vierailija
Oletko mistä sairaanhoitopiiristä? Meillä iltapäivällä ultra-aika, koko aamun saa jännittää löysät housuissa..Täällä kanssa torstaina.
Oletko mistä sairaanhoitopiiristä? Meillä iltapäivällä ultra-aika, koko aamun saa jännittää löysät housuissa..Täällä kanssa torstaina.
Mulla onneksi aamu aika on!Oletko mistä sairaanhoitopiiristä? Meillä iltapäivällä ultra-aika, koko aamun saa jännittää löysät housuissa..
Mä olen Hus-alueelta.Mulla onneksi aamu aika on!
Pohjois-Karjalassa asustelen.
Toivotaan että kaikki molemmilla hyvin! Minä ilmoittelen huomenna.Mä olen Hus-alueelta.
Tsemppiä meille molemmille huomiseen ultraan. Toivotaan että lapsukaisilla on kaikki hyvin.
Laita sitten viesti aamun jälkeen miten meni
Täällä kaikki hyvin. miten siellä meni?Mä olen Hus-alueelta.
Tsemppiä meille molemmille huomiseen ultraan. Toivotaan että lapsukaisilla on kaikki hyvin.
Laita sitten viesti aamun jälkeen miten meni
Täällä myös kaikki hyvin, luojan kiitos <3 Saitteko selvyyttä sukupuolesta?Täällä kaikki hyvin. miten siellä meni?
Saatiin poika tulossa meille.Täällä myös kaikki hyvin, luojan kiitos <3 Saitteko selvyyttä sukupuolesta?
Ihanaa! Meille lupailtiin tyttöä Onko teillä lapsia entuudestaan?Saatiin poika tulossa meille.
Meillä on poikia ja tyttö ennestään.Ihanaa! Meille lupailtiin tyttöä Onko teillä lapsia entuudestaan?
Meilläkin yksi tyttö ja yksi poika ennestäänMeillä on poikia ja tyttö ennestään.
Alkuvaiheessa liikkeiden tuntuminen voi vaihdella paljonkin. Mulla oli myös niin. Vauvalla on vielä paljon tilaa liikkua, ja esim kun se on kohdussa niin päin että sen liikkeet kohdistuvat kohti äidin selkää, ei äiti välttämättä tunne mitään.Joko teillä tuntuu liikkeet? Mua vähän huolestuttaa se, kun loppuviikosta tuntui todella paljon kahtena päivänä ja sitten ne vaimenivat jotenkin. Välillä tuntuu jotain pientä, mikä periaatteessa voisi olla kumpaakin eli suolen toimintaa ja lapsen aiheuttamaa, mutta huomattavasti vähemmän kuin niinä kahtena päivänä. Silloin tosin touhusin erityisen paljon.
Muutenkaan olo ei ole tällä hetkellä yhtään niin "raskas" tai raskaana oleva. Myös turvotus jostain syystä laskenut. Olen kyllä lenkkeilyt päivittäin mutta en nyt niin paljon kuitenkaan. Pitääkö olla huolissaan? Ensi viikolla on neuvola + ultra. 1. Lapsi kyseessä.
Mä voin kokeilla laittaa sulle linkin. Katsotaan osaanko.Hei, rakenneultrasta selvitty
Nyt voisin liittyä Facebook-ryhmään. Miten se tapahtuukaan?
Millä rv:llä olet? Joku vastasikin, että välillä vauva saattaa potkia selkään päin tai muuten vain oleilla kohdun takaseinämän liepeillä. Ja välillä vauvoilla on rauhallisempia päiviä, ja sitten taas liikkeet saattavatkin yhtäkkiä tuntua paljonkin.Joko teillä tuntuu liikkeet? Mua vähän huolestuttaa se, kun loppuviikosta tuntui todella paljon kahtena päivänä ja sitten ne vaimenivat jotenkin. Välillä tuntuu jotain pientä, mikä periaatteessa voisi olla kumpaakin eli suolen toimintaa ja lapsen aiheuttamaa, mutta huomattavasti vähemmän kuin niinä kahtena päivänä. Silloin tosin touhusin erityisen paljon.
Muutenkaan olo ei ole tällä hetkellä yhtään niin "raskas" tai raskaana oleva. Myös turvotus jostain syystä laskenut. Olen kyllä lenkkeilyt päivittäin mutta en nyt niin paljon kuitenkaan. Pitääkö olla huolissaan? Ensi viikolla on neuvola + ultra. 1. Lapsi kyseessä.
Tsemppiä huomiseen ultraan.Liikkeet tuntuu täällä, välillä selvemmin ja välillä mietin nukkumaan mennessä, että enpäs ole tänään tuntenut juuri mitään.
Mutta silloin kun tuntuu, niin näkee mahan päältä ja mieskin jo tuntenut kädellä potkuja.
Meillä rakenneultra huomenna, jännittävää!
Miten meni?Liikkeet tuntuu täällä, välillä selvemmin ja välillä mietin nukkumaan mennessä, että enpäs ole tänään tuntenut juuri mitään.
Mutta silloin kun tuntuu, niin näkee mahan päältä ja mieskin jo tuntenut kädellä potkuja.
Meillä rakenneultra huomenna, jännittävää!
Hyvin meni, kaikki oli kunnossaMiten meni?
Itseä jännitti ihan hulluna monta päivää ennen rakenneultraa. Helpotus oli suuri kun kaikki oli kunnossa
Liikkeiden tunteminen on kyllä auttanut paniikkiin
Ihanaa että kaikki kunnossaHyvin meni, kaikki oli kunnossa
Iskiaskivut vaivaa vieläkin tosi paljon, pakko varmaan raaskia varata aikaa vyöhyketerapiaan, kun neuvolasta sanoi, että jotkut saaneet siitä avun. Pieni epäilys, mutta kaikkea pakko kohta kokeilla