Ninna1 kiitos sullekin sektioarpikokemuksista, mä ajattelin etukäteen että varmaan lopussa kipuilee eniten kun on iso maha mutta ei se sitten ihan niin menekään. =)
Kevytmelankolia ja muut joilla on vuotoa tullut :hug: toivotaan että on jotain ihan harmitonta vaan!
Mirtsu81 taidat olla tämän pinon eka ultrailija =) Tsemppiä matkaan, ja tulehan kertomaan mitä sieltä löytyi! =)
Oireettomuus mietitytti ainakin Piparjuurta, mä olen kuullut semmoisen jutun että yleensä ne oireet iskeekin kunnolla päälle vasta kun istukka alkaa kunnolla toimia, mikä tapahtuu kai joskus seitsemännellä viikolla. Ja voihan koko odotusaikakin olla oireeton.
Tosiaan niin paljon juttuja tulee että tässä vaiheessa ei enää muista kommentoida läheskään kaikkia mitä oli tarkoitus. Mutta jos joku asia jää mietityttämään niin laittakaa uutta kyselyä, niin eiköhän sitten jo silmiin osu. =)
Ikäkyselyyn minä olen 29, mies 27 ja esikoinen 1v7kk. =)
Täällä alkaa hormonit ilmoitella itsestään... illalla räyhäsin miehelle syyttä suotta :ashamed: ja päivällä aloin itkeä kun tyttö kaatoi maitolasin.
Esikoisesta tällaista ei juurikaan ollut, katsotaan nyt miksi vielä muuttuu...
Nyt listaa päivittämään. =)
Hissukka rv6+0