Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja mimoniandra:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ootteko muut kummeja jo suunnitellu? :wave: :wave:
oon joo ehkä vähän ajoissa, mut tuli mieleen, et meillähän on jo kaikki kummiehdokkaat käytetty![]()
![]()
Ja kun en samojakaan kummeja kelleen halua...huoh...jää tämä nelonen varmaan kastamatta!!![]()
![]()
Jahvetti 13+0
Meillä menee tuo kummien valinta monimutkaiseksi, kun pitää olla 2 naista ja 2 miestä, joiden elementit pitää olla eri (ilma, tuli, maa, vesi; jokaista siis yksi). Ja pitäs muutenkin olla sopivia ja mukavia ihmisiä. Mie vielä haluaisin, että ne olis eri uskontokunnista, mutta taitaa mennä vähän hankalaksi joJa munkki tulee siunaamaan lapsen :heart:
Ei siis olla kristittyjä.... Mie olen Jumalataruskova ja mies buddhalainen.
siis öö, mä putosin B) mikä on jumalataruskova, never heard. mut jos aattelen se sillee niinku se kuulostaa ni sit ehkä jotain hajua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Puunukke:Kauheeta Cruella!![]()
Tuntuu niin epäreilulta. Voimia sulle... :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja melon:mimoniandra mä katoin kans noita vauvan vaatteita h&m kuvastosta.Musta toi yökkäri mis o toi jellona on aivan ihana.En vaan viitti tilata kun musta noi vaatteet on joko tytölle tai pojalle.