Mikä sua on viimeaikoina kiukittanut eniten

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
3 233
150
63
39
Viimeaikoina. Noh mun aamu alkoi huonosti nukuin joku 4-5 tuntii. Noh sit menin keittiöön ja kattila jonka olin jättänyt täyteen vettä olikin päästänyt kaiken läpitte ja jouduinkin siivoomaan ne paskat pois ei todellakaan huvita heti kun herää ni alkaa siivoomaan. Noh sit oli niin et ku laitan yöks kännyn laturiin ja aamul aattelin jes voin kuunnella musaa. Ni laturin paska ei ollutkaan ladannut ja akku minimaalinen ku aattelin et voi kuunnella musaa edes ko olin lähös ulos tuulettumaan heti aamusta mut sekin meni ku ei ollu akkua ni vitutti vaan. Ja se harmittaa myös et en oo viime päivinä nähnyt unia jotenkin leffat yöllä siis unet on aina mukavii. Mut nyt ei yhtään oo tullu unia
 
Mut siis tänään opin uutta. Siis satuin vahingossa huomaamaan kauraganolan taakse ja siinähän oli tosi paljon sokeria monta grammaa sadassa grammassa. Mä oon aina luullut ettei kuiva tuotteissa oo sokeria siis näissä kaurahiutaleissa ja mysleissä ja niissä. En oo kyl koskaan edes kurkannut niiden taakse ottanu vaan aina joskus noh se oli kiva yllätys. Mut siis kaurahiutaleessa on vaan joku gramma sokeria. Jos joskus noita ostan ni pitääpä kattoa sinne taakse mitä siellä lukee myös noiden tuotteiden kohdalla. Miten mä en koskaan katsonut noiden tuotteiden taakse🤔
 
Ainiin satuin eilen lukee jonkun artikkelin proteiinistä vähän luin sitä mut siis sit mä mietin et kaurapuurossa tuskin on proteiiniä ja olihan siinä kaurapuurossa proteiiniä ku sen granolan takia nyt sit tsekkasin ekaa kertaa sen kaurahiutale paketin taakse aamulla. Siis ku kyl mä tykkään luokea ruokien tekstei kaupassa ainakin joskus ku niissä on ne ohjeet monesti kuinka kauan ja missä asteessa ruoka valmistuu. Mut miksen oo ikinä lukenut noiden kuivatuotteiden taakse noh nyt ihan huvin vuoksi katson niidenkin taakse nih voi tulla lisää jotain uutta vastaan ja lukemista jes
 
Ainiin miks niissä kuivatuotteissa ei oo lukenut edessä ne kaikki mitä sisältää siis kun niis edes on tyylin joku osa mitä se sisältää nih mä oon luullut et sen se sisältää mitä siinä edessä lukenut ku mä oon luullut et se on kaikki mitä se sisältää. Ja kun kaurahiutaleessa eloveena ei oo edessä lukenut oon luullut ettei se sisällä muutakuin kauraa ja on täytettä vaan noh jotain kivaa uutta ja hämmentävää
 
Kävin uudessa O*t*l*et-myymälässä ja ostin 70 % alesta olkihatun. Tuuli tarttui hattuuni ja viskasi sen katuun. Laitoin hatun ostoskassiini ja ompelin siihen ohuen kuminauhan leuan alle. Pieni liike oli tupaten täynnä väkeä, ja pyörryin myyjän käsivarsille. Kun kävelin kadulla, pakara oli kipeä kävellä.
Verenpainelääkkeet tekivät taas tepposen.
Kiukuttaa ja naurattaa eilinen tapaus, mutta näillä mennään.
 

Yhteistyössä