Kiva lukea välillä niidenkin kuulumisia jotka tänne harvemmin kirjoittelee.
Hain tänään postista äitiyspakkauksen, joka tulikin yllättävän nopeasti. Päätöksestä ei mennyt kuin viikko ja pakkaus oli jo perillä. Täytyykin ryhtyä tutkimaan paketin sisältöä...
Mulla harkkasupistukset on tulleet kuvioihin. Eivät ole kipeitä, mutta vähän inhan tuntuista kyllä kun maha vetää ihan kivikovaksi ja kiristää. Levossa hellittävät nopeasti. Mielenkiinnolla odotan mitä tulevista jouluostoksista tulee, tarvii käydä sitten sellaisia lyhkäisiä täsmäostoksia tekemässä useammassa otteessa jos muuten ei tahdo jaksaa.
Närästys on edelleen lähes jokaöinen vaiva, varsinkin jos illalla syö vähänkin liian raskaasti.
Kenkien, sukkien ja housujen pukeminen alkaa ihan tosissaan olla oma taiteenlajinsa, hirveän ähinän ja puhinan kera onnistuu kun löytää sopivan asennon.
Koirien kanssa yritän lenkkeillä omaan rauhalliseen tahtiin niin usein kun vaan suinkin jaksan. Onneksi asutaan vähän syrjemmässä ja tontilta pääsee suoraan metsään jossa saa rauhassa juoksuttaa koiria irrallaan. Eivät raukat joudu mun vaappuvan ja hitaaksi käyneen lyllertämisen tahtiin liikkumaan.
Onko muuten kellään muulla mielialat heilahdelleet rajusti näin viimeisellä kolmanneksella? Alku- ja keskiraskaus meni seesteisissä merkeissä, mutta nyt viimeisen viikon aikana meikäläisen pinna on lyhentynyt ihan järkyttävästi. Jos jokin asia ei heti onnistu, menee hermot samantien. Oikein tuntee miten adrenaliini pauhaa kropassa ja itse ei mahda sille hermostumiselle yhtään mitään. Kiukun määrä on ihan kamala, lopulta tekisi mieli vain itkeä ja huutaa. Joutuu ihan tosissaan hillitsemään itseään ettei ryhtyisi paiskomaan tavaroita.
Normaalisti en ole mikään kilahtelija saati tavaroita paiskova huutaja, mutta nyt tämä raskaus toi meikäläisestä ihan uuden piirteen esille. En tykkää yhtään!
(Just äsken meni hermo ihan yllättäin ja sen raivon voimalla tuli kuurattua vessa ja keittiö. :kieh: )
Hortensia ja Ensio 30+1