Helmikuiset 2024

En minäkään ole löytänyt ja odottanut olen että joku tämän keskustelun aloittaa. 🤗 Mulla laskurit näyttää 3.2 laskettua aikaa, mutta käynnistävät suunnitellusti ennen laskettua aikaa. Nähtäväksi jää onko käynnistys tammikuun vikoina vai helmikuun ekoina päivinä . ❤
Jotenkin epäuskoinen olo, parin vuoden yrityksen jälkeen. Sain viime vuonna toukokuussa positiivisen testin tuloksen joka olisi myös helmikuinen ollut. Meni kesken 11+2 💔. Varovaisin miettein siis liityn mukaan keskusteluun 🤗❤🤞
 
  • Rakkaus
Reactions: Iltatähti89
En minäkään ole löytänyt ja odottanut olen että joku tämän keskustelun aloittaa. Mulla laskurit näyttää 3.2 laskettua aikaa, mutta käynnistävät suunnitellusti ennen laskettua aikaa. Nähtäväksi jää onko käynnistys tammikuun vikoina vai helmikuun ekoina päivinä .
Jotenkin epäuskoinen olo, parin vuoden yrityksen jälkeen. Sain viime vuonna toukokuussa positiivisen testin tuloksen joka olisi myös helmikuinen ollut. Meni kesken 11+2 . Varovaisin miettein siis liityn mukaan keskusteluun
Muistan sut edellisistä helmikuisista, meillekään ei sitä pientä silloin tullut. Ihanaa että siellä on nyt plussa❤ Oli pakko tulla joulukuisten puolelta onnittelemaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin ❤🥰
 
  • Rakkaus
Reactions: Kyfi
Minäki tulen tänne vaikka suuri todennäköisyys, että menee kesken. Meillä hoidoilla saanut raskaus ja näiden avulla raskaudun helposti, mutta menevät kesken ennen kuin rv6 tulee täyteen. Mutta on meillä myös kaksi onnistunutta raskautta takana jotenkin mahdollisuus on toki että kaikki menee hyvin 😄 Jonnekki pitää kuitenki ajatuksia päästä purkamaan. La on nyt 4.2. edelliset synnytykset on ollu rv 39+1 joten ehkä tästä tulee tammikuinen, jos kaikki menee hyvin.
 
  • Rakkaus
Reactions: Kyfi
Minäki tulen tänne vaikka suuri todennäköisyys, että menee kesken. Meillä hoidoilla saanut raskaus ja näiden avulla raskaudun helposti, mutta menevät kesken ennen kuin rv6 tulee täyteen. Mutta on meillä myös kaksi onnistunutta raskautta takana jotenkin mahdollisuus on toki että kaikki menee hyvin 😄 Jonnekki pitää kuitenki ajatuksia päästä purkamaan. La on nyt 4.2. edelliset synnytykset on ollu rv 39+1 joten ehkä tästä tulee tammikuinen, jos kaikki menee hyvin.
Tervetuloa, toivotaan että kaikki menee hyvin! 🤗
 
Täällä tulikin paperiin jo vähän verta, voi olla että tämä kesken menee jo hyvin varhaisessa vaiheessa. 😰💔. Kipuileekin oikealle puolen alamahaa. En kestä jos kesken menee.. meillä edellisestä keskenmenosta tulisi syyskuussa vuosi. Nythän se yritysaika nollaantuu jos raskaus on alkanut ja kesken menee 😭💔
 
Hui apua, minäkin saan liittyä keskusteluun! Aamulla oli niin huono olo, että päätin tehdä testin ja haaleaa viivaahan se näytti. Edellisen testin tein muistaakseni pari päivää sitten ja se oli negatiivinen. Mulla on todella epäsäännöllinen kierto, eli jos laskisin vaikka tästä päivästä 10 päivää taaksepäin oletettuun hedelmöittymiseen niin la olis 11.2.2024!

Jännittävää. En tiedä miten maltan odottaa, pysyykö tämä pikkuruinen mukana.
 
Hui apua, minäkin saan liittyä keskusteluun! Aamulla oli niin huono olo, että päätin tehdä testin ja haaleaa viivaahan se näytti. Edellisen testin tein muistaakseni pari päivää sitten ja se oli negatiivinen. Mulla on todella epäsäännöllinen kierto, eli jos laskisin vaikka tästä päivästä 10 päivää taaksepäin oletettuun hedelmöittymiseen niin la olis 11.2.2024!

Jännittävää. En tiedä miten maltan odottaa, pysyykö tämä pikkuruinen mukana.
Tervetuloa mukaan! 🤗
 
Sain soitettua neuvolaan, heidän laskuopin mukaan la olis 2.2. joten tänään olisi rv4+5. Oireita ei edelleenkään ole, joten se huolettaa. 😩 Verenvuoto onneksi loppui, mutta huoli on kova . 🙄🤞

Mites muilla oireita, joko löytyy? 🤗
 
Viimeksi muokattu:
Täällä aamu on alkanu vähän isommalla pahoinvoinnilla ei nyt oksentaa viel tarvi mut tuntu et ei se kaukana oo. Eilen illalla oli erilaista kipua alavatsalla nii pelotti, mutta ei enää tunnu jospa ois kyitenki asiaan kuuluvia tuntemuksia.
Piti vielä tehä viiminen testi ja hyvin näyttää hcg nousevan :) nyt ois rv 4+4
 
  • Rakkaus
Reactions: Kyfi

Yhteistyössä