Pino NELOSESTA kuumeileville!!

Meitä nelosta kuumeilevia tuntuu olevan aika paljo, joten ajattelin, jos alotettais meillekin ihka oma pino =)

Meillä siis ennenstään 9v, 7v ja 4v pojat ja nyt nelonen olis tilauksessa :heart: Mitä luultavammin poika ;) :LOL: Itse olen vielä tovin aikaa 27v.

Nyt olis kp 10/26 ja yrityskerta 3...jännät päivät siis juuri käsillä (=ovulaatio). Testata aion kuopuksen syntymäpäivänä 1.4....JOS tarvetta tulee...toivottavasti :heart: =)


Ilmoitelkaa muutkin itsestänne :wave: :wave: :wave: =)
 
möhkö
:wave: Miekin voisin tänne änkeä =) Ollaan ukon kanssa koht 25v ja meillä on tyttö 5v,poika 3v ja poika 2v.Ukolla oli ekaksi kuume ja nyt on tartuttanut muhun ja pahan sellasen.Tän kuumeen kyllä kestää :LOL:
 
Varsinaisesti en tähän pinoon kuulu, koska nelosta ei vielä ainakaan ole aikomus kuumeillakaan (vaikka itellä vähän meinaakin :ashamed: ) mutta liitynpä joukkoonne kuitenkin.

Pojat 10, 7 ja 1 vuotta löytyy ja viimeisin raskaus vaikeahko, joten se hieman enimpiä kuumeiluja estelee. Mutta mahdoton ajatus ei kuitenkaan ole joskus hamassa tulevaisuudessa nelonen =)
 
Kyselisin teiltä muilta nesta toivovilta/haaveilevilta, että millaisissa asunnoissa nyt asutte ja millainen auto teillä on?

Aiotteko muuttaa näitä jotenkin, jos neljäs lapsi ilmoittaa tulostaan? =)

Mietin näitä koska meillä on vain tavallinen 5 hengen tila-auto, johon ei ole mahdollista saada lisäpenkkejä (?) ja uuteen ei toisaalta olisi varaa ja kuitenkin tosi paljon liikutaan koko porukalla...että millaisia ratkaisuja teillä muilla on/tullaan tekemään? =)

Ja toinen on asunto...meillä on nyt 120 neliötä, 4 makuuhuonetta eli vanhemmille oma ja lapsille omansa...mistä neloselle huone? :\|
Kukaan tuskin haluaa luopua saavutetusta etuudestaan, että ottaisi veljen omaan huopneeseensa ja sen oikeuden heille kyllä suon, koska se on annettu.
Meidän vanhempien huone on tositosi pieni, että lapsi mahtuisi max. 3-4v olla meidän kanssa...

Isompaa valmista taloa meillä ei ole vara lähteä ostamaan, uutta ei ole haluja alkaa rakentamaan (tämä rakennettiin itse 4v sitten) ja muutenkin tykkään tästä kodista, vaikka pieneksi käy jo nyt =)

Liekö ainoa vaihtoehto laajennus...1-2mh lisää...? :/
 
möhkö
Heipsan!!Sitä sit ollaan peittoja heiluteltu oikein kunnolla.Eilen ei yhtään napannut heilutella,mutta nyt ois halut korkialla =) Harmi vaan kun ukolla on kaveri kylässä.No jos sitä sitten illalla kun ollaan saunassa käyty ja muksut nukkumassa =)
 
auttakaa tuossa asia
Nooniii....tota oon kohta 17w ja lopetin pillerit tossa vähän aika sitte ja olen harrastanut seksiä ilman ehkäsyä :ashamed: ...nyt on menkät myöhässä ja alavatsaan tulee välillä noin 2-4 kertaa päivässä sellanen kourasu ja sitä on kestäny noin 2-3 päivää.onko menkat mulla alkamassa vai häh? onko tollanen normaalii pillereitten lopettamisen jälkee :/ Jos joku osaa auttaa niin oisi kuva juttu...kiitos jo valmiiks :flower:
 
Kommenttia auto ja asuntoasiaan =) Elikkäs, auto jouduttais todennäköisesti vaihtamaan, nyt on farmari, mihin justiinsa mahdutaan, kun kuopuksen istuin vie ison osan takapenkkiä. Kakkosautolla ajelee lähinnä mies. Yks vaihtoehtohan ois laittaa farmariin taakse penkit, mutta onneksi ei ole vielä ihan ajankohtaista! Meillä on omakotitalo, 3 makuuhuonetta. Tilaa 130 neliötä. Varmaan jossain vaiheessa tehdään ainakin yks makuuhuone varaston puolelle, se siis on samaa rakennusta asunnon kanssa. Toistaiseksi isommat asustavat omia huoneita ja pienin on vanhempien makuuhuoneessa toistaiseksi. Jatkojärjestelyt vielä avoinna =)

Mulla tänään kp 32/?, todennäköisesti kohta pitäis tätin tulla kylään. Mulla on ollut vasta 3. menkat kuopuksen syntymän jälkeen; marraskuussa, tammikuussa ja helmikuussa. Viimeisin kierto oli 33 päivää...

Jännäilen täällä teidän muiden puolesta, kun meillä ei vielä yritellä. Tsemppiä teille!
 
Heips kukkuu!!On sit niin inhottava ilma.Synkkää ja pikkasen luntaa sataa.On ollut tänää vähän synkkä mieli ton raskautumisen suhteen.kolme muuta mussukkaa tuli heti kun lopetettiin ehkäisy ja nyt pikku nelonen ei tunnu tulevan sit millään.Muutenkin olen tätä pikku nelosta vähän liiankin innolla odottanut.Ennen en mitää mehuja juonut,lämpöjä mittailut tai saatikaan ovista seurannut.Kai tämäkin olo täst helpottuu kun alkaa arki ja toivottavasti alkaa nätit ilmat =)
 
Mulla on PAKKO olla ovis nyt \|O

Luulin sen olleen jo kp 10 mut kyl se on nyt...alavatsaa viillellyt siihen malliin koko päivän ja alaselkää jomottanut.
Ja vähän kyllä normaalia märemmälle tuntuu B) :whistle:

Nukahtais nyt nuo lapsukaiset, niin vois viettää miehen kanssa hieman laatuaikaa B)
Viime kerta oli lauantaina...en luota siihen, et tuolla niin sitkeitä sissejä pusseissaan on B) :LOL: :LOL:
 
MAANANTAINA 19.3.2007

Jahvetti, 27v....kp 13/28....yk3....pojat 4v, 7v, 9v
möhkö, 25v....kp ....yk?....t,p,p 5v, 3v, 2v
berry76, .........pojat 1v, 7v, 10v


Lisää kuumeilijoita tänne
:wave: =)

Vaikkei varsinaista yritystä olisikaan, niin toki myös kuumeilemaan kanssamme =) :heart: :wave:
 
Moikkelis!

Tänään kp 34/?. Mitään menkkatuntemuksia ei oo ollut, jotenkin silti ootan, että kohta ne alkaa. Tosi monta turhaa testiä on tullut tehtyä viimeisen parin kuukauden aikana, kun on niin vaihdellu kierto. Imetän ja se tieten sotkee kiertoa...

Mun hyvä ystävä saa kohta vauvan, huhtikuun alussa on la. Kovasti jännään täällä sen puolesta, kun on niiden ensimmäinen. Sitten varmasti kuume alkaa nousta, kun käy vauvaa katsomassa.

Mutta nyt lopettelen, kuopus häiriintyy näpyttelystä. Tosi hiljaista, kun pojat nukkuvat ja isäntä vielä töissä.

:wave:
 
Hello kaikki!
En ehkä ihan vielä kuulu tänne, mutta ilmoittaudun nyt kuitenkin...
Meillä on ennestään kolme poikaa, 5½, 3½ ja 1v3kk. Olen ollut kuopuksen syntymän jälkeen ihan kahden vaiheilla, että vieläkö yksi lapsi, mutta nyt on miehenikin alkanut vihjailla että vieläköhän yksi =) Mm. tänään sanoi, kun oli puhetta yhdestä ylimääräisestä lasten sängystä, että eihän sitä tiedä vaikka sille olisi vielä käyttöä!
Sanoin, että joko nyt vuoden-parin sisällä tai sitten ei ollenkaan. Olenhan pian "jo" 32v enkä ala öitä valvomaan enää 4-kymppisenä ;)


Asunto- ja autoasiaan: Meillä on kuuden hengen tila-auto, joten autoa ei tarvitsisi vaihtaa. Asuntomme on noin 130m² omakotitalo. Makkareita vain 3, joten kaikille ei nytkään ole omaa huonetta :/ Eivät tosin vielä ole sellaista kaivanneetkaan, ovat kaikki samassa 'kammarissa' :) Esikoinen ainakin siirtyy omaan huoneeseen kunhan menee kouluun, saa nähdä lähteekö keskimmäinen mukana... Huone on alakerrassa (takkahuoneen, sauna osaston ym kanssa, sieltä myös toinen uloskäynti) ja asumme pääasiassa yläkerrassa.

Haaveissa olisi oman talon rakentaminen. Saisi juuri sellaisen kuin haluaa. No, ehkä sitten joskus :)
 

TIISTAINA 19.3.2007

Jahvetti, 27v....kp 14/28....yk3....pojat 4v, 7v, 9v
möhkö, 25v....kp ?? ....yk?.... t5v, p3v, p2v
berry76, ....kp 34/?....pojat 1v, 7v, 10v
Åsa, 32v........pojat 5½, 3½, 1v3kk


Tiistaipäivää täältäkin :wave:

Juuri tulin töistä kotiin ja aivan mahtava ilma =)

Tänäänkin on alavatsaa (ja nivusia) vihlonut kokopäivän, etenkin istuessa :/
Jos tää nyt oli ovista, ettei ollu sillon kp 10 vielä, niin on nyt ainakin åpariin otteeseen "otettu siemenet talteen" ;) :whistle: :LOL:

Tulipa tuossa listaa päivitellessä mieleen, et aika "poikaisia" ollaan me nelosen kuumeilijat :LOL: 12 lapsesta 11 poikaa, yksi tttö :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä