Amalia :'( voi ei! :hug: Onni onnettomuudessa kuitenkin, että tuo kohdunulkoinen havaittiin ajoissa, kun ne voivat aiheuttaa vaarallisia tilanteita jos eivät itsestään keskeydy.
Amppi isosti onnea ja tervetuloa! =)
Mimoniandra ja Meillevauva onnea ultrakuulumisista =) :flower: Muakin on alkanut houkuttelemaan alkuraskauden ultra... jotenkin on alkanut pelottaa että jos se onkin tuulimuna. :'( Hormonit hyppelee varmaan, yleensä mä en turhia murehdi vaan olen aika optimistinen luonne... nyt kyllä haluaisi jonkin varmistuksen, mutta sitten pitäisi järkätä tytölle hoitopaikka ja kaivaa kuvetta. :/ Neuvolaan ja mahdollisiin sydänääniin olisi vielä lähes viisi viikkoa... :headwall:
Napsuh mä varasin neuvola-ajan rv4+0
osittain sen vuoksi, että tiesin että kesälomat hankaloittaa ajan saamista täällä neuvolassa (sijaisia ei yleensä löydy vaan lastenneuvolan th yrittää sitten vaan hoitaa kahden ihmisen hommat) ja osittain sen vuoksi että kaipasin neuvoja noihin ihaniin tosi kipeisiin peräpukamiin mitkä ilmestyi samalla kun tuli haamu raskaustestiin |O Onneksi ovat jo rauhoittuneet. =)
Äitee2 vai sait äidiltäsi tukisukkahousut
Nauroin tuota pitkään ja hartaasti, varsinainen päivän pelastus.
Tillukas vähänkö ihana mies sulla. =) Ihan liikutuin.... hormonit
Jahvetti hyvä että ei ole enää vuotanut. Mulla alkoi tulemaan vuotoa viime raskaudessa rv29, säikäytti kun sitä ennen ei ollut ollenkaan tuhruillut alussakaan. Soitin polille ja sanoivat että normaalia on, mutta tule nyt varmuuden vuoksi näyttämään. Kävin siellä sitten, ultrasivat ensin ja sitten lääkäri teki sisätutkimuksen, lopuksi vielä otettiin vauvalta sydän- ja multa supistuskäyrä ja kaiken todettiin olevan kunnossa. Lääkäri sanoi, että limakalvot siellä on vaan vähän herkkinä ja sieltä vuoto tulee, laittoi seksin kieltoon kunnes vuoto loppuu. Juuri edellisenä iltana oltiin vietetty laatuaikaa, siitä se sitten varmaan johtuikin koko homma...
Mutta tosiaan eihän se vaarallista ollut, vaikka säikäytti. No menin sitten töihin äitipolin jälkeen, ja iltapäivällä kun kävin vessassa alkoi verta tulemaan oikein toden teolla... siis PALJON. Niin paljon että en tahtonut päästä nousemaan pois pytyltä, kun verta vaan tuli ja tuli enkä tiennyt miten saan housut jalkaan sotkematta vaatteitani. Vaikka kuinka varovasti yritin niin silti sain lattialta siivota roiskeita :x antaa ehkä jonkin kuvan vuodosta. Syöksyin mitään selittelemättä ulos työpaikan ovesta lähimmälle taksiasemalle ja takaisin äitipolille, missä otettiin uusi ultra ja kaikki oli taas kunnossa. Lääkäri sanoi, että tuo uusi runsas vuoto johtui luultavasti aamun sisätarkastuksesta, jo ennestään herkät limakalvot sai vähän lisää hankausta ja alkoi vuotaa kunnolla. Kotiin passittivat ja käskivät olla stressaamatta, ja tulla uudestaan jos vuoto alkaa taas. Onneksi ei alkanut, muutaman päivän tuhruili ja sitten loppui. =)
Pitkän tarinan opetus oli että kyllä ne limakalvot saattaa ärtyä koskettelusta ja vuotaa sen takia. Runsaastikin.
Joten ei kannata liikoja tutkiskella. =) Mutta käy tutkituttamassa tilanne jos siltä tuntuu niin saat ainakin mielenrauhan! =)
Hissukka rv6+2