Pino NELOSESTA kuumeileville!!

moi
minulla menkat todellakin säännölliset, mutta vuoto on hyvin niukkaa ---> selviän pikkuhoususuojilla melkis koko ajan. 3 - 5 päivään kestää. Alussa meni vissiin 2 kuukautta joskus väliä mutta nyt on ihan säännölliset olleet, viimeksi alkoi 8.7.
Kemissä asun ja yksityisellä poistatan, täällä kun ei ole juuri lääkäreitä tk:ssa joten täytyy maksaa se 80 egee siitäkin lystistä...:kieh:
 
Nyt minutkin/meidät voi liittää "virallisesti" tositoimijiin =) . Asumme omakotitalossa, tilaa on riittävästi vielä yhdelle ihmiselle, jos mahdollista.Teemme siis iltatähteä avomieheni kanssa. Vanhemmat lapset 14-23 vuotiaita, minulla 3 hänellä 2.Minulla poika-tyttö-poika, hänellä poika-tyttö, vanhimmasta lähtien . Soitin vielä Tyks:iin ja kaiken pitäisi nyt olla kunnossa..aika näyttää jos jotain tapahtuu*virn*, :wave:
 
Onnea Heikulle plussasta!

Mulla nyt kp 29, kierto vaihdellut paljon tämän vuoden aikana, mutta viimeksi oli 30, elikkäs kohta ois taas menkkojen aika.. Siis jos tulevat. Ostin jo testin varuiksi, kun muutaman kerran sain isännän höynäytettyä ilman ehkäisyä touhuamaan :whistle: Tiistaina testailen, jos ei siihen mennessä ala, on nimittäin hammaslääkäri ja tieten pitäis röngteniin mennä. Eli jos + tulis mun ilokseni, niin osais siitä sitten lääkärille mainita.

Onnea kaikille yritykseen! Ja uusille tervetuloa joukkoomme :)
 
kauhea vuoto alkoi sitten eilen, perjantaina tempaistiin kierukka poies...
viime yönä kerkesin nippanappa vessaan yhden "tulvan" alta, valui jo jalkoja pitkin vaikka oli sellainen kunnon yöside...ja aamulla sama homma.
varmaan kohtu "kostaa" parin vuoden minimivuodot nyt!!!:LOL:
no, jospa niitä seuraavia ei tuliskaan..:heart:

mutta, virallisesti ollaan kuitenkin yrityspuolella joka tapauksessa!
 
Minulla ihmeellistä vähäistä vuotoa, olen ajatellut onkohan se tähän ovulaatioaikaan liittyvää..kun muuten kaikki ovulaatio-oireet =) .Vuoto on tosi outoa, ei punaista(kirkasta) vaan vaaleaa, ja tulee ihan pikkuisen välillä ei koko ajan..oikein ihmetyttää, ei tälläistä edes koskaan kierukan aikanaollut. mulla tosin ne menkat 17.7-07 aivan normaalit..noo ainakin yritystä on, mitä sitten tääonkin *isohymy* ;)
 
No niin, testi oli nega, kävin hammaslääkärissä ja ottivat röntgenillä kuvan hampaan juuresta, olin siis juurihoidossa. Nyt kp 33 eikä menkkoja näy.. Piti jo etsiä tietoa, jos olenkin raskaana, kuinka röntgen vaikuttaa. Onneksi ei ilmeisesti näin aikaisessa vaiheessa muuta kuin sen, että raskaus keskeytyy heti tai sitten sujuu normaalisti ja vauva on terve. Nyt mietin, että milloin sitten tekisi sen uuden testin, tosin on kyllä kaikki menkkaoireet, oon ollut niin pahalla päällä :whistle:

pikkumyy42: varmaan sitä ovulaatiovuotoa sulla, kovin tutulta kuulostaa =)

Tsemppiä kaikille yrittäville ja plussaonnea!
 
Ja päivitän tilannettani.. kp 38, kolme negatestiä, eilen viimeksi. Ihan ihmeellistä, ei oikein tiedä mitä ajattelisin. En uskalla toivoa vielä, että voisin olla siltikin raskaana, ettei sitten tule pettymystä...
 
Huomasin tällaisen pinon jonne voisin liittyä,mutta aika pitkälle oli jäänyt tuolla palstalla joten onkohan enää ketään joka mun kaa juttelis? =)

Oon alle 30vuotias kotiäiti ja mulla on ennestään kolme pojan viikaria,nyt sitä sitten taas kuumeillaan vauvasta :heart:

Yritystä pukkaa päälle sitten tuossa syys/lokakuussa..ei malttais millään odottaa,mutta toiveet on kovat josko ensi kesäksi uusi nyytti saataisiin :)
 
Mää tuun kanssa tänne. Poikia on talo puolillaan ja elämäntilanne muka semmoinen, että tämä lapsiluku on riittävä. Kissan viikset! Tahdon neljännen. Vauvattaa. Nuorimmainen on kaksivuotias ja pikkuisen päälle.
 
liityn joukkoon.. :wave:
2 kuukautta takana ilman ehkäisyä, nyt kp9 ja kummallinen selkä/mahakipu vaivaa. jokohan voisi olla ovulaatio? kierto yleensä 30 päivää, eli vähän aikaista olisi. mutta ihan ovulaatiolta tuntuu..hmm...
 
Olikin jo aika yksinpuhelua mulla :whistle: Meitä kolmen pojan äitejä näyttää olevankin aika monta :)

Meillä siis tilanne se, että minulla kova kuume, miehellä ei niinkään. Edellisessä raskaudessa mulla oli toksemia ja miestä pelottaa, että tulee nytkin ja vielä pahempana kuin viimeksi. Nyt yritän painoa pudottaa, että saisin verenpainelääkityksen pois. Käyn naistent.polilla parin viikon päästä ja ajattelin lääkäriltä kysyä mielipidettä sitten, miten todennäköistä on toksemia, jos tulisin raskaaksi...
 
Edelleen täällä, neljättä siis toiveissa , meidän ensimmäistä yhteistä ja varmaan iltatähdeksi häntä voisimme kutsua, jos luoja sellaisen meille vielä soisi! =) . Meillä molemmilla jo "isoja lapsia " yhteensä 5 kpl. 14-23 vuotiaita.
Nyt yk 2 meneillään, toivotaan parasta ja kaikille paljon onnea, että pienet vauvelit saisivat alkunsa. :flower: +++++++++ :flower: . Itse olen yleensä tuolla yli 35 vuotiaissa kuumeilijoissa :D . Tervetuloa sinne, jos koette paikkaan mielenkiintoa. Terveisin Pikkumyy :wave:
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!!

Ollaan täällä vähän sairasteltu ja sen vuoksi ei ole tullut koneella oltua, mut jos taas pikku hiljaa ehtisi täälläkin pyörähtää.
Kaikille tädin yllättämille suuret
Ja kaikille plussanneille

Oma napa asiaa...
mahan kanssa ollut ongelmia muutaman viikon ja ensin ajattelin, et kyseessä on sitkeä pöpö, mut kun ei vaivannut kun n. kerta kaks/viikossa niin menin tutkimuksiin ja tietenkään kokeissa ei ollut mitään missään. Nyt lauantai-sunnuntai iltana alkoi taas vaivata ja kun ei hellittänyt vielä su yönä klo 01.00 vaikka olin ottanut kaksi sappi lääkettäkin et jos olis sitä vaivaa, niin päätin ajaa sairaalan yö päivystykseen-> siellä taas lisää kokeita liittyen sappi arvoihin no, ei mitään antoivat kuurin Nexiumia koska ilmeisesti on vatsa "ressannu" itsensä huonoon kuntoon.. Onneksi menin niin sain viime yönä nukuttuakin .. No tänään kävin myös gynellä ihan normi tark. ja puhuttiin et kun imetyksen lopetuksesta on jo yli vuosi ja ei ehkäisyä eikä kuitenkaan ole tärpännyt, niin määräsi mulle Clomi-kuurin..
Luulin, et sitä ei määrätä jos on ihan sään.kierto ja yleensä oviskin tulee(kipujen perusteella). No ei se mitään jos nyt sit onnistuis niin hyvä juttu, muuten tämä asia saa saa jäädä sit taustalle, pakko saada elimistö kuntoon eikä ressata aina mahalla kaikkea.
Onko muuten kenelläkään kokemusta clomista? Onko sivuvaikutuksia (se tosin on yksilö kohtaista), onko auttanut yms?
Luin myös netistä, et yleensä on kuurin aikana jotain seurantaakin ultralla, koska riskinä on monisikiö raskauksia eli jos on rakkuloita kolmeakin niin suositellaan ehkäisyä siinä kierrossa?! No mulle ei kuitenkaan puhuttu siis seurannasta mitään vaan resepti on neljä viiden pv:n kuuria.
Kertokaa jos on kokemuksia tai tietoa asiasta.!

Johan tuli pulinaa toivottavasti joku jaksaa lukeakin tämän sekavan sepustuksen.
 
Mitäs teille muille kuuluu? Oltiin tiputtu taas aika kauas..
Mulla on huomenna naistent.polilla käynti ja ajattelin tosiaan siellä kysyä lääkärin mielipidettä vielä, kuinka todennäköisesti toksemia uusis mahdollisessa raskaudessa. Itse asiassa nytkin on mahdollisuus olemassa, että 'tärppäis', kahdesti mies 'erehtyi' ilman ehkäisyä petipuuhiin ja olin bongaavinani oviksen siinä välissä. Pidän kyllä täällä nyt peukkuja pystyssä, että tärppäis näin vähän yllättäen sitten. Kun mies kuitenkin on sanonut, että ehkä joskus haluaisi lapsia, eikä ole vielä valmis sterilisaatioonkaan ( siis minun ) joten ajatukseen tottuisi kuitenkin.

Pitäkää mulle te muutkin peukkuja, että saan hyviä uutisia huomenna ja että onni olis puolella tuossa toisessakin asiassa ;)

Plussaonnea kaikille!

p.s. Päppä:Mulla ei oo kokemusta noista clomeista, mutta tuolla lapsettomuuspuolella varmasti löytyisi tietoa ja kokemusta asiasta
 
Nyt alkaa olemaan lähellä ovulaatio ja ollaan kevyesti harjoiteltu, jotta h-hetken koettaessa pe-su osuu ajoitus kohdalleen.
Viimosen clomin otin su iltana ja siitä 5-7 pv pitäisi olla ovis ...
Onnais nyt en ole varma syönkö enää toista kuuria tabuja..
Terkkui kaikille :wave:
 
Moi!

kp 31 menossa, eli menkkojen pitäis viikon sisällä alkaa.. En oikein tiedä, miten kierto menee, kun vaihtelua on suuresti. Jos bongasin oviksen oikein, nyt viikonloppuna ois kaks viikkoa siitä. Mies on varma, että oon raskaana, ite en uskalla toivoa. Hieman kyllä pelottaa, jos olen raskaana, kun oisin halunnut että paino olisi ehtinyt hieman pudota ennen mahdollista raskautta. Mutta turhaa kai vielä liikoja pohtia..

Enköhän alkuviikolla testaile, jos ei menkkoja kuulu.

Terkkuja ja plussaonnea kaikille!
 
mahtuiskos tänne jengiin mukaan yks kuumeilija?? meillä kuumeilee äiti ei niinkään isä...on kuulemma 3 sopiva luku lapsosia. meillä on kaksi kouluikäistä ja nuorimmainen täyttää kohta 2vee...ja jotenkin tuntuu et vielä kaipais yhtä pientä nyyttiä.. tsemppiä kaikille yrityksiin!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuukelisKuukelis:
mahtuiskos tänne jengiin mukaan yks kuumeilija?? meillä kuumeilee äiti ei niinkään isä...on kuulemma 3 sopiva luku lapsosia. meillä on kaksi kouluikäistä ja nuorimmainen täyttää kohta 2vee...ja jotenkin tuntuu et vielä kaipais yhtä pientä nyyttiä.. tsemppiä kaikille yrityksiin!! =)
Mukaan mahtuu, tervetuloa!

Sulla aikalailla sama tilanne kuin mullakin, mulla kuume, miehellä ei. Pojat on 10v, 7v ja 1v7kk.
 

Yhteistyössä