Helmikuiset 2024

vierailija
Täälläkin viime pe plussannut. Tänään soittelin neuvolaan ja varas mulle varhaisultraan ajan, kun kierrot heitelly tosi paljon. Jännittävää. Mietin kyllä, että onko siihen muuta syytä, ku vaan varmistaa että alkio vastaa viikkoja...

En tosin tiiä, että miksi ei vastais, kun ennen edellisiä menkkoja tein negatestin ja tiedän tasan tarkkaan päivät, millon on peittoa heiluteltu. Vai enkö tajua jotakin? En oo kauheesti opiskellu näitä viikko yms juttuja 😂
 
  • Tykkää
Reactions: ipanassu ja Kyfi
Mitä kuuluu joko oireita alkaa olla ainaki ensimmäisten päivien la:laisilla?

Tääl ollu pahoinvointi helpompaa ja ajoittain vaan käy huono-olo aaltoja nälkäisenä tai tuolla helteessä oleskellessa, niin vähän jännitti et mitäs jos hormonitaso on alkanu laskea. Ultrassa on nyt käyty ja kaikki oli kuitenkin hyvin pikkuisella sydän sykki ja koko vastas päivälleen sitä mitä pitikin.
Täällä huomenna varhaisultra 7+5, jännittää aika lailla 😮💨 Mulla aika maltillisia oireita muutoin, mutta ruuansulatus aivan mitä sattuu ja turvottaa. Saattaa olla osin kuumuudestakin. Tissit edelleen kipeät varsinkin öisin ja välillä etova olo. Iho reagoi myös eli kaikki hehkeimmät oireet. ☺
 
  • Tykkää
Reactions: ipanassu ja Kyfi
Moi! Hyvin varovaisesti liityn mukaan 😅 täällä plussattu muutama viikko sitten ja oli hiukan odottamaton yllätys… 4. Raskaus on kyseessä ja ennestään lapset -06, -15, ja -17. Ikääkin minulla jo 43 v 😱

nyt menossa rv 6+2 ja varsin oireetonta ollut mikä saa minut tietysti käymään aivan kierroksilla. Lisäksi precheck r. Testi tummuu ja vahvistuu tosi hienosti mutta cb digi junnaa edelleen raskaana 2-3 😩 tämähän saa minut vähine oireineen aivan sekaisin… muistikuva että aiemmissa, ainakin kahdessa edellisessä, raskaudessa oireet olisivat olleet jo varsin voimakkaita tässä vaiheessa. Toisaalta taas ”aika kultaa” muistot ja ne ovat voineet olla samaa luokkaa 🤪
Lievää väsymystä ja nälkä usein siinäpä ne. Tissit oli muutaman viikon kipeät mutta sekin helpottanut. Yrjö ei ole vielä lentänyt ja hyvin lievää kuvotusta vain ollut…

keskiviikkona olisi varhaisultra ja sitä pelonsekaisin tuntein odotan… monta unetonta yötä vielä edessä 😬
 
Moi! Hyvin varovaisesti liityn mukaan täällä plussattu muutama viikko sitten ja oli hiukan odottamaton yllätys… 4. Raskaus on kyseessä ja ennestään lapset -06, -15, ja -17. Ikääkin minulla jo 43 v

nyt menossa rv 6+2 ja varsin oireetonta ollut mikä saa minut tietysti käymään aivan kierroksilla. Lisäksi precheck r. Testi tummuu ja vahvistuu tosi hienosti mutta cb digi junnaa edelleen raskaana 2-3 tämähän saa minut vähine oireineen aivan sekaisin… muistikuva että aiemmissa, ainakin kahdessa edellisessä, raskaudessa oireet olisivat olleet jo varsin voimakkaita tässä vaiheessa. Toisaalta taas ”aika kultaa” muistot ja ne ovat voineet olla samaa luokkaa
Lievää väsymystä ja nälkä usein siinäpä ne. Tissit oli muutaman viikon kipeät mutta sekin helpottanut. Yrjö ei ole vielä lentänyt ja hyvin lievää kuvotusta vain ollut…

keskiviikkona olisi varhaisultra ja sitä pelonsekaisin tuntein odotan… monta unetonta yötä vielä edessä
Täällä on aika hiljaista. Tervetuloa meidän Facebook-ryhmään ❤Siellä jutellaan paljon ❤
 
  • Tykkää
Reactions: hipsu80
Moi! Hyvin varovaisesti liityn mukaan täällä plussattu muutama viikko sitten ja oli hiukan odottamaton yllätys… 4. Raskaus on kyseessä ja ennestään lapset -06, -15, ja -17. Ikääkin minulla jo 43 v

nyt menossa rv 6+2 ja varsin oireetonta ollut mikä saa minut tietysti käymään aivan kierroksilla. Lisäksi precheck r. Testi tummuu ja vahvistuu tosi hienosti mutta cb digi junnaa edelleen raskaana 2-3 tämähän saa minut vähine oireineen aivan sekaisin… muistikuva että aiemmissa, ainakin kahdessa edellisessä, raskaudessa oireet olisivat olleet jo varsin voimakkaita tässä vaiheessa. Toisaalta taas ”aika kultaa” muistot ja ne ovat voineet olla samaa luokkaa
Lievää väsymystä ja nälkä usein siinäpä ne. Tissit oli muutaman viikon kipeät mutta sekin helpottanut. Yrjö ei ole vielä lentänyt ja hyvin lievää kuvotusta vain ollut…

keskiviikkona olisi varhaisultra ja sitä pelonsekaisin tuntein odotan… monta unetonta yötä vielä edessä
Onnea ja tervetuloa mukaan 🤩❣

Millon testasit digillä? Itsekkin sain rv 5+4 vielä 2-3, sen jälkeen en oo testannut sillä. 6+0 testasin pcllä ja oli testiviiva reippaasti vahvempi kun kontrolli. 😁
 
Onnea ja tervetuloa mukaan

Millon testasit digillä? Itsekkin sain rv 5+4 vielä 2-3, sen jälkeen en oo testannut sillä. 6+0 testasin pcllä ja oli testiviiva reippaasti vahvempi kun kontrolli.
Kiitos ❤
Taisi olla viimeisin 5+6. Pc tosiaan mulla myös niin että testiviiva vahvempi kuin kontrolli. Päätin että en enää digiä osta kun tulee vain (toivottavasti turhaa) huolta!
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Hei vaan kaikki.

Varovasti kurkin tänne... Olen tämmönen vanhempi äiti, 42 elokuussa, ja odotan meidän nelosta .. laskettu ois 26.2 eli nyt mennään 5+6. Ens viikolla on varhaisultra, sitten enemmän tietoa missä mennään. Aiemmat lapset on vm 15, 17 ja 18. Sen jälkeen ollut 3 kkm, kaikki viikolla 6-7....

Tulen mielenäni fb jengiin heti kun saan aikaiseksi..

Onnea kaikille matkaan!
 
Moi! Plussasin jo aiemmin, mutta tänään kävin alkuraskauden ultrassa ja sieltä löytyi 6+1 vastaava pieni sekä syke❤ Meillä on ennestää kaksi poikaa 02/17 ja 11/19 eli kolmatta odotetaan. Tämä on todella toivottu raskaus ja pelko on tietysti tässä alussa vielä vahvasti läsnä, mutta päätin nyt uskaltautua liittyä tänne keskustelemaan😊 ja olisin kiinnostunut fb-ryhmästä myös, jos vielä mahtuu mukaan. LA 25.2.2024
 
Onko facebook ryhmä kuinka aktiivinen? kaipais jotain aktiivista porukkaa jossa raskausjuttuja puhua vaikka onhan tää toki ns. tylsä vaihe raskaudessa kun ei ole vielä nt ultraa tai liikkeitä ja ihan ihan alku jännäilytkään ei oo päällä😁
 
vierailija
Moikka! Täällä yksi helmikuista esikoista odottava, la 12.2.2024. Vertaistuki olisi arvokasta, ja vaikuttaa että täällä on kivoja tyyppejä linjoilla. En kuitenkaan ole facessa, enkä haluaisi millään uutta somea könnykän näytölle kuumottamaan. Että jos teille syntyy porukassa jokin muu yhteydenpitotapa, niin olen kiinnostunut!
 

Yhteistyössä