En ainakaan löytänyt tällasta ryhmää vielä
Mä varovaisesti liityn ekana tänne, ku menkkojen mukaan laskettuna 5.2. laskettuaika
Mä varovaisesti liityn ekana tänne, ku menkkojen mukaan laskettuna 5.2. laskettuaika
Muistan sut edellisistä helmikuisista, meillekään ei sitä pientä silloin tullut. Ihanaa että siellä on nyt plussa Oli pakko tulla joulukuisten puolelta onnittelemaan. Toivottavasti kaikki menee hyvinEn minäkään ole löytänyt ja odottanut olen että joku tämän keskustelun aloittaa. Mulla laskurit näyttää 3.2 laskettua aikaa, mutta käynnistävät suunnitellusti ennen laskettua aikaa. Nähtäväksi jää onko käynnistys tammikuun vikoina vai helmikuun ekoina päivinä .
Jotenkin epäuskoinen olo, parin vuoden yrityksen jälkeen. Sain viime vuonna toukokuussa positiivisen testin tuloksen joka olisi myös helmikuinen ollut. Meni kesken 11+2 . Varovaisin miettein siis liityn mukaan keskusteluun
Ihana olet, kun joulukuisista onnittelemaan tulit! Pitkään kyllä odotti uutta plussaa, mutta toivotaan että tämä pienokainen syliin saakka tulee.Muistan sut edellisistä helmikuisista, meillekään ei sitä pientä silloin tullut. Ihanaa että siellä on nyt plussa Oli pakko tulla joulukuisten puolelta onnittelemaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin
Tervetuloa, toivotaan että kaikki menee hyvin!Minäki tulen tänne vaikka suuri todennäköisyys, että menee kesken. Meillä hoidoilla saanut raskaus ja näiden avulla raskaudun helposti, mutta menevät kesken ennen kuin rv6 tulee täyteen. Mutta on meillä myös kaksi onnistunutta raskautta takana jotenkin mahdollisuus on toki että kaikki menee hyvin Jonnekki pitää kuitenki ajatuksia päästä purkamaan. La on nyt 4.2. edelliset synnytykset on ollu rv 39+1 joten ehkä tästä tulee tammikuinen, jos kaikki menee hyvin.
No onpa harmi , jospa harmitonta vuotoa vain olisi.. oletko tehnyt uutta testiä?Mä taidan hypätä tästä pois ku tulee verta Tais olla kemiallinen vaan
äsken tuli digistä raskaana 1-2No onpa harmi , jospa harmitonta vuotoa vain olisi.. oletko tehnyt uutta testiä?
Onpa hyvä että Digi tuon tuloksen antoi. Toivotaan että on harmitonta , mullakin jossain raskaudessa ollut vuotoa ja silti pieni siitä syliin saatu.äsken tuli digistä raskaana 1-2
Neuvolasta sanoivat, että vois olla ihan normaalia vuotoa
Nyt pitäis vaan jotenkin rauhottua ja keskittyä vaikka tekemään itselle mieluisia asioitaOnpa hyvä että Digi tuon tuloksen antoi. Toivotaan että on harmitonta , mullakin jossain raskaudessa ollut vuotoa ja silti pieni siitä syliin saatu.
Kyllä, juuri noin! Itselläkin kauhee stressi kun testi ei minusta riittävän vahva ole.. sain kuitenkin ekan haamun 5 päivää sitten. . Ei auta kun odotella ja toivoa että kaikki vielä hyvin päätyy.Nyt pitäis vaan jotenkin rauhottua ja keskittyä vaikka tekemään itselle mieluisia asioita
Pidän peukkuja!Kyllä, juuri noin! Itselläkin kauhee stressi kun testi ei minusta riittävän vahva ole.. sain kuitenkin ekan haamun 5 päivää sitten. . Ei auta kun odotella ja toivoa että kaikki vielä hyvin päätyy.
Toivotaan, että olis harmitonta vuotoahttps://aijaa.com/OvhZU5
Aamun testiin kuitenkin viivat vahvistuneet. Jospa olisi harmitonta vuotoa täälläkin! Nyt pitää vaan malttaa olla rauhassa ja luottaa että kaikki menee hyvin.
Joo, ei tässä osaa rennosti olla. Huoli on kova myös täällä. Toivotaan että päivät ja viikot kuluu nopeasti että olis varhaisultra.Toivotaan, että olis harmitonta vuotoa
Mä oon koittanu olla nyt rennosti, mut huoli on kova, että jatkuuko tää raskaus
Mulla edellisestä raskaudesta aikaa, mut sanoisin silti, että normaaleja raskaustuntemuksia mulla kohdun seudulla eli ei mitään supistelua mistä terkkari puhu, että voi tulla keskenmenossaJoo, ei tässä osaa rennosti olla. Huoli on kova myös täällä. Toivotaan että päivät ja viikot kuluu nopeasti että olis varhaisultra.
Tervetuloa mukaan!Hui apua, minäkin saan liittyä keskusteluun! Aamulla oli niin huono olo, että päätin tehdä testin ja haaleaa viivaahan se näytti. Edellisen testin tein muistaakseni pari päivää sitten ja se oli negatiivinen. Mulla on todella epäsäännöllinen kierto, eli jos laskisin vaikka tästä päivästä 10 päivää taaksepäin oletettuun hedelmöittymiseen niin la olis 11.2.2024!
Jännittävää. En tiedä miten maltan odottaa, pysyykö tämä pikkuruinen mukana.
Kova väsymys ja tuntemuksia kohdun seudulla, mut ei varsinaista kipuaSain soitettua neuvolaan, heidän laskuopin mukaan la olis 2.2. joten tänään olisi rv4+5. Oireita ei edelleenkään ole, joten se huolettaa. Verenvuoto onneksi loppui, mutta huoli on kova .
Mites muilla oireita, joko löytyy?