HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE! :heart: =) :flower: :hug:
Mitähän täällä oli kirjoteltu...siitä onkin vähän aikaa kun itse vaivauduin kirjoittamaan. jotenkin ollu muka kiireitä eikä oo jaksanu. Ihan hirveen väsyny sitä on ollu. jospa tuo kevät alkais kohta piristään. Nytkin paistaa ihanasti aurinko B)
Puuroista Topias on syöny vasta maissipuuroa ja riisipuuroa. maissipuuro ei oikein maistunu, mutta riisipuurosta Topias tykkää tosi paljon! meillä on jotain vauvapuuroa, nyt en muista merkkiä.
Topias on ollu
hoidossa muutaman kerran, tai oikeestaan mummu on ollu täällä hoitamassa pari tuntia. ja sitten useamman kerran kummisetä on ollu hoitamassa topiasta saunavuoron ajan. ihan hyvin on aina menny. eipä meilläkään vielä voi kovin pitkäks aikaa jättää hoitoon, ku nokkamukista ei vielä juo ihan tarvittavaa maitomäärää.
Meillä on kans pojasta tullu äidinpoika :heart: monesti kitisee muitten sylissä, mutta sitten ku pääsee mun syliin, ni kaikki on hyvin. kerran oikein huusi hädissään isän sylissä ja katto mua ja sitten ku otin syliin, ni rauhottu. eipä oikein tiiettty mikä sillon oli. muuten kyllä viihtyy ja pystyy olemaan isänsä kanssa ja iskä on muutenkin paljon hassumpi ja kivempi, mutta välillä ei kelpaa kyllä muu kuin äitin syli :heart:
mitäs vielä...jotain piti kirjottaa... niin, Topiakselle puhkeaa ihan kohta se toinen hammas. näkyy jo hyvin ikenen läpi, on ihan pienstä kii, että puhkeaa. On muuten jännä, että joillakin on jo 7 hammasta ja toisill aei yhtään.
Topiakselle maistuu nyt soseet hyvin, välillä tosi hyvin ja välillä vähän vähemmän, mutta kuitenkin. Oon nyt alkanu antaan tissiä ensin, ku topias ei meinannu enää soseiden jälkeen syödä tissiä. oisko sitten syöny ittensä täyteen soseilla.
Meillä yöt on edelleen vähän mitä on. välillä herätään lähemmäs 10kertaa ja välillä 3, mutta kuitenkin syödään yleensä 2 kertaa ja ensimmäinen kerta on jo puolen yön aikaan. nukkumaan meillä mennään 20.30-21.00. se on kivasti aikastunu ja niin on kyllä aamutkin. Eli täällä on kans yks aamuvirkku :wave: , en kyllä itse oo \|O , voisin kyllä nukkua ainakin tunnin pitempään. tänään meinas herätä 6.10, mutta sain jatkettua puolella tunnilla. yleensä meillä siis herätään 7 aikaan ja välillä vähn ennen. mutta ika tarkaa kello tuolla pojalla on, ku monesti menee monta päivää, että herää aika tarkkaan 7 aikaan. mitenhän sitä kelloa sais siirrettyä tunnilla
nyt kyllä täytyy lähtä tyhjäämään astianpesukone. jotenkin sitä kertyy noita kotihommia ihan hirveesti ja koti on kuin kaatopaikka :ashamed:
moiks :wave: