ltaa
Huh, meni puol tuntii taas lukiessa, ja en taas kaikkea muista kommentoida, sori siitä.
amalia suurensuuri :hug: . En tiedä lohduttaako kaiken pahan olon keskellä, mutta luoja korjas varmaan vaan epämuodotuneen alkion pois kasvamasta, näin minä ajattelen tällasista varhasista km:sta. En vaan tiedä, että lohduttaisiko itseensä yhtää, jos omalle kohdalle näin kävisi.
jahvetti älä sinä ronklaa sitä alapäätäs! Mut ku sanoit, että kovasta jostai tulee se vuoto, ni se on sun kohdunsuu, ja jos se on kova, se on kiinni ja silloin vuoto ei tule sieltä. Mulle gyne kertoi hyvin selkokielellä ton kohdunsuuntilanteen raskautuessa: kun tulee raskaaksi, kohdunsuu, eli se napukka, menee kovaksi ja kiinni. Jotta sinne ei pääse pöpöjä ja sieltä ei tule mitää ylimääräistä ulos, vasta kun 9kk päästä. Tosin niitä istukkavuotoja jos on, ni sieltähän ne tulee, mutmut..En mä usko, että hätää on, jos "vuoto" noin pientä. Ja mä ainakin soitin neuvolaan tästä omasta selkäkivusta, josta laittoivat lähetteen maanantaina äippäpolille ja tistaina jo soittivat, että siis ens tiistaina pääsen. JOten koita eka kunnaliselle, ni ei tarttis maksaa nii kauheesti, jos ultran haluut.
Tuhruttelijat: Tälläsen tapauksen tiedän, jos lohduttas. Mun kaveri tuli tossa taannoin raskaaksi. Odottaa tokaa. Rv6 alko tuhruttaa iha kirkasta verta, pyyhkiessä lähinnä tuli. Alaselkä ja alamaha kipeytyi kovin. Vein hänet ensiapuun, jossa tilanne ultrattiin ja kaikki oli kunnossa. Ja eilen niskapoimu-ultrassa hänellä näyttäisi olevan hyvin kehittyvä vauva =) . Jos tämä toisi jotain lohtua tuhruttelijoille :heart: .
Omaa napaa: olin siel mun äidillä lapsien kaa. Vaikka mä kieltäydyin kahvista, tuskastelin, nukuin 2h päikkärit ym, ni ei se arvannu!! Tai sit ei vaa sanonu. Ihmetteli se, että mikä mua vaivaa, ku en kahvia juo
!
Alaselkä ehkä hitusen parempi. Ei koko aikaa koske. Etomista on, mutta oottelen vaa, millo pamahtaa kunnolla, vai pamahtaako sit olleskaan. Siis ykähommia jne :x . Väsymys on paha, vois nukkuu huoleti 15h/vrk, jos enemmänkin. Päätä juilii välistä. Maha on illasta iha turvoksissa. Aamulla litteä oma itsensä ja illasta iha PUM! Ihme ku ei siitäkää mutsi sanonu, näyttää iha ku ois jo pidemmällä.
HIrveesti tekis mieli lenkille ym liikuntaa YKSIN, mutta on toi aika kortilla ja vettäkin satanu illasta, ku pääsis. Noo, jumppaile ja venyttelen, koska tiedän, että parin kuukauden päästä se tuska jo varmaa alkaa! Mun iskias varsinki tokasta tytöstä oli nii paha heti alko maha kasvaa enemmän, rv16->. Mä kulin kotonaki puhelin kädessä, jos satun jäämää lattialle, ku jalat menee alta, ni naapuri ois päässy vara-avaimella nostaa mut ylös.
Mut nyt tulee faktalta joku riskiraskaus tmv ohjelma, meen akttoo, moikka!
:heart: nelli 5+6