Helmikuun Helmet 2014 *joulukuussa*

Helmikuun Helmet 2014 *joulukuussa*






La/ nimimerkki / ikä/ monesko lapsi / synnytyssairaala

26.1.
Inkku90 / 23 v. / 1. lapsi / TAYS / tyttölupaus

31.1.
Ninzi / 28v / 2.lapsi / KOKS/poikalupaus

1.2.
Marilyn1 / 4. lapsi
Shaitanja / 2. lapsi / SeKS
Johanna74 / 3. lapsi / KOS
maijjaa / 19v / 1. lapsi /TAYS
Karcci/ 30v./ 1. ja 2. lapsi/ HYS/ tyttö- ja poikalupaus

2.2.
jjennaa- / 21v / 1.lapsi / KOS

3.2.
smulan / 36v / 1.lapsi / Nkl / KOS / tyttölupaus
Kaisis / 25 v. / 1. lapsi / TYKS/poikalupaus

4.2.
cria_guervos/ 32v / 1. lapsi
viivi / 31v / 3. lapsi / PHKS
Helinä123/ 4. lapsi/ NKL tai KÄO

5.2.
Kerttuli_ / 2. lapsi
Mimmau / 20v / 2. lapsi / KOS/poikalupaus
emlu / 28v / 2. lapsi / HYS
Ompi / 24v / 1. lapsi / PKKS
lulina / 19 v. / 1. lapsi / tyttölupaus

6.2.
Apr17 / 29v / 1. lapsi
Imarre/ 36 v / 2. lapsi
Editson / 31 v / 2. lapsi
Onni<3 /26v /1. lapsi / TYKS
Piik / 1. lapsi
pikku-inkeri/ 25v/ 1. lapsi


7.2.
Hassel / 35v
Jaziemily / 19v / 1. ja 2. lapsi / KOKS / poika- ja poikalupaus
miss_piggy / 31v / 1. lapsi / KPSHP/poikalupaus

8.2.
aliila / 30v / 3.lapsi
Ninna89 / 23v / 2. lapsi / HYS
Avianna / 26v / 1. lapsi
Mallatti / 29v / 1.lapsi
mesisa / 32v / 3. lapsi / TAYS


9.2.
Hoops / 27v / 5. lapsi / OYS
Flanders / 26v / 2.lapsi / NKL
Berttaliini / 26v / 2. lapsi / TAYS/poikalupaus
Lilion/ 2.lapsi

10.2.
nalli / 29v
Margareta91/ 22v / 1. lapsi / JS
Iitu1810/ 31 vuotta/ 1. lapsi/ K-SKS/tyttölupaus

11.2.
Pipsa_ / 3.lapsi / OAS/OYS
-lilliputti / 1. lapsi / 22v / OYS tai LKS
lumira / 24v / 1. lapsi / KYS
soihtu. / 28v / 1. lapsi / KOS
Papustin /22v / 2. lapsi / KOS(?)/tyttölupaus
MasuKuski / 27v / 2. lapsi / OYS
Talvikki14/ 30v./ 1. lapsi/ KOS

12.2.
HelmiToukka / 27v / 1. lapsi / VKS
Piitu85/ 28v./ 1.lapsi/ LKS/tyttölupaus
Kiket / 28v. / 3. lapsi / SeKS
Kirimilli / 31v / 3.lapsi / KOS
viimak / 19 / 1. lapsi / TYKS/poikalupaus
Heluna88 / 1. lapsi
Jokka / 26 v. / 1. lapsi / K-SKS

13.2.
Maizzi / 31v/ 2. lapsi/ K-HKS
Jutland/ 2. lapsi/ Kolding sygehus, Danmark/poikalupaus
EMY06/ 25v/ 2.lapsi/ OYS/poikalupaus
muheli84 / 29 v. / 3. lapsi / K-SKS

14.2.
-Bambi- / 25v / 2.lapsi / JS
Purnukka. / 24v / 1. lapsi / JS
Helma89 / 24 v / 1. lapsi / K-sks
Hortensia MacAnkka / 31v./ 1. lapsi /KOKS/poikalupaus
Nuppunen76/ 37v./ 3. lapsi / PHKS

15.2.
Suvisnii / 27v / 1.lapsi / PHKS
Vilja-Maaria / 30v / 1.lapsi / OYS/poikalupaus

16.2.
Dafydd / 21v / 2.lapsi / K-SKS
Katrinainen/ 30v./3.lapsi/ulkomailla/tyttölupaus
Aguado / 30v / 2. lapsi
mineki / 2. lapsi / KOS
Minkri/ 23v./ 1. lapsi/ SeKS/
dotti / 26v. / 1. lapsi
Angelica-/ 29v./ 1. lapsi/ KOS
Nael/ 31v./ 2. lapsi/ JS/poikalupaus
Ti-ti-uu / 22 v. / 1. lapsi / JS
CaDi / 23v / 1. lapsi / KHKS / tyttölupaus

17.2.
Minniess, 21v / 2.lapsi/ Tays
Eiram / 32v / 1. lapsi/poikalupaus
kerrotokilisää / 4. lapsi / KOS
Melukylän Mamma / 30v. / 4.lapsi
Sunya/ 33v./ 1. lapsi/ KOS

18.2.
Mrs McMaiden / 2.lapsi / TAYS
leafy / 25v / 2. lapsi / kotona?
merineitsi / 22v / 1. lapsi / KHKS / tyttölupaus
JustSe / 20v / 1. Lapsi / SatKS
elzibelzi / 27v / 2.lapsi / KOS

19.2.
Rumba / 2. lapsi
Merile / 30 v / 2. lapsi / KSKS
Lina82 / 31v / 2. lapsi / ulkomailla
Taanja/

20.2.
inkalin / 25v / 2.lapsi / PHKS
tiizku/20v. /1.lapsi/ TAYS/

21.2.
Elsa90 / 23 v / 1. lapsi / TAYS
Sirie / 2. lapsi / KOS
Heiidihh/ 21v./ 1. ja 2. lapsi / SatKS.
bluebaby / 29v / 2. lapsi / OYS/poikalupaus
mutantti / 33v / 1. lapsi / PKSSK

22.2.
Mariie /24v / 2. lapsi/ LH
RiiPa/ 36v / 6. lapsi / SeKs
-armi / 26v / 2. lapsi / OAS

23.2.
sini_tintti/ 34 v/ 2. lapsi


24.2.
Memmu<3 / 3. lapsi
Maiscu
undercovergirl / 29v / 1. lapsi / SatKS

25.2.
empp / 21v / 1. lapsi / OYS
Sointunen / 29v / 2. lapsi/ NKL
Lillurella / 2. lapsi / KOS
ritaliina83 / 30v / 2.lapsi/ KOS / tyttölupaus
Mirmau / 36v / 3. lapsi / TAYS
_iltatähti_/ 37v./ 6.lapsi / PS

26.2.
Mukkura / 1. lapsi / KOS
ritaliina82
-riitu- / 30 / 2. lapsi / KOS tai HYS?
Ennuliini/ 28v./ 1. lapsi/ TYKS/tyttölupaus
Parus montanus/ 23v/ 1. lapsi/ LKS/OYS / poikalupaus


27.2.
pulina1 / 25v / 1. lapsi / PHKS
arya / 29v./ 1. lapsi / MKS

28.2.
luminen85
pintsa/ 22v / 1. lapsi / SeKS



Syntyneet :heart:
AlinaMW tyttö 5.12.2013 klo 05.01., 1604 g / 37 cm.


Surun kohdanneet :hug:
Rimu
Pippuri85*
Kukkurukuu
Emeli-
sweetpearl
bumbis
bumbuli
MammaLa
Leona
-pansku
eltsu81
heiduli89
sapu
jeisi
EX4
Vauvahaave

Päivityspyynnöt punaisella!


Vanhat ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...14-kesakuussa/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...4-heinakuussa/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...014-elokuussa/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...14-syyskuussa/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2300686-helmikuun-helmet-2014-lokakuussa/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2307913-helmikuun-helmet-2014-marraskuussa/

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKSSK = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia uudesta pinosta ! :) Palatakseni edelliseen ketjuun niin tuo raskaustyyny näyttää aivan ihanalle, pitäsikköhän tilailla itelleni etukäteiseksi joululahjaksi ;D Itellähi nimittäin sama ongelma, että mahallaan tai selällään nukkuminen oisi mieluisinta ja nyt alkaa kylellään nukkuminenki ilman apukeinoja eli tyynyjä olemaan selän vuoksi tuskallista..
 
Kiitos pinosta Hortensia! :)

Ihanaa joulukuu ja joulu lähestyy kovaa vauhtia! Luntakin saatiin maahan näin joulukuun alun kunniaks <3

Kaikenlisäks poks 32+0! <3 nyt tuntuu, että kauheen nopeesti menee aika :D

Iitu1810, oon kuullu noista raskaustyynyistä, mutta en oo koskaan ottanu niistä sen enempää selvää. Kiitos vinkistä! :) pitääki ruveta miettiin ihan vakavasti jos sellasen ostas, voi ollakki että helpotus nukkuminen ^_^

Onks teillä muilla sillai, että iltaa kohden rupee maha tuntuun raskaammalta? :D ku itellä on sillai, että aamulla ihan hyvä olla yms. mut si iltaa kohden ku mennään ni sohvalta nouseminen tapahtuu kauheen ähkinnän kanssa. Tietty seki vaikuttaa, että päivän mittaan ku syö kaikenlaista ni onhan seki tuolla mahassa painamassa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: emlu ja Iitu1810
miss_piggy
Mulle riittää raskaustyynyks kaks normaalia tyynyä jotka paan jalkojen väliin :D Pystyy nukkumaan hyvin kyljellään ja vielä kun myttää peittoa lisukkeeks niin ihan hyvä on.

Aika hurjaa, kun täällä on jo Elokuun 2014 pinokin olemassa :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: emlu
Ja jos suunnittelee ostavansa imetystyynyn niin senkin kanssa voi hyvin nukkua! Mä ostin viimeks imetystyynyn (mikä oli yks ihan turha hankinta).sitä käytin just raskauden loppuvaiheen unikaverina ;)

Aika menee nopsaa!! 30+4 tänään..
Koskas laitetaan veto päälle et kuka synnyttää ekana :D
 
Huomenta vaan kaikille!

Ensinnäkin kiitokset Hortensialle uudesta pinosta!

Kyllä, jokainen löytää tässä tukalassa olotilassa varmasti sen itselle parhaimman konstin saada unen päästä kiinni. Itselle tuo tyyny on ollut vaan sellainen pelastaja että ajattelin siitä vinkata.
Mutta niinhän se on että sekään ei ihmeitä tee.... siispä tänään ollut "ylhäällä" jo 04.30 kun mahassa pidetään taas sellaista temmellystä että ei toivoakaan saada nukuttua.

Ja sen kunniaksi 30+0 :heart:
 
Tökkyräiset huomenet vaan!

Meni viime yö kahden tunnin unilla. Vielä puoli neljältä pyörin sängyssä ja tuskailin närästyksen, niskajumin, kattoa kolistelevan myrskytuulen ja kuorsaavan miehen vuoksi. Sitten kun lopulta nukahdin, tuntui herätyskello soivan sillä samalla hetkellä.
Pakko vaan jaksaa käydä työt hoitamassa pois alta ja sen jälkeen kyllä kiiruhdan kotiin päikkäreille. Onneksi on vähän tavallista lyhyempi työviikko edessä! :)

Huomenna ja keskiviikkona olisi ensimmäiset perhevalmennukset. Tulevana viikonloppuna voisikin yrittää hoitaa joululahjaostokset pois alta, vielä kun jaksaa olla jalkeilla vähän pidempiäkin aikoja kerrallaan.

Maha alkaa olla melkoinen ja mies kutsuu mua nykyisin Muumimammaksi, en kyllä yhtään ihmettele miksi. :D

Raskaustyynyä en toistaiseksi ole hankkinut, mutta katsotaan jos jossain vaiheessa tarvitsee asiaa harkita.

Hortensia ja Ensio 29+3
 
miss_piggy
Mullakin nukahtaminen venyi illalla aika myöhään. Jalkoja alkoi pakottamaan taas niin sikana, että ei saanut unta ennen kuin heitti Panadolin naamaan ja taas kasa tyynyjä jalkojen alle.
Sitte ku nukahti niin näki ihan omituisia unia, mm. joku täysin päätön synnytysuni. Ja nyt aamulla kun heräsin, niin alapäässä on taas tuttu kutina :x Kummallista jos hiivanäyte on kuitenkin ollut puhdas. No, huomenna neuvolalääkäri ja saavat luvan nyt selvittää mistä tää johtuu, sillä en jaksa enää oireilla ilman asianmukaista hoitoa.

30+3
 
Myöhäiset poksumiset 30+1, hurjaa kuviikot hurahtaa eteenpäin!

Iso KIITOS uudesta pinosta!

Raskausarvet sen kunlisääntyy, tuo tykkää myllertää selkä edellä navan kohdasta läpi.

sf mitta ei mun tietojenmukaankaan kerro suoraan vauvan kokoa, äidin rasvakerrokset, lapsivedet jne vaikuttaa mitan kokoon. Tietenkin se kertoo että kasvaako vauva ja kohtu. Näin nla lääkäri ainakin mulle sano.

Painonnoususta mulla huomenna nla täti, en tiiä uskallanko mennä va'alle ollenkaan...

Töissä olo alkaa olemaan aika raskasta, tämän pvä:n jälkeen onneksi vain 13 työpäivää! Tällä viikolla onneksi to ja pe sekä vkl vapaata :)

Liukastelu Muita joilla ongelmia pysyä ulkona pystyssä? Mulla aukes eilen polvi ja kyynärpää kun kaaduin. Monesti olen kun bambi jäällä, pelkään että vielä että kaadun niin että saattuu vauvalle jotain! Lenkkeilyltä kun ei voi välttyä ku mies asuu viikot 4h ajomatkan päässä ja meillä nuori koira... Hyvät kengät on jo käytössä, ajattelin et käyn ostamassa vielä mummopiikit..

Heh, prisman kassa kys lauantaina että onko kaksoset tulossa... Alkaa tuo maha olemaan ihanan kokoinen. Mutta täällä kaikki tosi hyvin, yöpissaamiset vain rasittaa 3-6 krt/yö -.-

rumpali 30 +1
 
Huomenta! Ja kiitos uudesta pinosta!

Täällä kans yksi huonosti nukkuja. Mutta ei tosin asento-ongelmia ole, en tarvi ylimääräisiä tyynyjä tai muuta, mutta uni ei vain tule!! Viime yönä valvoin taas useamman tunnin, kun ei vaan saa unen päästä kiinni. Välillä kävin syömässä leivän, luin lehteä...Turhauttaa. Onneksi tänään on vapaa päivä.

Oletteko saaneet Kelasta jo päätöksiä äitiyspäivärahoista? Itse vielä odottelen, onhan tässä vielä kuukausi aikaa äitiysloman alkuun, mutta haluaisi jo saada kaikki asiat kuntoon.
 
miss_piggy
Ei ole tullut tännekään vielä päätöstä äitiyspäivärahasta. Saattaa mennä kuulemma vaikka tammikuun puolelle, ja ilmeisesti Kelassa muutenkin ollut jotain häikkää noiden hakemusten käsittelyssä. Omanihan jätin jo 14.10.

Raskausarpia mulla ei ole ainuttakaan. Ihme kyllä. Eikä tämä mahakaan nyt omasta mielestäni mikään kovin suuri ole näille viikoille, vaikka vauva kasvaakin ihan käyrien mukaan. Kaiketi...
 
Mä joudun noita vanhempainvapaata koskevia päätöksiä odottelemaan tovin, koska hakemukset jätin sisään joskus reilu viikko sitten ja kun työnantaja maksaa mulle palkan äitiysloman ajalta, niin eipä päätöstä varmaan saa kuin joskus jo äippälomalle jäätyäni. Äitiysavustus tulee varmaan parin viikon sisällä, luulen.

Sf-mitta ei juu kerro vauvan kokoa, mutta ihmeen sinnikkäästi esim. pikkusiskolleni sen alakäyrällä kulkeneen mitan perusteella vannotettiin pientä vauvaa ja lopputulos olikin ihan päinvastainen. Synnytyksessä kätilö oli jo kauhuissaan tuskaillut, että "Ei tää mahdu tulemaan..." ja imukupilla oli jouduttu kiskomaan pihalle. :x
Aion siis neuvolassa ottaa puheeksi, että mua jännittää vauvan koko koska suvussa on järjestäen vauvat syntyneet reilu nelikiloisina jössiköinä. Toivon, että oma jäisi alle neljän kilon... Mutta minkäs teet, uloshan hän tulee tavalla tai toisella. :D

Sinällään synnytys ei pelota, mutta tuskastuttaa jo valmiiksi se, että ensimmäistä kertaa sitten oman syntymäni joudun sairaalassa yöpymään. Olen aivan varma etten saa siellä sitten nukuttua silmänräpäystäkään, varsinkin kun on taatusti vauvastakin niin innoissaan ja onnesta sykkyrällä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Minäkään en ole sairaalassa nukkunut sitten syntymäni :D Ja oon muutenki niin huono nukkumaan muualla paitsi omassa sängyssä, että saa nähdä joutuuko pyytämään jotain unilääkkeitä avuksi sitte :p
 
Taas viime yönä uni tuli 5 aikaan :( pakko saada joku roti tähän hommaan. Olihan mulla taas 4 tyynyä pään alla ja yks vieressä.

Huomenna taas neuvola, kivaa! :)

Mulle äitiyspäiväraha päätös on tullu aikoja sitte. Muistaakseni hakemuksen pistämisestä ei menny ku pari viikkoo ku sain päätöksen :) mulla äitiysloma alkaa siis 18.12. Eli hetkonen... 17pvn päästä :O apua... Hassua tässä vaan on se, että tosiaan vaikka äitiysloma alkaa tollon, ni rahan saan vasta 25.1. Jännä ajatella, että toi raha tulee sillonku mulla on laskettuaika käsillä ^_^
 
Joo mäkin sain päätöksen kelasta jo aikoja sitten, ja mulla työnantaja maksaa palkan sinne huhtikuulle asti.. ja Äitiysavustuskin on jo tullut ja tuhlattu :D

Me jouduttiin ekan kanssa olemaan sairaalassa pari päivää normaalia pidempään - oisko ollu yht 5 päivää. Ja sitä oli ihan sekasin päästä, sain ihan hyvin nukuttua mut itkeskelin joka kerta kun mies lähti illalla kotiin :D sitä on oikeesti ihan hormonit sekasin synnytyksen jälkeen - ihan ku sitä ei ois jo raskausaikana tarpeeks sekasin :D
 
miss_piggy
Omituista miten joillaki tuo ä-päivärahapäätös sitte ottaa niin kauan. Ois kiva saada se päätös kun kuitenkin oon tällä hetkellä työttömyyskassan päivärahalla, niin pitäähän mun sinnekin jotain ilmoitella noista päätöksistä ja rahoista. Mulle sanottiin kelalta ku asiaa tiedustelin, että odottavat vielä jotain verotus-päätöstäkin joka tulee joulukuussa.
 
Kiitos uudesta pinosta!

Ei oo täälläkään näkyny päätöstä äitiyspäivärahasta vielä, mutta eiköhän se sieltä jossain vaiheessa kolahda.

Jotenkin tuntuu että tää aika menee nyt ihan hirmu nopeesti. Paitsi yöt tuntuu aika pitkiltä, kun ei saa nukuttua. Vasta sitä ajatteli, että sinne joulukuuhunkin on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pitkä aika :D

Huomenna ois taas neuvola mikä kyllä jännittää ihan pirusti. Verenpaineiden, supistusten ja päänsäryn takia meinasivat jo viimeks laittaa mut osastolle. Sillon sain itteni vielä puhuttua kotiin, mutta nyt jos toksimia riski on vielä suuri, niin luultavasti joudun hetkek seurantaan. Luultavasti ei tartte ens yönä kauheesti nukkua, kun jännittää :)
 
Itsekin odottelen kovasti Kelan päätöstä äityspäivärahasta. Tänään just työnantajakin sitä kyseli, kun pitäisi kuulema hyvissä ajoin ilmoittaa palkanlaskentaan. Netistä olen kuitenkin tarkistanut että hakemus on vastaanotettu 25.10.

Kuinka monille tarjotaan neuvolan kautta perhevalmennusta? Meille tätä ei olla edes tarjottu, ja ajattelinkin että pitäisikö huomenna soittaa ja kysellä saako sitä edes täälläpäin. Jotenkin iski yhtäkkiä paniikki, että herranjestas, "kohtahan" se jo syntyy ja mitään ei mistään tiedetä :O
 
Äitiyspäivärahapäätös on tullu mulle jo ajat sitte, lokakuun alussa hain ja oisko puolivälissä lokakuuta päätökset postissa..

Perhevalmennuksista, pari kertaa viime käynneillä on neuvolantäti tarjotellut perhevalmennuksia. Tunnostaa, että pitäs kai jo tässä vaiheessa niitä tarjotella joten otahan Iitu yhteyttä neuvolaan päin.. :)

Nukahtaminen on jotenki tosi vaikeaa täälläki päin, niinku monella muullahi näyttää olevan. Useampana yönä oon pyöriny kahteen tai kolmeen asti sängyssä, sitte ku uni on tullu niin tosi levotonta on se nukkuminen. Ja minä ku vasta muistaakseni kehuin miten hyvin oon saanu nukuttua :DD
 
Täällä ollut tänään aamupäivästä lähtien huono olo, huimausta ja pahoinvointia. Kävin lääkärikolleegan luona, otti maksakokeet vastaukset saan huomenna neuvolasa, samalla ne varmistaa ettei ole raskausmyrkytys. En meinannut tuolilla pysyä ku päässä heitti. Onneksi olo kohentunut nukkumalla ja lepäämällä. Sairaslomalla ne vaati että olen loppuviikon. Vauva onneksi potkii hirmuistesti, vaikka harkkasuppareita ollut tosi paljon.

Painonnousu Hui, pelotta huomenna mennä puntarille. En ole kotona uskaltanut käydä..
 
Hei pitkästä aikaa! :)

Kela käsittelee ensi vuoden vanhempainrahahakemukset vasta joulukuun puolen välin jälkeen, kun verotuspäätökset on tullu. Näin luki Kela-Kertun sivuilla.

Meillä oli eka perhevalmennus viime viikolla. Katsottiin kaks videoo, varhaisesta vuorovaikutuksesta ja imetyksestä. Koettiin aika turhaks, oli ihan ku koulun penkillä olis ollu. Liian iso ryhmä, ei ollu oikein mahdollista kysellä ja keskustella. Toivottavasti ens viikon synnytysvalmennus olis parempi. Synnytys ei vieläkään herätä oikein minkäänlaisia ajatuksia. Se tulee sit jossain vaihees eteen, katsoo sit miten se menee.

Mulla olis vielä kuus viikkoo töitä jäljellä. Ihan hyvin oon nyt jaksanu, en oo raskaimpia potilaita enää hoitanu. Supistuksia tulee välillä jos on huonos asennos. Tänään oli kyl hirvee väsy kun kotiin pääsi. Päiväunia en osaa nukkua.. Unen saan hyvin iltaisin, mut joskus saatan valvoa keskellä yötä.

Jaksamisia ja tunnelmallista joulun odotusta kaikille *<:)

Angelica ja Höpönen 29+1
 
  • Tykkää
Reactions: Vilja-Maaria

Yhteistyössä