Ä
Äitee 40+1
Vieras
Tuli käytyä neuvolassa... Ei ihmeempiä, sf-mitta pysynyt samana, tosin eri mittaaja edellisellä ja tällä kerralla. Vauva raivotarjonnassa ja sykkeet hyvät, tasaisen rauhalliset=), päiväuniaika! Paineet pikkasen koholla, 133/89, mutta ei terkan mielestä tarvi huolestua kun ei oo pissassa vikaa. Turvotusta on kyllä mutta painoa ei ollu tullu 1kg/2vko!
Niin ja siitä lorahtelusta, terkkarin mielestä ei oo lapsivettä (mistähän se sen tietäis..) mutta jos jatkuu ni soitan kyl synnärille suoraan. Vauva heilui siellä jonkun verran joten täti sanoi ettei se vielä tuu... Katotaa ja ootellaan! Antoi mulle maanantaiks ajan mutta mä sanoin että toivottavasti ei tarvi tulla!! Hb oli 125, ihmeen korkeena pysynytkin..
Nyt sitten vaa ootellaan. Ensi viikon lauantaina on sitten viimeinen takaraja, jos ei oo tullu ni sit joutuu osastolle käynnistykseen tai suoraan leikkaukseen (riippuu taas kuka lääkäri sattuu olemaan vuorossa kun sinne menee..)! Toivotaan että jotain tapahtuisi ja pian!!
Mihinköhän se Una on kadonnut? toivottavasti kaikki on ok!?
Mutta, mukavaa loppusuoraa kaikille ja supistuksia niitä haluaville=)!!
Niin ja siitä lorahtelusta, terkkarin mielestä ei oo lapsivettä (mistähän se sen tietäis..) mutta jos jatkuu ni soitan kyl synnärille suoraan. Vauva heilui siellä jonkun verran joten täti sanoi ettei se vielä tuu... Katotaa ja ootellaan! Antoi mulle maanantaiks ajan mutta mä sanoin että toivottavasti ei tarvi tulla!! Hb oli 125, ihmeen korkeena pysynytkin..
Nyt sitten vaa ootellaan. Ensi viikon lauantaina on sitten viimeinen takaraja, jos ei oo tullu ni sit joutuu osastolle käynnistykseen tai suoraan leikkaukseen (riippuu taas kuka lääkäri sattuu olemaan vuorossa kun sinne menee..)! Toivotaan että jotain tapahtuisi ja pian!!
Mihinköhän se Una on kadonnut? toivottavasti kaikki on ok!?
Mutta, mukavaa loppusuoraa kaikille ja supistuksia niitä haluaville=)!!