Jazz täältä kuopan reunalta kurkistaa.
Eli masennus ja paha mieli taas hetkeksi selätetty ja yhteinen lomaviikko edessä, joten mieli on paljon parempi kuin viikko sitten. Kiitos teille olkapäänne tarjoamisesta, sain sitten avauduttua miehelle ja jopa ehkä jotain menemään perille sinne putkiaivon syövereihin, joten siinä mielessä kaikki kunnossa. Taas hetken.
Täytyy sanoa että tämä mielialojen vaihtelu on kyllä yllättänyt minut täysin. Olen kyllä luonteeltani hieman masentuneisuuteen taipuvainen, mutta edellisessä raskaudessa hehkuin ja olin superübermegaonnellinen koko ajan (alun pelkotiloja lukuunottamatta) etten osannut odottaa tällaista mielentilaa. Mutta kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu.
Meillä on muuten samat lomasuunnitelmat kuin Tehiksen perheellä. Tampesteriin suunnataan lauantaina ja sieltä sitten Pohjanmaalle sukuloimaan. Ehkä me siellä Särkiksessä sitten törmätään. =)
Huissan, Kirpulla lähtenyt jo kanava lyhentymään! Nyt tosiaan sitä lepoa mahdollisuuksien mukaan. Aika ammattitaidottomalta kyllä kuulosti tuo lekuri, joten oman mielenrauhan vuoksi olisi varmasti syytä käydä yksityisellä tsekkauttamassa tilanne ja ottaa nuo tulehduskokeet yms. Ilmeisesti eri vaginaalitulehdukset ovat yksi suurimpia syitä ennenaikaisten synnytysten taustalla, joten huolesi ei ole turha.
Tehiksellä on masu plumpsahtanut, ja oikein söpö masu onkin! Ja Mervinkö masu muka iso?! Musta tuntuu että mun masu on samaa kaliiperia ja viikkoja on kymmenen vähemmän...
Mitenkäs Kapriksen ihottuma? Joko olet saanut uuden ajan tarkistuttamaan tilanteen. Toivotaan että saisit nyt selvyyden vaivaan ja ennen kaikkea kunnon hoidon, jotta ihottuma lähtisi paranemaan! Tsemppiä myös avainten uusimiseen, todella inhottava juttu.
Pikku2:lla kaikki hyvin, hieno homma! Me ollaan otettu kummastakin vakuutus Veritaksesta, tosin tästä tokasta ei ole vielä tullut päätöstä. Vakuutusvaraus ennen syntymää maksaa n. 250 euroa ja saman suuruinen on vuosittainen vakuutusmaksu. Vertailin hyvin ylimalkaan vakuutuksia ja kattavuudessa ja hinnoissa on kyllä todella suuri ero. Veritaksen vakuutuksessa jokaisesta eri lekurikäynnistä (paitsi jos on saman sairauden hoitoa) menee oma omavastuu, mutta vakuutus korvaa mm. puheterapiat ja muut vähän erikoisemmat jutut, jolloin vakuutus tulee varmasti tarpeen.
Ou snou, Safiiri päässyt oikein halaamaan posliinipönttöä. Kääks, toivottavasti ei nyt tule joka-aamuiseksi vaivaksi. Tosi hieno juttu, että se puoli vuotta tulee täyteen juuri ennen äippäloman alkua niin saat sen 3kk:n palkkahyödyn!
Minä sain laitettua palkkikseen paperit tällä viikolla ja nyt sitten odotellaan päätöstä saapuvaksi. Tosin haen puolen vuoden tulojen perusteella niin, että palkkatiedot lähetetään myöhemmin. Saattaapi siis kestää vielä hetken. Otin nyt sitten sen pakkauksen rahan sijaan. Saa nähdä onko siitä nyt sitten mitään iloa, kuvien perusteella se näytti ainakin ihan kivalta.
Tuuli kyseli nukkumisesta. Minä olen nukkunut yleisesti ottaen ihan jees, en ole joutunut heräilemään vessaan tms. Mutta jos syystä tai toisesta herään on unen päästä kiinni saaminen aika hankalaa. Väsynyt olen edelleen ja päikkärit ovat in juttu. Onneksi tuo tytteli nukkuu edelleen ihan kunnon päikkärit.
Ihanaa kun olet saanut kerrottua raskaudesta ystävällesi! Oletteko jo suunnitelleet koska kerrottu vanhemmillenne ja muille sukulaisille & ystäville?
Nyt täytyy lopettaa tämä romaanin kirjoittaminen. Tytteli mankuu ulos ja itsestäkin tuntuu että hapen haukkaaminen voisi tehdä terää.
Palaillaan ja ihanaa päivää teille kaikille!
T. Jazz rv 27+3