Haaveissa vauva 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Herttaaaa!! Tuu jo töihin!!! :) Täällä on hiljaista. Mulla on korva ihan punainen ja kuuma, kun olen puhunut puhelimessa koko aamupäivän.. ei kivaa.

Mä tässä mietin, että pääsenköhän tekemään elämäni ensimmäisen raskaustestin ensi viikolla! :) Sehän olisikin paukku, kun ekassa testissa pärähtäisi heti plussa. Sitä odotellessa koitan vielä tehdä vähän hommia.. mutta ensin menen syömään.

Voi ei, mulla on kauhea olo. Olin eilen kaverin polttareissa ja tuli siinä otettua muutama laso tai oikeastaan muutama lasi liikaa. En ajatellut asiaa sen kummemmin...mutta nyt tietysti miettii, että jos viime viikolla on tapahtunut hedelmöittyminen ja mä oon ryssinyt omalla käytökselläni kaiken...

Toisaalta sitä, miettii, että useinhan raskaus tulee äideille yllätyksenä, eikä äiti ole tiennyt ja sitä ennen on sitten saattanut juhlia oikein huolella.

Mulla on ihan karsee olo...jotenkin vielä, kun en koskaan oksenna niin tänä aamuna jouduin rykimään pönttöön...tuli mieleen, että oisko se merkki raskaudesta....