Tepa83: Onnea plussasta ja toivottavasti pieni pysyy mukana! Tuskin on toi vuoto vakavaa,itellä oli keskenmeno 2005 syksyllä joskus viikolla 5 ja vuoti kyllä todella runsaasti ja kirkkaasti, hyytymiä oli myös mukana.Tosi kipee olin myös.
Mimulus: Pahoittelut tapahtuneesta, voimia sulle :hug:
Onnellinen-77: Onnea teille ihanasta yllätyksestä,paljon tarrasukkia matkalle!
Täällä oli eilen huono päivä. Koko päivän kauheen väsyny ja sit illalla,ku käytiin kävelyllä ni alko kova vatsakipu.En tiiä johtuko se noista housuista mitä en normaalisti käytä, ku puristavat jo vai mistä. pitkin iltaa tuli sit niitä kipuja,mut menivät sitte lopulta onneksi ohi. Tänään on kans välillä vähän nippaillu.
Maha on ihan kauheesti turvonnu,sitä saa kyllä vedettyä sisään, mutta se on tosi raskasta. saa nähä miten asia pysyy salassa joulun yli.
Rva pikkimyy: Kuulostaa ihanalta noi teijän harrastukset.Mä ite tykkään hirveesti tanssimisesta ni oon koittanu miestä houkutella tanssikurssille, kun noi paritanssit on vähä hukassa, mut eipä oo ainakaan vielä lähteny.
Teininä olessaan sillä oli kevytmoottoripyörä ja tykättiin siitä ja on suunniteltuki pyörän laittamista, mut ehkä sit joskus, ku lapset on isompia....
Joo mut taidan lähtee tästä valmistautumaan jouluostoksille.
http://www.meilletuleevauva.net/user.php?id=10