Embylle ja koko perheelle valtavat onnittelut vielä täälläkin!! :heart:
nellielli: Puhun muutenkin mitä sattuu, joten ei ihme kun kirjottelenkin
Varmasti lähtee synnytyksen jälkeen, kunhan ottaa itteään vaan niskasta kiinni. Ite aattelin harrastaa paljon vaunukävelyitä ja heti kun vaan jaksaa niin jumpalle vois mennä käymään edes kerran viikossa. Kevään aikana ei oo pahemmin tullu jumppailtua, kun pahoinvointi verotti niin kauan ja sitten muut raskausoireet tuli ja ihan vaan laiskuus
Onhan tässä mullakin aikaa vielä kerryttää painoa :kieh: Ja lisäyksenä vielä, että ne liikkeet rupes jotenkin tuntuman tosi salakavalasti! Ite tunsin muutaman kerran jotain kuplintaa jota en osannut yhdistää vauvaan. Sitten alkoi tuntumaan lähinnä iltaisin nukkumaan mennessä kylkiasennossa pienen pientä ihmeellistä tunnetta
Siitä se sit vaan lähtee!
Chiba: Mulla ois varmasti paino noussut samaten, jos ei ois ollu niin pitkää pahoinvointijaksoa. Neuvolatäti tuumas, että nyt painonnousu on hyvällä mallilla, toivotaan vaan ettei räjähdä ihan käsiin
Muutenkin raskauden takia on kaikki muuttunu, yleensä tosiaan syöny paljon suklaata, fanipaloja, nam nam, kaikee hyvää, sipsiä, poppareita, limsaa juonu, jäätelöö....ja tietty karkkia. Mut plussauksen jälkeen en oo syöny kuin 2 suklaapatukkaa, pari kertaa sipsiä, muutamia kertoja karkkia (hyvin pieniä määriä) ja jäätelöä keväällä jonkun verran. Pavoinvoinnin aikaan yritin syödä mehujäitä. Juhlissa tietty kakkua ja tämmöstä maistellu, mut hyi että kun ei yhtään maistu! Joku päivä saattaa maistuakkin vähän paremmin mut yleisellä tasolla ei. Juhannukseks ostin Tupla King Sizen ja aion ostaa sipsiä ja dippiä. Sen verran on hedelmiä tullu vedettyä, että haluan testata muutakin herkkua välillä
Ehtiihän mullakin vielä paino nousta, toivon kyllä ettei oikein alkais kerääntymään turvotuksia.. Paljon oon juonu vettä ja hedelmiä syöny, ehkä ne auttaa näin kesäaikaan. Eikä vielä oo edes lämmin ilma!! Ens viikoks on tänne suunnalle luvattu lämpimämpää..
Pääsiäisestä asti oon pitäny noita samoja mammafarkkuja, kun muut ei oo menny päälle, enkä oo toisia raaskinu ostaa. Nyt ois ollu kaapissa jo monta viikkoa mammafarkkushortsit mut ilma niin kylmä ettei voi pitää!! :headwall: En halua kuumaa kesää mutta sen verran vois olla asteita (eikä kylmää tuulta) että vois siirtyä farkuista shortseihin! Mulle on iskeny joku mahan kasvamattomuuden paniikki, älkää kysykö mikä se on, mut jostain syystä tuntuu ettei mun masu kasva niin kuin pitäis.. Tai että sen pitäis olla jo isompi.. En viitti kellekään tätä sanoa koska sit kaikki rupee vaan sanomaan, että "kyllä se kasvaa vielä niin ettet jaksa sen kans ollenkaan" jne.. Tiiän että tämän masun kans on vielä kesällä tukalaa kun on välillä jo nyt mut en tiiä mikä mulla on.. :ashamed: Kauhee mammakausi vaan menossa, tahdon äkkiä ikeaan ostamaan pinnasängyn ja lipaston ja viikkailla vaatteet sinne.. Murmur!! Malttamaton!! Ja sokerina pohjalla, miksi mansikat on niiiiiiin pirun kalliita?? ½ litraa 4,5!! Tahdon syödä mansikoita........!!!
lemonade & mangusti 27+3