Pino NELOSESTA kuumeileville!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vieläköhän seuraan saapi liittyä?? Tai huolitaanko uutta ekaa kertaa kirjoittelijaa??

Olen vm-70 kolmen lapsen äiti ja mies vm-67, neljättä kovasti vielä toivottaisiin.
Edelliset lapset ovat vm: -02/92 poika, -08/93 tyttö ja uudesta avioliitosta 05/06 tyttö(nyk.miehelle ensimmäinen).
Ilmeisesti kuume on liiankin kova kun ei ole halunnut vielä tärpätä, eikä varmaan yhtään helpota kun näille sivuille eksyi.
Paljon on ihan outoja asioita ja lyhenteitä mitä käytätte, mutta ehkä ne oppii ymmärtämään.

Heips!
Täällä jännätään, kuinka mahtaa käydä.. ovis oli kipujen perusteella su-iltana ja oltiin pidetty harjoittelu hetkiä jo ennen sitä, silloin ja viel tiistai aamuna..
nyt on ollut pari päivää väliä ja tietty mun tuuril just ne ois ollu oikeet päivät.. joten luultavasti pieleen män taas.. Mutta toivotaan parasta.
"tätiä" olis lupa ootella n.2.7 laskurin mukaan ja yleensä se on aikas paikkansa pitäny.
Parempi kyl olis jos kiertäs kaukaa, vaik naapuri pitäjän kautta, mut kuulostellaan..

miehen kännytys menossa täälläkin, tosin hän on itsekkin niin lapsirakas että ei varmaankaan paljoa vaadi. oli jo sitä mieltä että kaikki juniorin tavarat, vaatteita myöten säästetään =) hyvä hyvä!
mutta autoasia hieman askarruttaa, reissaamme nimittäin aikalailla paljon, ja kaikkien pitäisi kyytiin mahtua plus kaksi koiraa. onko teillä kokemuksia muista kuin bussi versioista, jonne mahtuisi rattaat, ostokset ja koira luontevasti? yleensähän kolmas penkkirivi syö niin paljon takakontista tilaa ettei sinne mitään sen jälkeen mahdu.

aurinkoista kesää kaikille!
lähden lasten kanssa nettipimentoon vaunulle... B)

Täällä on ollut niin hiljaista, että olen ollut tuolla kevätvauvasta 2008 kuumeilemassa...
Siellä jo kirjoittelinkin, et nyt on jännät paikat kp on nyt 29/26-30
perjantaina testasin negan, mut tiesin et on liian aikaista... maanantaina tein testin ja unenpöpperössä ja ilman laseja en kyl huomannut viivaa, mut sit myöhemmin aamukahvin juotuani kävin vilkaisemassa niin siinä oli haalea viiva.. ajattelin sinnitellä pari päivää ja tehdä uuden testin jos ei tätiä näy...
Oireita on kyl jo ollut, mut ajattelin ettei ne näin pian voi tulla.
Etovaa oloa silloin tällöin, turvotusta ja selkeimmin nyt viime aikoina rinnat kipeät niitä kihelmöi ja pakottaa, nippii tms.
Jänskättää...

Päppä, tuliko plussa?

Meillä käännytys edelleen käynnissä, tosin nyt pari kertaa sain höynäytettyä ilman ehkäisyä, eli jos oikein hyvin kävisi, voisi tärpätäkin, eikös se yksikin kerta riitä :whistle: Mutta mies siis edelleen ei ole kovin innokas ajatukselle, mutta mulla vaan kuume voimistuu...

berry76 ei voi sanoa et plussa tuli, kyseessä ilm. roskishaamu ja minä en niitä laske koska niitä ei ole koskaan aikaisemmin ollut vaan heti on suoraan näyttänyt joko tai. Täti tuli käymään päivän vai kaksi myöhässä ja vuoto oli lähes norm. tosin kipu ei ollut niin paha kuin yleensä ja kaikki muut r-oireet on säilyny, mut silti olen sitä mielipuolta et ohi meni ja nyt tässä kierrossa tasaisempaa työskentelyä niin kyl se sielt viel nappaa. Nyt menos kp 12/26-30 ja ovis olis laskurin mukaan n. 20.7, joten kohta taas jännätään. Me ollaan paljon maalla ja mökillä näin kesäisin, joten välillä tulee pitkäkin väli koneella oloon.
Kuinkas käännytys sujuu?
Oliko teillä ennestään lapsia, vai ekaako yritätte?
Toivotaan, et miehen mieli muuttuu... pian. =)
Nyt täytyy mennä tekemään ruokaa lapsille, palataan.. :wave:

ja hämmästyin että muita nelosta kuumeilevia on näinkin paljon!!!!
Luulin että on harvinaista haluta näin monta lasta, vaikka on minulla muutama kaveri joilla on 5 lasta....:heart:
Minulla tosiaan kolme tyttöä; 7, 5 ja 3,5 vuotiaat ja haaveissa on pieni pojankoltiainen, joskin tod.näk. tyttö tulloo, mutta ei se haittaa kunhan terveenä syntyy. Ikää on 31 vee ja naimisissa olen.
Asumme vielä kerrostalossa ( 4 h ja keittiö), mitä kuitenkin myymme koko ajan ja tontti on varattuna. Aiomme rakentaa 5 h ja keittiön ja se saa riittää ja riittääkin! Auto on tavallinen farkku ( avensis), mutta tod. näk. täytyy isompaa harkita, koska kaikki lapset vielä turvaistuimissa ja korokkeilla.

Itse olen kuumeillut jo keväästä ja perjantaina otatan kierukan pois!!! :D

Heippa, onko sinullakin hormonikierukka? Ja menkat pysyneet silti koko ajan säännöllisinä, normaaleina?Minulla näin, vaikka lääkäri laittaessaan sanoi niiden loppuvan. Nyt hyvä kun ovat tulleet, jos tärppäisi paremmin. Viimeksi alkoivat 18.7.-07 =) . Missä poistatat kierukan, itse asun Turun lähikunnassa, joten Turussa poisto. :wave:

Yhteistyössä