiivisesta raskaustestistä ja ultrakuvista olevani raskaana.. niin oireeton se alkuraskaus oli. No, onneksi vanha viholliseni, selkäni, päätti sitten tehdä tästä raskaudesta vähän "tuntuvamman".. Viikon 20 jälkeen on selkä tasaisesti ilmotellut olemassa olostaan ja nyt alkaa jo aika paljon toimintaa rajoittamaankin. Työttömänä olen ollut kuukauden päivät, mikä tuntuu ihan hyvälle ajatukselle, kun fyysisesti raskasta työtä teen. Taloushan siinä kyllä kärsii.. Siinäpä jotain, hieman ujostuttaa tänne kirjotella, kun en oo aiemmin koko kaksplussan sivuille mihinkään kirjotellu.. :)

Ja niin tosiaan, tyttövauva siellä massussa köllöttelee :))
 
  • Tykkää
Reactions: Berttaliini
Poksahtelen tähän väliin 26 viikkoa täynnä!
Eipä kummempia oloja, työpäivät valuu hitaasti eteenpäin päänsisäisesti oon jo lomalla ;)
Nael ootkos aatellut että ostaisit laidan siihen isompaan sänkyyn, Ikeasta ainakin saa niitä ja nostaa reunaa aikaslailla :)
 
Tervetuloa lulina, mahtuuhan tänne meidän joukkoon kirjavaan :)

Myöhäiset poksumiset 26+1! Huuh, kylläpä tuo aika rientää.

Te jotka odotatte esikoista, ajattelitteko jotenkin muistaa tulevaa isää isänpäivänä? Ite en ollut koko asiaa edes ajatellut mutta työkaverit kysy et mitä oon ajatellut ostaa -.- Hmm..

Muuten täällä kaikki edelleen hyvin, kipeitä potkuja lukuunottamatta. Laskiskelin tuossa että tämän vk jälkeen( täähän on jo melkeen kohta tehy työviikko) niin enään 6 vk äippäloman alkuun!! 13 rv enään jäljellä.. Huhuh.

Rumpali
 
lulina, tervetuloa vaan rohkeasti mukaan jutustelemaan. :)
Hissukseenhan tänne porukkaa on kertynyt, minäkin vasta nt-ultrassa käytyäni uskalsin liittyä tähän ryhmään. Ennen sitä en ollut kaksplussalle kirjoitellut ollenkaan. Eli ujostelut pois ja sen kun hyppää juttuihin mukaan.

Isänpäivänä muistan tulevaa isukkia kyllä. Tuskin hän mitään odottaa, mutta ajattelin "isyyspakkauksen" antaa isänpäivänä. Sisältäen erinäisiä enemmän ja vähemmän tärkeitä tarvikkeita isyyttä varten. :D
 
Kiitos uudesta pinosta :)

Tännekin saapui tänään äippäpakkaus, viel ei olla keritty käymään läpi. Huomenna sitten :)

Heikotusta on täälläkin. Kerran päivässä tulee nykyään sellanen kylmän hiki+ heikotus/pyörrytys. Mulla syynä on paineet. Ne tuopaa laskee melkoisen roimasti. Kotimittarilla mittasin yks päivä, niin olivat 89/52 juuri heikotuksen aikana... Pitänee kysellä nlasta seuraavaksi asiasta.

Uusille tervetuloa!!!! :)

Ninzi&Papu 27+3
 

Yhteistyössä