**Helmikuun Helmet 2008**

Itse testasin juuri plussan :heart:

En nähnyt vielä helmikuun 2008 pinoa, joten perustettaisiko se tähän? Meitä ei varmaan montaa vielä ole, mutta ilmoitelkaa itsestänne :D :wave: :wave:

Mulla laskettu aika osuu n. 3.2.08 tienoille ja neljäs vauveli olisi nyt sitten tulossa =)
 
:wave: Haamu tuli eilen Apteekin omalla ja sitä ennen kolme Aconin herkillä testeillä :D joten alan jo uskoa. LA menkkojen mukaan 5.2. ja toinen lapsi on tulossa. =)

Uskomaton fiilis kyllä, tää on oikeasti niin mahtavaa... =)
 
Minäkin voisin liittyä mukaan. :wave:
Plussa testin tein viime lauantaina ja oli kyllä niin selkee että ei voinut erehtyä =) Mulla la menkkojen mukaan olisi sitten 1.2. Toivottavasti vaan päästään edes lähelle tota aikaa. Esikoinen synty nimittäin rv 31+4. Ikä eroa nassikoille tulee n. 1v7kk :heart:
 
1.2.2008

Nenny06, 2. lapsi, PKKS
Matilda81, K-HKS
Piipi79, 1. lapsi, TYKS
EevaRouva, 2. lapsi, Naistenklinikka


2.2.2008

Lumianna


3.2.2008

Tellus1, 1. lapsi, K-HKS
Mouse
Hedukka, 1. lapsi


4.2.2008

Mimoniandra, 1. lapsi, SKS
Mirtsu81, 1. lapsi
Goldy, 1. lapsi, TAYS
Jahvetti, 4. lapsi, Koks


5.2.2008

Hissukka, 2. lapsi, K-HKS
Kevytmelankolia, 4. lapsi, KYS


6.2.2008


7.2.2008

Shiva, 1. lapsi
Riikka83, 3. lapsi
Piparjuuri, 1. lapsi
NelHM, 3. lapsi, KYS


8.2.2008

Cruella DeVille, 2. lapsi, Koks
Taikku-74, 2. lapsi


9.2.2008

Tilli, 3. lapsi, Jorvi
Pessi


10.2.2008

Lammiska
Sara-70, 3. lapsi
Liirah, 1. lapsi
Aamuaalto, 2. lapsi, PHKS


11.2.2008

Ninna1, 3. lapsi
Odezza, 3. lapsi
Nipsuli, 1. lapsi


12.2.2008

Kipsu


13.2.2008

Tillukas, 1. lapsi, SatKS
Jepsu, 2. lapsi
Piiju, 1. lapsi, KYS


14.2.2008

Sutska, 1. lapsi
Olivia, 1. lapsi, K-SKS
Jijope, 3. lapsi
Marie82, 1. lapsi
Tarppa, 4. lapsi


15.2.2008

BellaDelaRosa, 2. lapsi
Hulipumpsis, 4. lapsi


16.2.2008

Keiju, 2. lapsi, KYS


17.2.2008

Tikru71, 1. lapsi
Pikku-myy, 3. lapsi


18.2.2008

Babygirl, 3. lapsi, TAYS
Äitsy80, 3. lapsi
Anna-Mari82, 2. lapsi, KYS


19.2.2008

Napsuh87, 1. lapsi
SEE, 1. lapsi, KOKS


20.2.2008

HEIDOS, 2. lapsi, Kätilöopisto
Piipero86
Ciba, 1. lapsi
Kerttu, 2. lapsi


22.2.2008

Pottu82, 1. lapsi, KYS


23.2.2008

Chili, 1. lapsi
Dalia76


24.2.2008

Saanukka, 1. lapsi


25.02.2008¨

Iltatahti, 4. lapsi
Katariina-, 3. lapsi, LPKS


26.2.2008

Hannipupu
Minni80, 2. lapsi, OAS


27.2.2008

Liziska, TYKS
Helmiminttu, 1. lapsi


28.2.2008

Melon, 4. lapsi, TYKS
Laa Laa, 3. lapsi
Tuizu


29.2.2008

Elodie


Vielä ilman LA:ta
Anselmi86, 1. lapsi
Äippä70, 1. lapsi
Toukkahaave, 1. lapsi
Amppi, 1. lapsi
c81, 1. lapsi
Pupuvaimo
Viuhti, 1. lapsi
Burberrynen, 3. lapsi
Ninsko
Mari-78, 2. lapsi
Zuku, 1. lapsi
Mymmelis
 
Hienoa hienoa, niin se alkaa helmikuukin kasaantua ;) =)

Ja onnea teillekin!! :heart:

Meillä olis nyt tulossa esikoisen ja kuopuksen välille siis aika tarkkaan 10 vuotta :D Esikoinen on syntynyt 16.2.1998, muut -00 ja -03.

Nyt jo mietityttää, että kumpaa sukupuolta tulokas mahtaa olla...meillä kun nämä 3 on kaikki poikia ;)
Vaikka ei sillä mitään väliä ole...jos vaan kaikki menisi loppuun asti hyvin...tarrasukkia kaikille matkaan :heart:
 
Päivitin tuota ylempää listaa ja poistin tämän tuplan. =)

Mitäs sanoisitte, jos ruvettaisiin tuohon samaan systeemiin kuin noissa muissa odotuspinoissa, että etusivulle yksi ihminen aina päivittäisi odottajien listaa? Olisi sitten helposti nähtävillä eikä tarvisi aina koko listaa kopioida tietojen lisäämiseksi. Mä voisin vaikka alkuun ottaa sen hoitaakseni kun tuossa tuo pinon alku jo on. Varmaan jossain vaiheessa avataan kuitenkin uutta ketjua kun viestejä kertyy, niin sitten voitaisiin vaikka vaihtaa vuoroa. Miltäs kuulostaisi? =) <br><br>
 
Oltiinpahan tiputtu, hopsista ylös! =)

Onkos muilla millaisia oireita ilmennyt? Mulla oli tuossa aikaisemmin pahoinvointia ja väsymystä, samoin kova jano, mutta nyt tuntuu että kaikki oireet on kadonneet... toivottavasti ei lupaa huonoa. :/ Alussahan tässä vielä tosin ollaan, ei mulla esikoisestakaan vielä näillä viikoilla mitään oireita ollut. No huomenna teen sen varmistelutestauksen, niin sittenpähän nähdään mitä mieltä Apteekin oma on asiasta! =)

Hissukka rv4+1
 
Uskaltaisikohan sitä jo liittyä listoille...? :ashamed: Eilen tein testin ja ensimmäinen plussa ikinä pärähti toisen viivan viereen kaveriksi :D Ollaan yritetty reilu 2v., joten tää on meille iso juttu :heart: Laskurin mukaan la aika olis 4.2. ja ilmeisesti SKS:aan menen pakertamaan \|O

mimoniandra rv. 4+1 B)
 
Onnea mimoniandra =) :flower: :heart: varmaan mahtavaa, kun se plussa lopulta ilmestyy noin pitkän odotuksen jälkeen! =)

Sulla taitaa muuten olla jo rv4+2, kun meillä on päivän ero LA:ssa ja mulla mielestäni on rv4+1? No aika samoissa mennään kuitenkin :D
 
Hissukka, mulle passaa se sinun ehdotus tuosta listan pitämisestä oikein hyvin :D
Todella inhottavaa ollut tuolla kuumeilu puolella aina etsiä millon mistäkin edellistä listää päivitettäväksi :/

Mulla ei juuri oireita taida olla. Tissit hieman kipeet ja jano kyllä on. Sekä hirmuinen VÄSYMYS...voisin nukkua 24h...edellisissä raskauksissa muistan lievät öllötyksen alkaneen joskus rv 6-7 paikkeilla ja se on kestänyt n. pari viikkoa, joten sitä odotellessa ;)

Tätä ei meinaa vieläkään millään uskoa todeksi!!!! :heart: :heart: :heart:

T. Jahvetti rv 4+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:51 Hissukka kirjoitti:
Onnea mimoniandra =) :flower: :heart: varmaan mahtavaa, kun se plussa lopulta ilmestyy noin pitkän odotuksen jälkeen! =)

Sulla taitaa muuten olla jo rv4+2, kun meillä on päivän ero LA:ssa ja mulla mielestäni on rv4+1? No aika samoissa mennään kuitenkin :D
Ei sitä meinannu todeksi uskoa, nauroin vain katketakseni vessassa sen tikun kanssa :D

Saattaa nuo viikot kyllä olla miten sattuu, kun meille on tehty PAS. Alkio oli siis jo 3pv "ikänen", kun siirto tehtiin. Laskin tuon siirron mukaan. Muutenkin miulle tulee 2 la:aa, toinen menkoista ja toinen siirtopäivästä :) Menkoista laskettuna olis jo 26.1., mut se ei ole luotettava, kun kiertokin oli päin honkia :/

Ei mutta... tuon mukaan, miulla olis tänään rv. 4+1 :/ Noh, samapa tuo, kunhan on :D
 
Paljon onnea täältäkin mimoniandralle!
Noista oireista kun oli puhetta...mulla ensimmäinen "oire" ilmesty jo ennen kun tein testin. Sama oli tyttöä odottaessa, kokoajan tekee mieli jotain hyvää. Tällä hetkellä herkkuihin kuuluu kurkku ja tomaatit. Karkkia ei onneksi tee mieli. Toivottavasti ei iske kauhea väsymys päälle,kun tuo tyttö tahtoo olla sellainen vipeltäjä et hyvä kun nyt perässä pysyy :LOL: Mulla on muuten eka neuvola käynti 20.6. Saa nähdä miten usein sitä joutuu käymään lääkärillä seurannassa, todennäköisesti aika usein :\| Mut nyt pitää lähtee tytön kans käymään mummon ja ukin luona joten kuulumisiin :wave:

T:Nenny rv 4+5
 
Hei kaikille! :wave:

Minäpäs liityn mukaan.
Tänään tein testin (kp 31/32), vaikka menkkojen ois pitäny alkaa vasta huomenna, ja vahva haamuhan siltä tuli! :)

Raskausoireita tähän mennessä kipeät tissit (kipeyty melkeen heti oviksen jälkeen) ja menkkamaiset vatsakivut. Ensin en meinannut uskoa plussaa todeksi juuri näiden menkkamaisten kipujen takia, mutta netistä raskausoireita selaillessa ilmeni että se on lähes yleisin oire. Eli luultavasti ei huolta. :) Toivottavasti vaavi nyt pysyy matkassa ensi helmikuuhu asti, jolloin olisi la.

On tämä kyllä ihanaa! Yli puoli vuotta ollaan esikoista yritetty, ja nyt vihdoinkin tärppäsi! :)
Viikkoja olisi nyt siis omien laskujen mukaan 4+5 (viimeiset menkat ollu 29.4, eli eikö se sit ole tuo 4+5?) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi86:
Hei kaikille! :wave:

Minäpäs liityn mukaan.
Tänään tein testin (kp 31/32), vaikka menkkojen ois pitäny alkaa vasta huomenna, ja vahva haamuhan siltä tuli! :)

Raskausoireita tähän mennessä kipeät tissit (kipeyty melkeen heti oviksen jälkeen) ja menkkamaiset vatsakivut.
Onnea Anselmi :flower:

Miulla on kyllä jännä, ettei tissit ole reagoinu mitenkään :eek: Monet sanoo, että on ollu ensimmäisiä oireita just tuo kipeytyminen. Miulla on vaan hirmuisen huono olo :x Tänään aamusta alko. Ei ois tarvinnu näin alussa tulla... Toisaalta ajattelen toiveikkaasti, että mitä pahempi olo, sen tehokkaammin istukka toimii :D
 
Yksi uusi helmikuun helmi ilmoittautuu mukaan!
La-ennuste olisi 3.2. jos kaikki hyvin menee, K-HKS olisi kohteena ja ensimmäinen tulossa.
Ei sitä vielä oikein ymmärräkään, mutta onni nipristelee massussa!
 
Tervehys kaikille! Saas nähdä minne tämä viesti lähtee kun sivut on muuttuneet sitten viime näkemän =)

Liittyisin mielelläni seuraanne, La olisi 1.2.2008 =)
Tellus1:n kanssa ollaan sitten samaan aikaan samalla synnärillä jos lähelle menee ;) ei kyllä pysty ymmärtämään että vauva olisi tulossa, en malttaisi olla millään hiljaa vaan haluaisin kertoa kaikille mutta pitänee olla hissuksiin vielä hetken verran =)
 
Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussasta :flower:
Me käytiin tänään kaupungilla ja kyllä se reissu imas kaikki mehut meikäläisestä :/ Kotiin tullessa tuli aivan kauheen huono olo tuntui et tulee kaikki pihalle mitä on suuhunsa laittanut :x mut onneks helpotti aika nopeesti. Pikkasen aikaa kun lepäilin niin jaksoin jopa käydä kitkemässä vähän kukkapenkkiä sillä aikaa kun tyttö nukkui. Huomenna pitäs jatkaa ikkunan pesua ja muutenkin tehdä vähän perusteellisempaa siivousta. Nyt kun vielä jaksaa ja pystyy tekemään.
 
:wave: kaikille!

Tämä plussaaja ilmoittautuu myös mukaan. Edellispäivänä tein testin kun menkat olisi pitäny alkaa...testailin vähän sillä meiningillä, että testataan nyt kun ne kumminkin alkaa, niin eipä tarvi sitten enää ressata kun nega tulee kuitenkin. Mutta eipä tullut, vaan 7. kierto toden sanoi täällä :) . Ainiin ja ensimmäinen on siis kyseessä.

En tiedä olenko vieläkään kunnolla tajunnut asiaa, mutta jotenkin tuli ihanan levollinen olo ja stressi on tiessään, kun ei tarvi enää piinailla....kunhan vain pysyisi kyydissä.

Oireita mulla ei erikoisemmin ole, mitä nyt tissit aika kipeet, olleet jo melkein oviksesta lähtien vähän arat (tosin on ollu joskus normi kierrossakin, mutta on tietysti helpottanut silloin sitten ku menkat on alkanut). Joten tuostakaan en oikein osannut mitään päätellä ennen testiä.
Lisäksi hajuaisti on aika herkillä (mulla yleensä OVIKSEN aikaan aina). Toivottavasti säästyisin isommilta pahoinvoinneilta, etten heti töissä jäisi kiinni :) . Ainakaan vielä ei oo pahaa oloa, mutta yleensä se taitaakin alkaa vasta myöhemmin.

Milloinkas te muut ootte ajatelleet neuvolaan soitella...?

(Mulla muuten la laskureiden mukaan ois 4.2.)

Terkuin Mirtsu 4+2(?)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Milloinkas te muut ootte ajatelleet neuvolaan soitella...?

(Mulla muuten la laskureiden mukaan ois 4.2.)

Terkuin Mirtsu 4+2(?)
Meillä on sama la!! =) ainakin toistaiseksi :D Neuvolaan ajattelin soittaa kunhan tästä kotiudun Helsinkiin, jonne muutan kesäksi töihin. Ja pitää vielä selvittää missä käyn 7. viikolla ultrassa, kun meillä on IVF- alkunen raskaus, et käynkö siellä hoitopaikassa vai sitten ihan normaalisti äippäpolilla. Vähän senkin mukaan häiritsen sitten neuvolatätiä :D

mimoniandra ja Takku 4+2
 
Heips ja onnea kaikille uusille :wave: :flower:

Mukavasti meitä alkaa tännekin kertyä :D
Ei tätä meinaa millään uskoa, ei todellakaan...niin ihmeellistä ja ihanaa, outoa ja pelottavaa, vaikka on jo 4. kerta :heart: =) Ei tähän totu ;)
Mulla ei juuri muuta oiretta vielä ole, kun kipeet tissit ja tosi kova VÄSY!!! En muista millon oisin ollut NÄIN väsyny 24h!!! :| :| :|

Neuvolaan ajattelin tuossa reilun viikon päästä soitella, kun tuo kesälomakin alkaa..ei viitsi töistä soittaa ;) uteliaita korvia liikaa :kieh: :kieh: :kieh:

Onko kukaan vielä kenellekään kertonut tästä iloisesta uutisesta? :wave:

T. Jahvetti 4+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Onko kukaan vielä kenellekään kertonut tästä iloisesta uutisesta? :wave:

T. Jahvetti 4+4
Myö kerrottiin tuleville isovanhemmille heti. Mies lipsautti töissä kahvipöydässä koko työporukalle!! :eek: Parille kaverille oon paljastanu, kun ovat kysyneet (tiesivät etukäteen testipäivän) ja mies kerto siskolleen tänään. Eli aika monelle :eek: :eek: Apua...
 

Yhteistyössä