Onnea ja tervetuloa
Anselmi, Tellus, Matilda ja Mirtsu lisäisin mielelläni teidät listalle, mutta en tajua millä täällä pääsee muokkaamaan oma viestiään? :ashamed: Täytyy odotella huomiseen, saattaa olla että palstalle tulee hiljalleen mukaan lisää toimintoja... tuskinpa tuota omien viestien muokkausmahdollisuutta poistettukaan on! Tai sitten mä en vaan tyhmänä tajua miten se tehdään...
Mimoniandra huomasin että esim. Helistimen ja Tekayn laskureilla saan eri päivän lasketuksi ajaksi, siis yhden päivän heitto. Siitä varmaan johtuu meilläkin tuo päivän ero rv:ssä, että ollaan eri laskureilla laskettu... saapa nähdä miten neuvolassa sitten laskevat! Mä olen laskenut nyt niin että se päivä kun menkat alkoi oli rv0+0, mutta ilmeisesti voidaan sitten laskea niinkin että se on rv0+1. No samapa tuo, sehän on vain laskentatapa. =) Kunhan ihmetytti, että sama rv mutta eri LA!
Mirtsu mä soitin jo eilen neuvolaan.
Syynä se että kaipailin neuvoa, miten noita rv3+ risat ilmestyneitä peräpukamia voi raskausaikana lääkitä :headwall: |O NYTKÖ niittenkin piti jo ilmestyä!? Sain sitten samalla neuvola-ajan heinäkuulle. =)
Jahvetti meillä tietää mun vanhemmat ja velikin varmaan, sekä sisko, ja kaksi kaveria...
Päätettiin tehdä samalla tavalla kuin esikon raskaudessa, että lähimmille ihmisille kerrotaan heti ja lopuille sitten ekan ultran jälkeen. =)
Toivotaan että huomenna pääsen muokkaamaan meidän komistuvaa LA-listaa. =)
Muoks. sillä välin kun kirjoitin tätä viestiä, tuo Muokkaa-nappi tuli näkyviin! Tätä kutsuisin jo nopeaksi reagoimiseksi palautteeseen.