Moikka.
meni taas tovi lukiessa..mmm, toivottavasti muistan kaikki, mihin piti vastata =) .
Mulla näky esikoisesta maha rv15 tienoilla ja tokasta rv10 tienoilla alko näkyyn. Potkut tunsin ekasta rv19 ja tokasta rv16.
Oon kertonu kahelle kamulle, jotka ties yrityksestäkin. Varmaa jussin tienoilla kerrotaan appiporukoille, ku sinne mennää, arvaavatkin sit. Mun porukoille sit joskus, ehkä samoja aikoja. Paitsi, jos nään omaa äitiä, se arvaa heti. Ja noiden jälkeen voin tuuletella muillekin
.
Mä nukuin taas parisen tuntii, ihanaa. Isäntä lähtee työreissuun jo tänä iltana, ni jospa tuota jaksas nyt paremmin illan.
Mulla on nykyään iha törkeeeeeeeeeee nälkä
. On pakko syödä se viis ateriaa päivässä ja niidenki välissä maha kurnii. Että se viime viikon syömätömyys oli lyhytkestosta. Ja mahaki vaa pöllöttää tossa, isäntä sano, et näky siel kastejuhlassaki iha selkeesti. Sit mä viel siinä kastehetkellä havahduin, ku seisoin kaikkien eessä siel ja toinen käsi alavatsalla..meni vastomaisesti, valokuvia ku kattoovat, ni siinäpähän miettiivät
.
Soitin viel mun gynelle, jolla oon käyny, yksityinen siis. Hän sanoi, että tonne rv8 jos jatkuu hyvin, ni ei usko noiden selkävikojen olevan pahasta..epäilee, että ne ei johdu raskaudesta olleskaan, koska niitä on ollu ennenkin. Mut ultrata pitäs nyt piakkoin. Hitto, millohan tuolt kunnaliselta tulee sit kutsu, jos eile lähete meni? Ens viikolla mä haluisin, ei tarttis jussin yli ootella, kyl siel näkys jo se, että kasvas oikeessa paikassa ja ois elossa ym.. Mut tänää ollu parempi päivä selän kaa, onneksi!
Jatketaampas, moikka!