Helmikuiset 2024

vierailija
Joko teillä tuntuu liikkeet? Mua vähän huolestuttaa se, kun loppuviikosta tuntui todella paljon kahtena päivänä ja sitten ne vaimenivat jotenkin. Välillä tuntuu jotain pientä, mikä periaatteessa voisi olla kumpaakin eli suolen toimintaa ja lapsen aiheuttamaa, mutta huomattavasti vähemmän kuin niinä kahtena päivänä. Silloin tosin touhusin erityisen paljon.

Muutenkaan olo ei ole tällä hetkellä yhtään niin "raskas" tai raskaana oleva. Myös turvotus jostain syystä laskenut. Olen kyllä lenkkeilyt päivittäin mutta en nyt niin paljon kuitenkaan. Pitääkö olla huolissaan? Ensi viikolla on neuvola + ultra. 1. Lapsi kyseessä.
 
vierailija
Joko teillä tuntuu liikkeet? Mua vähän huolestuttaa se, kun loppuviikosta tuntui todella paljon kahtena päivänä ja sitten ne vaimenivat jotenkin. Välillä tuntuu jotain pientä, mikä periaatteessa voisi olla kumpaakin eli suolen toimintaa ja lapsen aiheuttamaa, mutta huomattavasti vähemmän kuin niinä kahtena päivänä. Silloin tosin touhusin erityisen paljon.

Muutenkaan olo ei ole tällä hetkellä yhtään niin "raskas" tai raskaana oleva. Myös turvotus jostain syystä laskenut. Olen kyllä lenkkeilyt päivittäin mutta en nyt niin paljon kuitenkaan. Pitääkö olla huolissaan? Ensi viikolla on neuvola + ultra. 1. Lapsi kyseessä.
Alkuvaiheessa liikkeiden tuntuminen voi vaihdella paljonkin. Mulla oli myös niin. Vauvalla on vielä paljon tilaa liikkua, ja esim kun se on kohdussa niin päin että sen liikkeet kohdistuvat kohti äidin selkää, ei äiti välttämättä tunne mitään.
 
vierailija
Joko teillä tuntuu liikkeet? Mua vähän huolestuttaa se, kun loppuviikosta tuntui todella paljon kahtena päivänä ja sitten ne vaimenivat jotenkin. Välillä tuntuu jotain pientä, mikä periaatteessa voisi olla kumpaakin eli suolen toimintaa ja lapsen aiheuttamaa, mutta huomattavasti vähemmän kuin niinä kahtena päivänä. Silloin tosin touhusin erityisen paljon.

Muutenkaan olo ei ole tällä hetkellä yhtään niin "raskas" tai raskaana oleva. Myös turvotus jostain syystä laskenut. Olen kyllä lenkkeilyt päivittäin mutta en nyt niin paljon kuitenkaan. Pitääkö olla huolissaan? Ensi viikolla on neuvola + ultra. 1. Lapsi kyseessä.
Millä rv:llä olet? Joku vastasikin, että välillä vauva saattaa potkia selkään päin tai muuten vain oleilla kohdun takaseinämän liepeillä. Ja välillä vauvoilla on rauhallisempia päiviä, ja sitten taas liikkeet saattavatkin yhtäkkiä tuntua paljonkin.
 
Liikkeet tuntuu täällä, välillä selvemmin ja välillä mietin nukkumaan mennessä, että enpäs ole tänään tuntenut juuri mitään.

Mutta silloin kun tuntuu, niin näkee mahan päältä ja mieskin jo tuntenut kädellä potkuja.

Meillä rakenneultra huomenna, jännittävää!
Miten meni?

Itseä jännitti ihan hulluna monta päivää ennen rakenneultraa. Helpotus oli suuri kun kaikki oli kunnossa (y)

Liikkeiden tunteminen on kyllä auttanut paniikkiin
 
Miten meni?

Itseä jännitti ihan hulluna monta päivää ennen rakenneultraa. Helpotus oli suuri kun kaikki oli kunnossa

Liikkeiden tunteminen on kyllä auttanut paniikkiin
Hyvin meni, kaikki oli kunnossa 😍

Iskiaskivut vaivaa vieläkin tosi paljon, pakko varmaan raaskia varata aikaa vyöhyketerapiaan, kun neuvolasta sanoi, että jotkut saaneet siitä avun. Pieni epäilys, mutta kaikkea pakko kohta kokeilla 😅
 
  • Rakkaus
Reactions: Emmelie75
Hyvin meni, kaikki oli kunnossa

Iskiaskivut vaivaa vieläkin tosi paljon, pakko varmaan raaskia varata aikaa vyöhyketerapiaan, kun neuvolasta sanoi, että jotkut saaneet siitä avun. Pieni epäilys, mutta kaikkea pakko kohta kokeilla
Ihanaa että kaikki kunnossa (y)

Eikö vyöhyketerapia ole lähinnä rentouttavaa, mutta muuten vähän huuhaata? Toki jos olet jo tukivyöt, äitiysfysioterapian ja muut näyttöön perustuvat hoidot kokeillut, niin ymmärrän kyllä että haluaa kokeilla ihan kaikkea saadakseen apua kurjaan vaivaan
 
vierailija
Onko teillä muilla ollut SI-nivelen kanssa ongelmia? Minulla ajoittain se todella kipuilee ja kipu säteilee reiteen ja vatsan sivuille saakka. Nyt onneksi ollut sen puolesta rauhallisempaa...
Vieläkö olette hyvin työssänne jaksaneet? Itsellä nyt rv 24 menossa ja ajoittain erittäin hankalaa jaksaa töissä, kun työni on aika fyysistä.
 

Yhteistyössä