Onneks on vielä aikaista ja voi muuttua plussaksiHuomenta.Testissä ei mitään.
Ehkä koitan vielä huomenna tai joku muu päivä uudestaan…
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneks on vielä aikaista ja voi muuttua plussaksiHuomenta.Testissä ei mitään.
Ehkä koitan vielä huomenna tai joku muu päivä uudestaan…
Toivotaan että olis vaan liian aikaista ja sieltä myöhemmin tulis plussaHuomenta.Testissä ei mitään.
Ehkä koitan vielä huomenna tai joku muu päivä uudestaan…
Voi miten ihana uutinen!!Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo
menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin
![]()
Voi kun ihanaa, paljon onneaTäällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo
menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin
![]()
Ihanaa!!! Onnea!!Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo
menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin
![]()
Paljon onnea ja tarrasukkia matkaanTäällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo
menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin
![]()