Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:Heipat. Olin tänään np-ultrassa 11+4. Heiman arvaten meni mittaus, kun sikiö oli miten sattui. 0,6mm oli arvio. Liikettä riitti ja kaikki päällisin puolin ok. Mutta mietin vaan, että miksei se katsonut mitään muuta kuin sen niskan, kyllä sillä kädet ja jalat oli, mutta kun lukee muiden kirjoituksia, niin on katsottu jo sydämen lokerot, aivolohkot, selkäranka, virtsarakko ja mitä kaikkea muuta sitten on katsottukin. Miksei meillä katsottu? Oliko tämä nyt vaan neuvolamme politiikkaa vai eikä se lääkäri osannut? En osannut edes kysyä siellä, kun tein vertailut muiden kesken vasta ultran jälkeen... :|
Ultra tehtiin sekä alakautta että mahan päältä.
Alkuperäinen kirjoittaja mimoniandra:Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:Heipat. Olin tänään np-ultrassa 11+4. Heiman arvaten meni mittaus, kun sikiö oli miten sattui. 0,6mm oli arvio. Liikettä riitti ja kaikki päällisin puolin ok. Mutta mietin vaan, että miksei se katsonut mitään muuta kuin sen niskan, kyllä sillä kädet ja jalat oli, mutta kun lukee muiden kirjoituksia, niin on katsottu jo sydämen lokerot, aivolohkot, selkäranka, virtsarakko ja mitä kaikkea muuta sitten on katsottukin. Miksei meillä katsottu? Oliko tämä nyt vaan neuvolamme politiikkaa vai eikä se lääkäri osannut? En osannut edes kysyä siellä, kun tein vertailut muiden kesken vasta ultran jälkeen... :|
Np- ultrassa ei katotakaan, kun vaan noi np. Gynestä riippuu "näyttääkö" se vanhemmille muutakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:Alkuperäinen kirjoittaja mimoniandra:Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:Heipat. Olin tänään np-ultrassa 11+4. Heiman arvaten meni mittaus, kun sikiö oli miten sattui. 0,6mm oli arvio. Liikettä riitti ja kaikki päällisin puolin ok. Mutta mietin vaan, että miksei se katsonut mitään muuta kuin sen niskan, kyllä sillä kädet ja jalat oli, mutta kun lukee muiden kirjoituksia, niin on katsottu jo sydämen lokerot, aivolohkot, selkäranka, virtsarakko ja mitä kaikkea muuta sitten on katsottukin. Miksei meillä katsottu? Oliko tämä nyt vaan neuvolamme politiikkaa vai eikä se lääkäri osannut? En osannut edes kysyä siellä, kun tein vertailut muiden kesken vasta ultran jälkeen... :|
Np- ultrassa ei katotakaan, kun vaan noi np. Gynestä riippuu "näyttääkö" se vanhemmille muutakin.
Moikka mimo :hug: Mun neuvolantäti-äiti sanoi, että jos heidän neuvolassaan olisi ollut sama tilanne kuin minulla tänään Nokialla, niin olisi ilman muuta annettu kontrolliaika. Eli siellä katsovat muutkin rakenteet (ts. eräässä tamperelaisessa kunnallisessa neuvolassa).