Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

atl
Minusta ongelma on enemmän se että siitä vatsanympärysmitasta se lääkäri vaan mutisi itsekseen ja laski tuota prosentuaalista eroa ja mutisi lisää muttei puhunut meille mitään..

Tuolle ruokapuolelle ei voi enää mitään, paitti nyt voin syödä antaumuksella AINA kun tekee mieli :D Ihanaa!
 
Kertokaa, pitäneekö paikkaansa, että lapsi pitäisi nimetä 2kk:n kuluessa syntymästä? Mä olen kyllä aina luullut, että 3kk on se "raja", mutta synnärikäynnillä kätilö puhui tuosta kahdesta kuukaudesta. Mua vähän ihmetyttää, että onkohan näin :O Mä veikkaisin, että kätilö sanoi vahingossa väärin.
 
kuumeilija ei se voi olla noin..kaveri sai lapsen 11.11 ja heillä ei ole ristiäispäivää vielä edes päätettynä,sanoi että joskus helmikuussa. Heillä näin koska avopareille tarjotaan ilmainen isyystutkimus,jonka he ottivat ja sitä ennen ei lasta voi tietenkään kastaa miehen nimellä.
 
Laretzki
kuumeilija Maistraattiin nimi pitää ilmoittaa 2kk kuluessa, mutta jos tiedetään, että lapsi kastetaan voidaan venyttää tuonne 3kk...Näin ainakin muistelisin tuossa jokin aika sitten lukeneeni, kun keskusteltiin asiasta miehen kanssa ja asiaa googlettelin...
"Lapsen vanhempien tai huoltajan on ilmoitettava lapsen nimet ja äidinkieli väestötietojärjestelmään kahden kuukauden kuluessa lapsen syntymästä.

Vanhemmat merkitsevät tiedot saamalleen esitäytetylle lomakkeelle, joka palautetaan sille maistraatille, jonka toimialueella lapsen äidillä on kotikunta tai väestökirjanpitokunta.

Jos lapsi otetaan evankelis-luterilaisen kirkon tai ortodoksisen kirkkokunnan seurakunnan jäseneksi, lomake palautetaan kastavalle papille, joka toimittaa sen edelleen ao. seurakunnalle" - Näin luki maistraatin sivuilla.

En muista yhtään mistä tuosta venyttämisestä luin, mutta muistaakseni kastamisen kohdalla onnistuu tuo 3kk:kin

tiuhti ainakin kyseli siitä meidän saunan väristä, niin tässäpä näkyy vielä mitä kaikkea sinne tehtiin. Seuraavaks tuleekin sit jo valmiin kylppärin esittely: Täydellisen vajavaista: Kylppäriremontti II
 
Lare Just blogia lueskelin,tosi nätti kylppäri! Ja nuo värit on just täydelliset!

Täällä joku vuosisadan kriisi ukolla menossa kun pakkasvahti tarvii asettaa kellariin ettei putkien jäätyessä vesimittari räjähdä. Suurin ongelma tässä tuntuu olevan se että vaikka musta moneksi onkin niin en pysty muuttumaan pistorasiaksi kellariin ja jatkojohto ei ole riittävän pitkä. Tossa se kulkee sillei et kattopaneelitki murenee ja kiroo ku turkkilainen.
 
Hei murut ja isot onnittelut Sokrulille ja iseeyoulle!:flower:

ON: Täällä mennään päivä kerrallaan. Eilen olin ennalta sovitulla sydänäänikäyrällä ja siitä kätilö totesi että näyttää hyvältä mutta eipä siitä muuta selvinnyt. Huomenna meno tavalliselle neuvolakäynnille ja perjantaina taas lääkäri äitipolilla jolloin mitataan vauvelia uusiksi... Eipä tässä oikein muuta voi sanoa vielä, liikelaskenta jatkuu.

Tässä vielä kuvaa minun (liian pienestä??) massusta viime perjantailta eli kuvassa viikot 37+1.
 
iseeyou ja sokruli Oikein paljon onnea vauvoista! :heart:

namppis Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia :hug: Toivottavasti saatte perjantaina hyviä uutisia! Masu on todella kauniin pyöreä :)

Väsyttää ihan hulluna, joten pikaisesti vaan piipahdan palstalla. Viime yö meni ihmeellisesti säpsähdellessä millon mitäkin. Ilmeisesti meinaan ainakin kuorsata jonkun verran, kun useampaan otteeseen havahduin johonkin kurkusta kuuluvaan korahdukseen. Viehättävää!

Täällä vietetään viimeistä vauvatonta viikkoa, jännittävää :) Kävin myös viimeistä kertaa neuvolassa ja terkkari halusi varata jo kotikäynninkin, joka on ens viikon perjantaina. Toivottavasti ollaan siihen mennessä päästy kotiin. Tämä viikko on nyt pyhitetty levolle ja viimeisille puuhasteluille kotona. Käytiin myös hyvin romanttisesti syömässä ulkona - eli Ikeassa ostosten lomassa lihapulla-annokset :LOL:

Hyviä vointeja kaikille! :wave:

Jomi & SS 38+2
 
syysmyrsky ja Laretzki Kiitokset teille vastauksista! Mä jo ajattelin, että miten ihmeessä se vois mennä noin, mitä kätilö kertoi. Pitänee vielä soittaa kirkolle ja varmistaa tuo, mutta mä kyllä uskoisin, että näin se menee, mitä te sanoitte ja mä uskon kans siihen! Meidän pitäisi nyt tammikuun aikana varata juhlapaikka ristiäisille ja hääjuhlalle, joten siksi pitää saada tietää. Kaikki on sitten valmista, kun saadaan poitsu sylkkyyn :p Ei tartte enää vauvan kanssa alkaa suunnitella mitään eli nyt varataan se paikka, ollaan jo käyty katsomassa paikan päällä ja sopimassa asioista. Sitten varauksen jälkeen me valitaan ruuat. Värimaailma meillä on sini-valkoinen, miksiköhän :heart: Vauvan kanssa jää tehtäväksi enää kutsukortit, mutta kaikki muu on jo tehty! Larella tosi nätti sauna ja kylppäri!! Värimaailma on just mun makuun. Tykkäsin etenkin tuosta saunan sävystä, aivan upea!

Namppis88 Kiva kuulla sinusta! Päivä kerrallaan vaan ja muista, ettet ressaa turhia. Tiedän, että se on helposti sanottu ja vaikeasti tehty, mutta yritä edes :heart:

Jomi Hui että teillä on jo noiiiiiiin lähellä, jännittää sun/teidän puolesta. Ja ens viikon perjantaille jo kotikäynti! Mikä päivä ens viikolla ja mihin aikaan on varattu sektio? Mä olen utelias, tiedän :D Haluun olla hengessä mukana! Ihanaa viimeistä vauvatobta viikkoa teille ja viettäkää miehesi kanssa nyt aikaa keskenänne :heart: Kohta teitä on jo kolme :heart: Hahah, mä repesin tuolle Ikean lihapullajutulle :LOL: Mitä kävitte hakemassa Ikeasta? Vauvan juttujako? Mä meinaan kans käydä, niin sillä kyselen...

Omaa napaa
Raha-asiat ressaa nyt ja tää tekemisen määrä. Ressi on nyt pahasta, mutta tässä on nyt miljoona rautaa tulessa. Kaverin hääjärjestelyt ja siellä ei oikein hommat etene bestmanien puolelta ja siksi meillä kaasoilla junnaa asiat paikoillaan. Mua raivostuttaa muistutella aikuisia ihmisiä sovituista asioista ja ei mene mun jakeluun, ettei muutamat pienet asiat hoidu, vaikka aikaa on taatusti ollut riittävästi.

Meillä kotona alkaa nyt remppahommat, ensin vauvan huoneen tapettien valinnasta. Värimaailmaa ollaan mietitty jotakin vihertävää, mulla tursuaa jo sininen korvista niin pahasti, että ei yhtään sinistä ainakaan seiniin :D Oisko teillä vinkkejä mikä kävisi pojalle vihreän värin kanssa? Haluaisin siis seinän yläosan eri värillä kuin alaosan! Vaatekaapit sekä omaan makkariin ja vauvan huoneeseen suunniteltiin eilen Ikean piirros-suunnitteluohjelmalla, pitäisi vaan päästä käymään paikan päällä, kun kaikkea ei saa netin kautta tilattua. Taitaa tulla yksinäinen reissu Ikeaan, kun mies arkisin töissä ja viikonloput on jo täynnä, ei mahiksia :( Ja ei viitsi ihan helmikuun puoleen väliin astikaan jättää näitä.

Ja mitä ihmettä me tehdään tuolle kylppärille??? Tulisi maksamaan ihan maltaita... mutta allas menisi joka tapauksessa uusiksi, koska siinä ei tällä hetkellä mahdu pesemään vauvan pyllyä. Ja se hoitopöytäongelmakin on vielä auki. Yöt on se ongelma ja mun selkä on otettava huomioon. Vaikeeta on päättää.... mutta raha lopulta ratkaisee!

Eli Ikeasta lähtisi siis mukaan kaksi vaatekaappia runkoineen, ovineen ja sisuksineen. Vauvalle lähtisi mukaan semmoinen lipasto, joka toimisi aluksi hoitopöytänä, siihen lisäosana 30e hoitotaso. Myöhemmin lipastosta saadaan säilytystilaa, ja minusta tuo valkoisen värinen Hemnes-lipasto on todella kaunis. Ja mä olen päättänyt, että ei enää ikinä tehdä mitään sisustushankintoja eri sarjoista (olkkarin kanssa tehtiin niin ja mun mielestä pieleen meni, vaikkakin värimaailma samanlainen eri sarjoista huolimatta), joten mukaan lähtisi myös Hemnes-säilytyspenkki. Penkki toimii hyvänä säilytystilana ja olen aina halunnut lasten huoneeseen juuri tuollaisen penkin!! Sitten varmaan jotakin pientä tavaraa ehkä muutakin tulee ostettua, mutta suurimmat olisi tuossa. Minusta ihan älytöntä, että noihin vaatekaappeihin ei saa kaikkia lisäosia tilattua netistä, ihan hölmöä suorastaan :kieh: Sama sitten hakea kaikki paikan päältä, täytyy vaan varmistaa, että kaikkea on saatavilla juuri silloin, kun menen paikan päälle. Turhaan maksettais 149e rahtimaksua pelkistä vaatekaapeista ja sitten muutaman pikkujutun eli lisäosien, kuten vaatekaapin säilytyskorin ja sen säilytyspenkin (ei saa tilattua netistä!) takia lähden ajamaan Mikkelistä asti Helsinkiin.
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti Ihana masu :heart:

(.) Tää lähtee neuvolalääkäriin. Sydän aivan syrjällään asian tiimoilta,en tiedä miksi. Kaikki sanoo et vatta on kauheen iso ja mä en ymmärrä miten helvetissä saan noi aamupaastot pysymään rajoissa,tiedän et saan paskaa niskaan senkin takia. Oon kyllä yrittänyt ruokavaliolla ja lisännyt kuituja hirveesti vaikka vihaan ruisleipää ja puuroja niin oon kyökkiny ja syöny niitä ja sit eräs tuttavaMIES tuli sanomaan et jos sairastuu 2.diabetekseen niin se on täysin itseaiheutettua. Ja tämän avautumisen ansaitsin koska hän ei ollut saanut kelalta sairaskorvauksia oman alkoholismin laitoshoito jaksolta! Antakaa mun kaikki kestää. Pitää kysyä onko mulla mitään saumaa käydä salilla tekemässä enään yhtään mitään vai kuinka paljon ne paikat on viime kerrasta löystyny :(
Ja saanko kysyä miten mun kaltanen hiiri kykenee koskaan synnyttämään kun hikoilen tuskasta pelkän alatutkimuksen aikana : /
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Syysmyrsky: Voi harmi että siihen lääkitykseen nyt joudutaan turvautumaan, mutta on siinä hyväkin puoli. Mittailetko kotona? Onko sulla arvot sit heittänyt paljo? Entä joko teillä on vauvan seuranta ultrat aloitettu? Painoarviota tehty?

Itselläni on taas äippäpolille aika 23.1, lääkäri + ultra silloin siis ja varmaankin silloin selviää enemmän. Kotimittaukset on ollut ihan ok kun olen herkut pois jättänyt.Mutta on tää turhauttavaa jos joutuu näin tarkkaan katsomaan ainakin sen 10vkoa vielä...

Epa
 
Kuumeilija, meillä on tuo Ikean Hemnes-lipasto ja hoitotaso. Sain käytettynä 50€urolla ja on minun mielestä tosi nätti ja käytännöllisen oloinen. Jotain koreja vaan sinne kaappiin pitäs saada kun meillä on se ovellinen malli.

Eilen normaali neuvolakäynti, sf-mitta ei ole kasvanut lainkaan kolmeen viikkoon (on nyt 31,5cm), mutta vauva edelleen aktiivinen ja sydänäänet vahvat. Painoa 1400g viikossa lisää, kohta paukkuu elopainossa 100kg rikki ja viralliset 20kg painoa on jo tullu nyt raskausaikana. Enkä ole oikeasti muuttanut syömisiä mihinkään nyt loppuraskaudessa. No ei voi mitään, täytyy luottaa että imetys ja aktiivinen vauvan kanssa lenkkeily kuluttaisi sen mitä ei laitokselle jää. Huomenna lääkärikäynti ä-polilla ja mittailevat taas meidän junnua. Kahtellaan mikä tuomio tulee.

Syysmyräkälle tsemppiä inska-hoitoon, ei kiva mutta parempi hyvä hoito nyt kun katumus myöhemmin.

Tiuhtiliinilla ihana massu :heart:

*Muoks* Unohtu laittaa että POKS POKS 38+0 :O
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja iseeyou
Tässä vähän sekavaa synnytystarinaa:

Elikkäs torstaina 5.1 klo 5 aamulla alko supistelee n. 10 minsan välein. Yritin siinä vielä nukkua mutta siitä ei tullu mitään ja painuin kuumaan suihkuun. 7 aikaan herätin mun miehen et nyt tais tulla lähtö, toinen tokas vaan et "Anna mun nukkua viel pari tuntia :D ". Menin sit siihen viereen puhisee ja yritin vähän levätä. 9 aikaan lähettiin synnärille, matkalla supisteli 7 minsan välein. 9.20 pääsin käyrille, ja olin sormelle auki, kanava hävinnyt, paksuhko reuna ja tarjoutuva osa oli vielä korkeella. Siitä päästiin sit makkariin joskus puol 11 aikaan, jyväpussilla ja kipupiikeillä sinnittelin sen koko torstaina siellä. Synnytys ei edennyt mihinkään, mutta ei mua laitettu enään kotiin.
Perjantaina 6.1 aamulla klo 8.20 meni vedet joka oli ihan vihreetä, vähän säikähdin et mitä tapahtuu. Kohdunsuu auki 3cm. Saliin siirryttiin 9.30 ja sain ilokaasun avukseni kun sattu jo niin sairaan paljon. Siinä se iltapäivä meni seisoessa, maatessa ja hengitellessä ilokaasua, ja sattu koko ajan ihan kauheesti. Klo 17 sain sit tipan käteen et saadaan synnytys edistymään, ja sit alko tapahtuu ja vauhdilla. Vähän liian nopeesti mun mielestä. Epin sain 17.20 ja sit autto kipuihin et sain vähän hengähdettyy. Samalla olin auki 4cm. Klo 18.49 auki 5cm. Klo 19.10 alko paskattaa ihan kauheesti ja soitin kelloa, olinkin jo 9cm auki ja epin teho oli lakannut. Hengittelin siin ilokaasua ja huusin ku mua tapettas. :D 19.25 olin auki 10 cm ja sain alkaa ponnistelee. Jumalauta se sattu ja paljon. Vauvan sydänäänet katoaa jossain vaiheessa ja paikalle tulee lääkäri joka lähtee hakemaan imukuppia koska tuli kiire saada vauva ulos. Lääkäri ei ehdi käyttämään imukuppia kun mä päätän et nyt tulee vauva ulos vaikka mä kuolisin. :D Kätilö leikkaa epparin ja mä pusken vauvaa ulos. Vihdoin klo 20.25 meidän tyttö syntyy, ja on ihan hiljaa. Mä en saa pikkusta ees rinnalle kun se jo lähti virvoitteluun ja lastenosastolle. Oli pikkunen vetässyt kakkasta lapsivettä ihan huolella keuhkoihin, ja paran pää oli ihan mustelmilla, koska mut pakotettiin synnyttää alakautta vaikka oli ahtaat paikat. Pienen pisteet oli 5/5/6. Sit mut parsittiin kokoon ja pääsin suihkuun ja osastolle lepäämään. Isi meni kattomaan pientä lastenosastolle ja mä sain itelleni kuvan siitä.

Meidän tyttö syntyi rv.41+4 paino 3590g ja pituus 49,5cm

- Sokruli ja pikku neiti 6vrk -
 
Epa Oon mittaillut ja aamupaastot heittää vaikka todella oon syömistä tarkkaillut. Heittää 0.3-0.5. Sain vasta lähetteen että nyt odotan sitten mitä tapahtuu. Luultavasti se painoarvio tehdään ekalla sairaalakäynnillä,olettaisin? Ja siitä sitten seurantaan. Aika raskasta kun kaikki vaan toteaa että sellasta se sit on ku herkuttelee liikaa ja sit itketään,täysin itse aiheutettua. Ei tää johdu ylipainosta,eikä liikunnanpuutteesta vaan sukurasitteesta,joka ei ole vahva mutta on kumminkin. Turhauttavaa tosiaanki. Ei mua kiinnosta ihmisille selitellä miksi näin on.

Mää todella halusin nauttia tästä raskaudesta,mut nyt oon aivan maani myynyt. Oloa helpotti rutkasti kun sisko kävi ja kertoi et oli oman miehensä kanssa päivitellyt mun turpoomistani ja et ku hän ei raskauden aikana ollut missään vaiheessa näin turvonnut. Nyt on vaan entistä paskempi olo. Anteeks nyt ettei ole mitään hyvää sanottavaa,mut täällä lyödään vaan lyötyä.
 
Epa Oon mittaillut ja aamupaastot heittää vaikka todella oon syömistä tarkkaillut. Heittää 0.3-0.5. Sain vasta lähetteen että nyt odotan sitten mitä tapahtuu. Luultavasti se painoarvio tehdään ekalla sairaalakäynnillä,olettaisin? Ja siitä sitten seurantaan. Aika raskasta kun kaikki vaan toteaa että sellasta se sit on ku herkuttelee liikaa ja sit itketään,täysin itse aiheutettua. Ei tää johdu ylipainosta,eikä liikunnanpuutteesta vaan sukurasitteesta,joka ei ole vahva mutta on kumminkin. Turhauttavaa tosiaanki. Ei mua kiinnosta ihmisille selitellä miksi näin on.

Mää todella halusin nauttia tästä raskaudesta,mut nyt oon aivan maani myynyt. Oloa helpotti rutkasti kun sisko kävi ja kertoi et oli oman miehensä kanssa päivitellyt mun turpoomistani ja et ku hän ei raskauden aikana ollut missään vaiheessa näin turvonnut. Nyt on vaan entistä paskempi olo. Anteeks nyt ettei ole mitään hyvää sanottavaa,mut täällä lyödään vaan lyötyä.
Noi sun aamupaastot ei kyl vaikuta kovin pahalta, itselläkin on tollasia heittoja mut ei joka päivä... mulla on "pahimmat" arvot mitä aikaisemmin mittaan. Jep, vauvan painoarvio tehään ekalla kerralla. :) Musta se oli positiivista!
On vissiin niin tapauskohtasta kaikki tämmönen, mä jouduin kans ihan vaan sukurasitteen vuoksi alunperinkin koko sokerirasitukseen. Tämä "Aika raskasta kun kaikki vaan toteaa että sellasta se sit on ku herkuttelee liikaa ja sit itketään,täysin itse aiheutettua." Sulla on kyllä törkeitä tuttuja ja läheisiä jos näin sinua kannustavat! Ensinnäkin eivät taida tietää rd:stä tai diabeteksesta ylipäätään jos väittävät itse aiheutetuksi, ei meinaan pidä paikkansa.
Nyt nautit raskaudestasi ja annat siskosi ja muiden ajatella mitä lystäävät, kaikkien raskaus on yksilöllistä, esim. toinen ei lihoa millään ja toinen taas +25kg.
 
Epa Ei ne pahoja oliskaan jos niitä ei olis joka päivä : / Toi isosisko oli kyl törkee pettymys,vuosisadan kannustuspuhe. Onneks mies ei piittaa mun läskeistäni ja jaksaa tukea kun näkee kuin paljon mua tää harmittaa. Kiitos kannustuksesta,eiköhän tämä tästä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: iseeyou ja Epa_88
Onnittelut Sokruli ja iseeyou pienistä nyyteistä ja ihanaa vauva-aikaa :heart: Onnea myös uusille plussanneille :)

Jomillakin on h-hetki tiedossa, jännää! Toivotaan sujuvaa sektiota ja nopeaa toipumista :)

syysmyrsky Tsemppiä rd:n kanssa ja jätä ne muiden kommentit omaan arvoonsa, jotkut ei kyllä yhtään ajattele mitä päästää suustaan. Yritä nauttia raskaudesta kaikesta huolimatta :hug:

Kylläpäs viikot taas vierii nopeesti ja kovasti oon ilmeisesti laiskistunut kun en ole saanut aikaseks kirjotella vähään aikaan :D Meille ei juuri mitään uutta, kauhea kiire töissä (äippäloman alkua odotellessa...), alle kuukausi enää töitä! :cool:

mynttis & papu 27+6
 
Laretzki
Jos minä kirjoittelisin neuvolakuulumisia 33+5:
- paino 97,3kg (97,55), -125g/vk. Tästä oon aika ylpee, voin ehkä sittenkin pysyä 20kg tai alle nousussa, tähän mennessä tullut n. 15 kg.
-RR 138/81
-Pissa --
-Sf 32 cm, lapsiveden määrä normaali, RT, sykkeet 140 ja liikkeet ++

Tänään ollut vähän puuhakkaampi päivä ja oon ihan poikki. Puuhakkaampi tarkoittaa siis yhen hyllyn hakemista, divarin kiertämistä, neuvolaa, vierailijoita, hyllyn kokoamista ja kaupassa käyntiä. Tosiaan oon ihan poikki nyt. Häpyluussa tuntunut kipua aamusta alkaen, mutta totta kai vasta neuvolan jälkeen käynyt tosi kipeäksi, muuten olisin sanonut niistä kyllä neuvolassa. Närästyksestä ja lisääntyneistä supistuksista muistin sanoa, mutta eipä niihin sen kummemmin mitään kommenttia saanut kun ei ole erityisen kipeitä. Kävely hidastuu entisestään tuon häpyluun takia.. :/ Huomenna otankin sitten taas rauhallisemmin, ajattelin ehkä tehdä vanhasta petarista pinnikseen sen reunasuojuksen. Pihi kun olen, niin en ehkä viitsi ostaa kun materiaalia kuitenkin löytyy.

Saankin alottaa sit jo nyt ravaamisen viikon välein, ens perjantaina jo uudestaan. Kun terkka sanoi, että haluaa ensisynnyttäjien kohdalla tavata useammin jo aikasemmin. Sain myös viimein lähetteen äitipolille, joten nyt odotellaan sitten aikaa vaan synnytystapa arviointiin.

Lare ja Spyro 33+5
 
Onpa ihanaa lueskella täällä ja ihania masu-kuviakin!! :heart:

).( Sori vaan omanapailu, olen saikulla tämän ja huomisen päivän. Viime yö tuli taas valvottua (don`t know why) mut onneks aamulla sain nukuttua noin 3h. Pahoinvointi pahentunut, tänään oli oksentaminen NIIN lähellä..mutta huh, selvisin ilman. Syömisen kans ollut pari päivää erittäin ongelmallista. Kaksi viikkoa polikäyntiin :D
 
Jos vaikka jaksaisi vähän kirjottaa pitkästä aikaa.

Kamala väsymys jatkuu samoin huono olo ja oksentelu.
Häntäluu on niin kipeä että mietin pitäisikö mennä lääkäriin, välillä ei meinaa pystyä edes kävellä kun se on niin tuskallinen samoin yöllä herää vähänväliä kamalaan kipuun.

Malttamattomana varasin varhaisultran 20.1 en malta odottaa :D ei vaan jotenkin tunnu todelliselta vaikka onkin kamala yökötys kokoajan, jotenkin oudolla tavalla oon alkanut haaveilemaan kaksosista mies niistä kokoajan höpöttää ja aina kun puhun vauvasta se korjaa vauvaT :D se on jotenkin tarttunut muhunkin.

Työ asiaan ei oo tullut mitään uutta, ilmotin jo viime la että en ala yrittäjäksi ei ole tullut mitään vastausta.

Tänään 8+0
 
Vanilja 87 Mulla polilla ultra 26.1 ja en malta ollenkaan!! Kaks yötä oon nyt valvonu, oksettaa ihan hulluna mutta tänään olen vasta käynyt koehalaamassa pönttöä eli toistaseks selviny ilman oksentamista :$ Ja mulla vasta 5+5!! :eek: Kaksosia täällä kans epäillään kun kerran kaks saman suuruista saatiin kypsymään ja oireet tämmöset.

Ja nyt sitten on oksennettu..onneks otin ämpärin sohvan viereen, ei ois nimittäin kerenny vessaan.. :x
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä