Emby^ Sotanorsu
Repesin täysin tuolle sanalle! Sä oot ollu tosi rohkee, kun sanoit suoraan, että vetäydyt kaason tehtävistä, jos ressikäyrä alkaa nousta liikaa. Mun mielestä sä teit ihan oikein! Mun ystävä sanoi mulle, että jos mä en jaksa, niin pitää sitten vaan sanoa reilusti ja hänen siskonsa tulee sitten mun tilalle. Oon hammasta purren koettanut vaan saada kaikki tehdyksi, toki on hyviäkin hetkiä, että jaksan ihan hyvin, mutta sitten on kyllä ollut niitä vääntöpäiviä, jolloin edelliset kolme yötä valvottu putkeen ja miljoona asiaa hoidettavana ja sitten vielä kaason tehtävissä joku "eräpäivä". Mutta selvitty ollaan, onneksi
Mä jo nauroinkin, että mä pidän lomaa sitten, kun vauva syntyy
tiuhti_ Mä en yhtään tiedä, mistä niitä kumi"tyynyjä" saa! Kun en edes tiedä sen oikeaa nimeä. Mulle esiteltiin se fysioterapiassa silloin, kun jouduin selän takia käymään kuntoutuksessa. Mulle tuli heti mieleen, että taatusti toimii muuten raskaudessakin apuna, jos kerran selkävaivoissa. Ja kun on suositeltavaa ottaa käyttöön myös jumppapallokin raskauden aikana ja synnytyksessäkin saattaa olla jumppapallosta apua, niin tämä kumi"tyyny" antaa pyllylle samantyyppisiä kokemuksia kuin tuo jumppapallokin juurikin siksi, että sen päällä istuessa pystyy heijaamaan itseään puolelta toiselle, pystyy myös tasapainottelemaan ja samalla myös selkä- ja vatsalihakset vahvistuvat. Ja se saattais auttaa myös siinä, ettei suppareita tulis
Mä lähtisin ihan ekaks ettimään ihan Prisman tai Cittarin hyllyltä, missä on jumppapallotkin, vois ehkä hyvällä tuurilla löytyä sieltä. Mut kannattaa myös kysyä terveyskeskuksesta tai sairaalasta, että saisko lainaan! Jos tuntuu, ettei sille olisi muuta käyttöä tai pidempiaikaista käyttöä, niin turhaan ostaa omaa, vaikka tuskin se kyllä kamalan kalliskaan on :O Mä otin esille tuolta vaatekaapin nurkasta jumppapallolaatikon, joka on ollut siellä siis jo noin 2v :ashamed: Ajattelin, että voisin alkaa opetella istumista pallon päällä aina vaikkapa Salkkareita katsellessa ja etsiä itselle mukavia asentoja pallon päällä, rentoutukseen jne. Vois ottaa sitten synnytykseenkin mukaan... mutta vielä se nököttää tuossa portaiden yläpäässä avaamattomana. Meillä poitsu on viihtynyt jo kohta kolmatta kuukautta pää alaspäin! Jännä juttu
Sitten kaveri vaan muljahtelee yksiössään ja potkii :heart:
Laretzki Teillä on kyllä hyvä, kun on kissoja, niin ne tosiaan pärjää vähän pitempään itsekseen kuin koira, joka tarttee säännöllisen ulkoilutuksen. Meilläkin sairaala on tosi lähellä, max. 2km jos sitäkään. Mutta jos synnytys on pahasti käynnissä, niin mies ei pääse pissittämään koiraa mitenkään. Onneks mun vanhemmat tulee hoitamaan tuota nelijalkaista ystäväämme. Ja
Lare teet ihan oikein, kun jätät tiskikonehommat nyt miehelles ja lepäät itse! Niinhän sitä sanotaan, että vain pakolliset kotityöt, ei muuta. Ei ne turhaan tuotakaan hoe, vakavasti otettava asia.
syysmyrsky Muutatteko vai laajennatteko siis nykyistä asuntoanne kolmioksi? Mutta sehän kuulostaa tosi kivalta, että asuntoasiat alkaa lutviutua
Ja jos oman saunankin saisitte, niin olis jo luksusta, mä meinaan rakastan saunomista :heart: Ootko muuten miettinyt sitä anoppiasiaa, että auttaisiko tai helpottaisiko sinun oloasi kaiken tämän muun hässäkän keskellä, jos laittaisitte hetkeksi välit katkolle anopin kanssa? Miten miehesi suhtautuu koko asiaan, että ajatteleeko hänkin samoin kuin siskonsa, että "ei äiti pahalla, humalassa vaan oli"?
Hey Ihana kuulla sinusta!!!!! Kiitos tsempeistä muru, kyllä tässä jo tsemppejä tarvitaan
Eikö siellä haaveilijoissa ole enää muita kuin
Chiba, mihin kaikki muut vanhat tutut on hävinneet??? Ihana asenne sulla, pidä vaan lippu korkeella ja mieli virkeenä, kyllä säkin vielä joku päivä tänne puolelle päädyt!!!! Ihan varmasti :heart: Joskus se vaan vie oman aikansa, niin kuin meilläkin. Oletko muuten käynyt asian tiimoilta lääkärissä? Tsemppiä muru :heart:
Omaa napaa Löysinpä eilen pienen yllätyksen äitiyspakkauksesta... luulin jo pesseeni kaikki vauvan vaatteet ja käskin miestä siirtämään vähän tavaroita edestä, että pääsin äitiyspakkauksen lähettyville, niin sieltäpä löytyikin vielä jokunen vaatekappale =) Ei kyllä hetkeen naurattanut, kun tajusin, että vieläkö tämä pesurumba vaan jatkuu ja jatkuu... en oo nimittäin uskaltanut pestä erivärisiä samassa koneessa, vaan koneelliset on ollu tosi pieniä ja siksi aikaa vievää, hidasta touhua. No eikun vaan taas lajittelemaan ja jälleen tuolla pyörii yksi koneellinen.
Saatiin eilen laminaatit, ihanaa! Mies kerkes eilen ottaa vanhan laminaatin pois ja osa uudesta laminaatistakin on jo laitettu. Ja kylläpä muuten näyttää hyvältä. Nyt meille on sitten tilattu työhuoneeseenkin ja vauvankin huoneeseen samaa laminaattia, kun olivat miehelle sanoneet, ettei ole mitään takeita siitä, että tätä samaa laminaattia enää tulee. Mun haave on siis toteutunut, JESSSS
Ei tartte enää katsella tuota kamalaa vanhaa laminaattia enää sekuntiakaan... siis ei se vanha kyllä ole, tosi hyvässä kunnossa, mutta mun makuun liian vaalea ja kamalan värinen, jossa näkyy kaikki koiran mustat karvat :kieh: Mutta nyt siihen tulee vihdoinkin muutos! Ja perjantaina päästään jo kokoamaan uutta vaatekaappiakin.
Sunnuntaina vihdoinkin pääsen laittamaan hoitopöytää ja pinnasänkyä valmiiksi. Sitten puuttuisi enää vauva :heart: Odotan jo innolla, että pääsen laittamaan pinnikseen suojusta ja lakanat paikoilleen (tai no, lakanat on kyllä jo laitettu
mut ne odottaa vielä vaatehuoneen hyllyllä oikeaa paikkaansa) ja mies saa asentaa mobiilin pinniksen ylle, saatiin mun porukoilta :heart:
Mä vähän hemmottelin itseäni Dermosilin tuotteilla :heart: Mä niiiin rakastan Dermosilia, ovat hinnaltaan ja laadultaan just mulle sopivia ja olen tästä valikoimasta löytänyt itselleni sopivat ihonhoitotuotteet, esim. kasvo- ja vartalorasvan, jotka ei jätä ihoa limaiseksi!! Mitkään kaupan rasvat ei sovi mulle, kokeillut olen varmaan kaikki purnukat. Dermosil on ollut mun pelastus monessa ongelmassa
Onko täällä muita Dermosil-faneja???
Mietin jo vähän listaa, että mitä sitä ensi viikolla pitäisi kaupungilta etsiä... jos muutamat imetysliivit ja imetyspaidat löytäisin. Paidat voisin ostaa ihan H&M:ltä, mutta liivejä en sieltä ostais kirveelläkään. En aio hamstrata kovin paljoa.
Nyt mä lähden tästä katsomaan Vauvan tarinaa. Oletteko katsoneet? Neloselta arkisin klo 13.00. Aivan ihana ohjelma :heart: