Haaveena vauva 2027

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oikein tiedämikä on mun dpo 1 ku ovulaatiokipua ei tuntunut (eka kerta elämäs muuuten) kp 13 ti jakp 14 oli ovisplussa (tai tasavahva kp 13 ja vahvempi kp 14) .... yleensä ois tuolloin kp 13 ollu oviskipukin ja aina kipua seuraava pv oon laskenu dpot.
Saattoi ollaet kp 16 oli illalla ov kipua.

Eli sit ois dpo3 nyt.
Jos ny mennää sillä. Voi olla et on dpo 6 kin tai muuta siltä väliltä mut mennää dpo 3 lla . Jos joku merkkais😇
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miumau* ja Jazmyn
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
 
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Voi miten ihana uutinen!! 🥹😍❤️ Onnea ja toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin! 🙏🏼
 
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Voi kun ihanaa, paljon onnea😍😍🩷
 
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Ihanaa!!! Onnea!! ♥️🫶🏻 Mä aamulla mietinkin et olikohan sulla tänään testipäivä 🥹
 
Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’ 😭❤️ mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo🥹 menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin😭
Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan 🤩🤩
 

Yhteistyössä