Mut saa poistaa, vuoto alkoi. Tarrasukkia jokaiselle
Voi ei! Voimia! Vuodatko kunnolla, eli oletko ihan varma että menee kesken?Mut saa poistaa, vuoto alkoi. Tarrasukkia jokaiselle
Kyllä ihan reilusti vuodan joten en usko että mitään toiveita enää on.Voi ei! Voimia! Vuodatko kunnolla, eli oletko ihan varma että menee kesken?
Voimia sinulle tosi paljonMut saa poistaa, vuoto alkoi. Tarrasukkia jokaiselle
Ootko laskeskellut että mihin päivään osuisi laskettu aika?Hei kaikki Mä en vielä uskalla listoille tulla, mutta tein tänään testin jossa selkeä haamu kp31 menossa, menkkojen pitäis alkaa tänään tai huomenna viimeistään. Nyt haluaisinki tietää, näkyyköhän digissä jo viikot vai ei? Pelottaa niin tehdä viikkotesti, joka näyttäisiki sitten ei raskaana
Edit: Viikkodigi sen takia et halun yllättää miehen sillä ku tulee töistä
Voimia kovasti!Kyllä ihan reilusti vuodan joten en usko että mitään toiveita enää on.
Laskujen mukaan 13.2. Plussasin siis eilen, ja varmaan tuleva viikko menee käyttäessä vielä viimeiset r-testit Vaikka nyt on ollu kivasti tuntemuksia, niin pelottaa ihan kamalasti että kävis vielä jtn Millä fiiliksillä muut?Ootko laskeskellut että mihin päivään osuisi laskettu aika?
Täällä nyt menkat reilun viikon myöhässä ja 3 positiivista testiä Jännittää myös, ettei menis vaan kesken tai olis tuulimunaa/kohdunulkoista. Onneks meillä on 1,5 viikon päästä varhaisultra niin päästään näkemään vähän tilannetta ja toivottavasti sulkemaan nuo 2 jälkimmäistä pois.Laskujen mukaan 13.2. Plussasin siis eilen, ja varmaan tuleva viikko menee käyttäessä vielä viimeiset r-testit Vaikka nyt on ollu kivasti tuntemuksia, niin pelottaa ihan kamalasti että kävis vielä jtn Millä fiiliksillä muut?
Jep! Veikkaan, että jos loppuviikosta vielä kaks viivaa tulee ja vahvistuu niin loppuu testaaminen kans siihenTäällä nyt menkat reilun viikon myöhässä ja 3 positiivista testiä Jännittää myös, ettei menis vaan kesken tai olis tuulimunaa/kohdunulkoista. Onneks meillä on 1,5 viikon päästä varhaisultra niin päästään näkemään vähän tilannetta ja toivottavasti sulkemaan nuo 2 jälkimmäistä pois.
6+0, la 7.2
Moi!Hei miten olette muuten kertoneet/miten tulette kertomaan omille vanhemmille raskaudesta? Me nähdään juhannuksena miehen vanhemmat, kun asuvat toisella paikkakunnalla ja halutaan yllättää uutisella Kyseessä on heidän ensimmäinen lapsenlapsi. Ideoita?
Me oltiin eilen mun vanhemmilla käymässä ja tarkoitus oli kertoa vasta juhannuksena, mutta sitten äiti täräytti nähneensä unta siitä että olin raskaana niin tunnustin sitten.Hei miten olette muuten kertoneet/miten tulette kertomaan omille vanhemmille raskaudesta? Me nähdään juhannuksena miehen vanhemmat, kun asuvat toisella paikkakunnalla ja halutaan yllättää uutisella Kyseessä on heidän ensimmäinen lapsenlapsi. Ideoita?
Mä voisin nyt uskaltaa kans liittyä listoille Elikäs 7.2/1 lapsi/HUSTässä on lista johon voidaan kirjata Helmikuisia. Laskettuaika, nimimerkki, monesko lapsi on ja synnytyssairaala. Laitelkaa vaikka punaisella niin erottuu paremmin. Jos ei halua kertoa jotakin niin voi vaikka skipata sen kohdan yli.
Helmikuiset 2021!
30.1. /vaimo85/5.lapsi/HUS
2.2. / Sofia90/2.lapsi/PHKS
2.2/miilu/6. lapsi/KYS
2.2./parsis_/2.lapsi/VKS
4.2./ Hopeanuoli/ 1.lapsi
6.2./ Amanda82 / 4.lapsi
7.2 / Matilda! / 2. lapsi / Tays
8.2./ voittamaton / 2.lapsi / TYKS
10.2/ lauraida / 1. Lapsi
10.2./dille82/10.lapsi/kys
11.2./Luumupuu_/2. lapsi/TAYS
11.2./Sinikukkanen/2. lapsi/Oys
15.2/ nenni26/2.lapsi/ppshp
Meillä minä ja siskoni alettiin odottaa molemmat esikoisia samoihin aikoihin, itsellä hoidoilla ja siskolla luomusti. Meidän äidille kerrottiin molemmat heti ihan viestillä, mutta meidän isälle annettiin lahjaksi Mauri Kunnaksen isovanhempien kirja tai siis kaksi! Siskoni asuu ulkomailla niin minä annoin molemmat kirjat samalla kertaaHei miten olette muuten kertoneet/miten tulette kertomaan omille vanhemmille raskaudesta? Me nähdään juhannuksena miehen vanhemmat, kun asuvat toisella paikkakunnalla ja halutaan yllättää uutisella Kyseessä on heidän ensimmäinen lapsenlapsi. Ideoita?
Minä olen sanonut, että on ab-kuuri päällä, että pitää olla juomatta tai allergialääkitys tämän siitepölyn takia, ettei voi samaan aikaan nauttia alkoholia. Myös voi vedota siihen, että on autolla liikkeellä. Mikä vaan itsestä tuntuu helpoimmalta.Mä voisin uskaltaa mukaan listoille.. Just soitin neuvolaan ja ilmoitin raskaudesta, jännittävää!
Mulla on suuri ongelma, kun meillä olis työporukan kekkerit viikonloppuna, enkä tiedä mitä keksisin.. Jos en juo, ne epäilevät heti Jos en tule, pitää olla todella hyvä syy. Syy ei voi olla kuume ja flunssa, koska sitten en saa mennä töihin maanantaina
LA 10.2/1. Lapsi
Ei ne varmaan usko kumpaakaan, varsinkin kun tarkoitus on mennä yön yli reissulle Vähän mietin et feikkaisinko ruokamyrkytystä XD Toinen vaihtoehto että kertoisin yhdelle työkaverille raskaudesta, joka tietää että ollaan yritetty, ja se auttais mua salaamaan et juon alkoholittomia juomiaMinä olen sanonut, että on ab-kuuri päällä, että pitää olla juomatta tai allergialääkitys tämän siitepölyn takia, ettei voi samaan aikaan nauttia alkoholia. Myös voi vedota siihen, että on autolla liikkeellä. Mikä vaan itsestä tuntuu helpoimmalta.