Haaveissa Vauva 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva, että Lilianialla meni gynekäynti kivasti. Mulla kans huomenna gyne ja hieman kyllä jännitää, että mitä sanoo. Luulenpa, että aikalailla samat faktat kertoo ku Lilianiallekin. Toivotaan vaan että mullakin ois kaikki kunnossa, ainaki päällisin puolin. Pyysitkö ultraa erikseen vai ehdottiko gyne? Olis mukava kans jos multa ultrattais, mutta en oo aikaa varatessa erikseen asiasta maininnut niin en tiedä tekeekö sitä kuitenkaan rutiininomaisesti. Yksityiselle kuitenkin oon menossa.

Täällä jo kp 10

No hyvä, että Lilianan gynekäynti oli positiivinen. Eikä reseptikään kuulosta yhtään hassummalta ;) Mäkin mietin, että pitäisiköhän jättää toi oviksen tikuttelu pois. Nyt kun tietää, että kaipa se tapahtuu ja suunnilleen vielä milloin. Tosin tässä kierrossa se oli kolme päivää myöhemmin kuin aiemmin, mutta jos tuota reseptiä noudattaisi, niin eipä se haittaa.

Tänne oli tullut paljon viestejä, mutta en enää muista mitä kaikkea niissä oli.. Pahikselle pahoittelut tädistä, typerä akka! Ja joku poti ankaraa vauvakuumetta :) Tervetuloa vaan joukkoon! :)

Mä en nyt edes tiedä mikä kp mulla on menossa.. taitaa olla 22 tai jotain sinne päin. Olen siis hetkeksi pystynyt unohtamaan tämän "kiertoaikataulun". Tosin asiaa en kuitenkaan, taas iski viikonloppuna ahdistus, kun olin kavereiden suloisten lapsosten ympyröimänä. Tahtoo kanssa sellaisen!!!! Mutta kyllä se sieltä tulee, olen näin päättänyt.

Nyt pitäisi lähteä jumppaan.. plääh.
Mukavaa viikonalkua!

Sinililja, ehkä kp 22

Ai niin, Wilma!!!! Ja tiiti? Missä mennään?

Hyvä että Lilianilla oli kaikki kunnossa. Just pari päivää sitten juttelin yhden ystäväni kanssa. Heillä todellakin tehtiin lasta kaksi vuotta ja mitään ei alkanut kuulua. Tämä ystävä oli jo varannut tutkimuksiinkin ajan ja oli jo varautunut ottamaan ehkäisynkin takaisin käyttöön. Muutama päivä tästä alkoi pahoinvointi, jolloin teki raskaustestin, ja positiivinenhan se oli. Nyt hänellä kaksi ihanaista lasta..

Koiranpentu-uutiset tulen ilman muuta heti kertomaan. Ihanaa että teitä kiinnostaa :) Itse kun olen ihan täpinöissäni asian kanssa. Olen aina ollut erittäin eläinrakas ihminen. On niin orpo olo kun nyt ei ole kun akvaario, jota hoidella.

Wilmaaa.... huutelee Prätkis. Tuus kertoon kuulumiset :)

Sorry etten ole päässyt kirjoittelemaan mitään!!Mies tekee kouluhommia koneella ja mä olen ollut tänään ja huomenna vielä kurssilla, joten vasta ke netin äärellä päiväsaikaan.
Nyt ihan pikaisesti siis kerron vaan, että täti ei vielä ole tullut...Mitään tuhrua, tuntemuksia tai muutakaan ei ole havaittavissa....Jännitän niinpaljon, että kierto varmaan pitkittyy taas tai jotain...Ostin kuiteskin testin, mutta en välttämättä uskalla tehdä sitä huomenna...vaan odotan ke aamuun ja teen sen rauhassa kotona. Ellei menkat siis ole alkaneet.

Minähän se megakuumeilija vissiin olen ollut....En osaa ajatella positiivisesti, että esim. nyt voisi vihdoin olla meidän vuoromme. En vain usko, että meitä niin onnistaisi. Mä aina herkistyn ja muutun kauheen "uskonnolliseksi" tässä vaiheessa kiertoa. Rukoilen koko ajan ja mietin miten sitten kiittäisin (ja ketä) jos se onni osuisi kohdalle. Vaikka pitäisi myös miettiä ihan todennäköisyyksiä ja prosentteja...Toivon nyt vaan, että NYT tosiaan olisi meidän vuoromme...Tänään näin kurssilla videon jossa näytettiin miten siittiö hedelmöittää munasolun ja miten siitä tulee lapsi. Pikkusen oli tippa linssissä ja mietin, että voi kun mun sisällä kasvais jo tuo juttu...

No, ei auta itku markkinoilla. Katellaan huomenna tai ke siis miten on asiat. PITÄKÄÄ PEUKKUJA SISKOT!!JOs ne enää auttaa...

Wilma kp28/28-31

Hui hui ja hui!!! Älähän Wilma sitten pidä meitä piinassa kovin kauaa! Peukut on pystyssä täällä! db db db db db db db db db db db!!!!

Kaipa se oli parasta koittaa olla miettimättä liikoja mitään, mutta kuka nyt sellaiseen pystyy.. tässä vaiheesas kiertoa sitä aina näköjään muuttuu positiivisemmaksi, vaikka ovisaikaan ei siltä tuntunutkaan. Mutta tuon reseptin mukaan pitäisi täälläkin olla ihan hyvät mahikset vaikka mihin.
Mutta ensin jännätään Wilmaa! Ja ketäs muita? Tiiti?

Sinililja kp 23

Löytyihän se, on vähän kutistunut. Kyllä tästä nyt se toukoplussa vielä tempaistaan!

Jännäyslista:
Wilma80 21.5
*tiiti 21.5
Sinililja 28.5.
Utelias pahalainen 15.6.

Mun piti pitää taukoa palstailusta, mutta tässä sitä taas ollaan... Vieläpä työajalla.

Piti kommentoida tuota tikuttelua. Olen nyt kahdessa kierrossa tikuttanut ja mulla/meillä se on vähentänyt stressiä. Ajoituksen tietää nyt varmasti. Pari kertaa ollaan varmisteltu asiaa ovisplussan jälkeen. Tosin meidän seksielämämme ei ikävä kyllä ole ihan niin aktiivista, että luonnostaan harrasteltaisiin 2-3 krt viikossa. Ja miehestä johtuen, hän ei ole niin aktiivinen. Joten siitä tuli ainakin mulle pahempi stressi ennen tikkuja. Kun tuntui, ettei sitä miestä saa sänkyyn niin millään ja ajastakaan ei ollut mitään tietoa. Varmaan taas sitten, jos esim. siitä viivojen vahvuudesta ottaa paineita ja toisaalta jos seksielämä on tarpeeksi vilkasta muutenkin, niin tikut voivat lisätä stressiä.

Kiva kun Sinililja oli kaipaillut. tuli hyvä mieli että joku muistaa :)

Mites Wilman olotila? Oletko jo testannut vai pidätkö jännitystä edelleen? Onko oireet pysyneet edelleen poissa? Sun ajatukset kuullostaa niin tutuilta, ihan samanlaista vuoristorataa menee tunteet aina täälläkin. Peukkuja!

Hyvä että Sinililjan fiilikset muuttuu positiivisemmaksi, varmasti silläkin voi olla merkitystä tässä ihmeen alkamisessa :) Ja hyvä että resepti on sielläkin lunastettu ja käytetty ohjeen mukaan, tulosta siis odotellessa!

Mites Prätkämimmin kierto, missä vaiheessa mennään, elelläänkö pian ovisaikoja? Millaisen koiran te otittekaan? Mä olen muuten jostain lukenut että eläinvauvoja hoivatessa erittyy hormonia joka lisää raskauden mahdollisuutta. Siihen vissiin perustuu tokaisu ottakaa koira, kun jollakin on oikein kova vauvakuume.

Hyvä että Lilianialla oli hyvä gynekäynti. Helpottaahan se aina kun saa huojentavia uutisia ja siitä saa lisäuskoa onnistumiseen. Toivotaan että myös Hippu saa gyneltä hyviä uutisia.

Omaanapaa: kp26/26-27 ja menkkoja odotellessa... Merkit on taas ollut aika selvät ja en jaksa enää uskoa mihinkään muuhun kuin kohta alkaviin kuukautisiin. Päätettiin mennä lapsettomuustutkimuksiin, varaan ajan heti kun hanat aukeaa ;) Jotenkin parempi mieli tällä kertaa kuin aikaisemmin, ehkä tähän jo tottuu tai jotain.

Puhallan tästä ohimenneet plussatuulet teille. Wilma ja Sinililja, jompikumpi tai molemmat plussaamaan :)

Lumikukka ehtikin väliin. Tekstisi on ihan kuin mun näppikseltä. Meillä kanssa tikuttelu ehdottomasti vähentää stressiä ihan samoista syistä jotka tuohon kirjoititkin. Viivojen vahvuudesta stressaamisen olen välttänyt käyttämällä digitaalista testiä.

Ihan pakko kommentoida Lumikukan teksitä, että ei meilläkään luonnostaan taideta seksiä harrastaa kuin hädin tuskin kerran viikossa. Meillä kyllä tekee molemmat aika ajoin aloitteen, mutta tuntuu olevan niin paljon muita kiireitä koko ajan ettei aikataulu anna millään myöten. Mies aina nauraa, et on hirveää kun ei jaksa iltaisin enää sekstaillakaan, mutta minkäs teet. Nyt on sellainen juttu, et kunhan ovis on ensin tikuilla löydetty niin se on vaan jaksettava =)=)=)

Kiitos Tiitille kysymästä :) Ovis on jo tainnut olla kun toi mun kierto on aikas lyhyt. Mulla ei oo kyl nyt haisuakaan milloin se on ollut (vai oliko laisinkaan) kun ei ollut ainakaan tuntemuksia. Joten eipä juurikaan odotella ihmeitä tälle kierrolle. Joo.. koko päivä on taas mennyt odottaessa, josko olis pentu-uutisia, mutta ei vieläkään. Siis meille on varauksessa musta labukkapoika (samanlainen kuin edesmennyt rakkaani). Toivottavasti pentueeseen syntyy juuri sellainen :) Mä en tiedä mitä mä teen jos ei. Tiiti! Älä menetä toivoas ennenkuin punaista on näkyvissä. Kaikille plussatuulia puhaltaa Prätkis..puuuuuuhhh ;)

kp 15/25-26

En testannut tänään en...aamulla tuli ihan minimini tippa ruskeata, jotein laitoin siteen, lisää ei ole tullut. Vessassa olen ravannut sata kertaa katsomassa, mutta ei tätiä (vielä). Melko varmasti se kurvaa huomisaamuun mennessä, jos ei, teen siis testin huomenna.

Kerroin miehelle eilen, että toivon mahassani olevan jonkun tyypin. Se oli aika hämmästynyt (ei varmaan tiiä mitkä kp:t mulla menossa tai muuteskaan tajua menoa) ja kiljaisi vähäsen....Sitten hymyili. Sanoin, että ei panikoida vielä vaan odotetaan ke asti. Halusin vaan vähän totutella sitä tähän menininkiin, nyt kun kissatkin on nostettu pöydälle...En halua jännätä, surra tai iloita yksin...;)

Siis, mä en kestä tätä jännitystä...Mitään "oireita" ei ole, paitsi kuuma/kylmä vuoron perään ja väsyttää...Mut niitä "oireita" mulla on aina...Jännätään nyt sitten koko rahan edstä ja jos ei taaskaan natsaa aion varata myös heti ajan aukiolotutkimuksiin.

Wilma kp29

Hui kun jännittää Wilman puolesta. Kuulostaa aika lupaavalta toi sun tilanne, yritän täällä virtuaalisesti eksyttää tädin ettei se sua löytäis piiitkäään aikaan. Peukutus db db db :) Tuuthan huomenna kertoon heti aamusta tilanteen?

No nyt sitten on varmistunut että meille tulee musta poika :) Tänään soittivat illalla kennelistä että yksi musta uros on syntynyt.. ja jee.. me saadaan poju, vaikka sinne oli kolme varausta. Olen tosi onnellinen!! Niin ja se on näyttelylinjainen, mutta en usko et me taidetaan näyttelyssä käydä. Sanoinkin tämän kasvattajalle. Ehkä sorsastukseen miehen veljen kaveriksi pojua pitäis alkaa kouluttamaan. Mahtava fiilis :)

Prätkikselle onnea koiravauvasta! :)

Stressi, stressi ja vielä kerran stressi. Se kai se on se maaginen asia joka tätä vauvansaantia varmaan meillä kaikilla haittaa. Tai ainakin mulla. Oon niin mahdottoman hyvä muutenkin stressaamaan kaikesta. Toivotaan, että kesä saa ajatukset muualle.

Niin ja gyneltä ei tullu kauheen hyviä uutisia: PCO eli monirakkulaiset munasarjat. Tosin ymmärsin, että lievästi kuitenkin(se positiivista). Ultralla katottiin. Sanoi, ettei missään nimessä lapsettomuutta aiheuta, voi vaan kestää hieman kauemmin kuin normaalisti tämä raskauden yrittäminen, mutta toisaalta voi olla mahdollista ettei vaikuta mitenkään. Toisaalta ihan hyvä tietää, että missä mättää. Mutta kehotteli kuitenkin vuoden loppuun ainakin rauhassa yrittelemään ennen mitään lisätutkimuksia miehen kanssa.

Näki ultrasta myös, että ovis olisi tulossa 6-7 päivän kuluttua :) Sanoinkin miehelle jo, että varautuu viettämään sit aikaa tuolla peiton alla mun kanssa! Ovuloin kuitenkin joka kuukausi jotenkin, koska kierto suht säännöllinen.

En ole ennen käyttänyt ovistikkuja, mut tästä kierrosta ajattelin alottaa et hiukan tietäisin ajankohtaa. Parissa viime kierrossa olen kyllä tuntenut nippailuja just oviksen aikoihin, mut on se hyvä varmistaa milloin mies kannattaa kellistää. Sanoi just eilen, et haluis meille 2 lasta, tytön ja pojan......aahhhh! Tulis nyt edes se toinen ensin =)

Jännäyslista:

Wilma80 21.5
Sinililja 28.5.
Utelias pahalainen 15.6

Poistin itseni listalta, kuukautiset alkoivat tänä aamuna :( Toivottavasti muilla parempi onni. Mikähän on Wilman tilanne? Entäs Sinililjan oireilu?

Meen myöhempään duunin tänään joten kirjoitan nopean viestin teille uteliaille. Aamupissassa tuli vähän jotain punaista (tooosi vähän), paperiinpikkusen tuhrua, eli täti tulee satavarmasti tänään. Ja testin tulos nega....Vituttaa niin paljon, että pää lähtee...Alkais nyt et pääsen tilaamaan ajan jonnekin tutkimuksiin....

Mitä sä Hippu sanoit ku tilasti ajan. Ihan joku normi ultrako vai mikä tutkimus tehtiin ekax??

Aamu alkoi siis itkulla ja nyt vituttaa niin, että en keksi sanottavaa...

Wilma kp30

Jännäyslista:

Wilma80 21.5
Sinililja 28.5.
Prätkis 31.5-1.6
Utelias pahalainen 15.6

Pahoittelut Tiitille tädistä :( Mainiota et Hippu tiedät nyt noin tarkasti oviksen :) Mulla ei erikoisempia tässä. Jotenkin on vaan sellainen toivonsa menettänyt olo vauvaprojektin suhteen. Ehkä se on kuitenkin hyvä asia et en bongaile oloja kokoajan. Päätettiin kuitenkin vielä että kesä mennään ilman ehkäisyä. Jos ei siis syksyyn mennessä ole iloisia uutisia niin mä hankin ehkäisyn takaisin ja keskityn olemaan karvaisten lasten äiti :)

Prätkis kp 16/25-26

Jännäyslista:

Wilma80 21.5
Sinililja 28.5.
Prätkis 31.5-1.6
Lumikukka 31.5.
Utelias pahalainen 15.6

Lisään nyt itsenikin listalle. Jännäilläänkin prätkiksen kanssa samaan aikaan. En nyt vain millään muista, että alkoivatko menkkani viime kerralla oviksen jälkeen 14. vai 15. päivä. Tuona viikonloppuna kuitenkin alkavat jos alkavat.

Pahoittelu tiitille ja wilmalle! Ja tosi ikäviä uutisia hipulla :( Meinasiko gyne, että mitään toimenpiteitä tuo pco ei aiheuttaisi? Tuossa toisessa ketjussa meinaan pco-laiset söivät teroluteja.

Nyt on taas mieli vähän positiivisempi. Tätä kestää oletettavasti seuraaviin menkkoihin asti ja sittenpä taas ahistutaan. Pitää nauttia siis.

Eilen tuli illalla tosi huono olo ja piti kahdesti oksuta. Mutta ei ole mitenkään mahdollista, että tämä olisi raskausoire. Kolme päivää ovulaatiosta. Ja jos se on, tulen olemaan pulassa, mikäli alan voida pahoin noin rajusti jo nyt.