Eliisa80, toivottavasti teidän poika säästyy korvatulehdukselta!
Täytyy tässä varmaan valmistautua luopumaan päivittäisistä rauhallisista hetkistä.... :'(
Meilläkään ei miehen kanssa tapella alkoholin käytöstä, hän niin harvoin sitä ottaa. Sitten kun hänellä on mahdollisuus mennä, esim. joukkueen saunailta tms. niin annan hänen mennä kavereidensa kanssa. Silloin kyllä tietää että sieltä ei ajoissa kotiin tulla vaan tappiin asti ollaan,kuten nyt lauantaina
Riidellään kyllä sitten ihan muista asioista, ja yleensä minä se purnaaja olen. Mies on itse rauhallisuus ja hyvin harvoin kunnolla suuttuu, minä taas suutun vähän liiankin helposti... Varsinkin nyt
Nyt olisi kyllä sellainen hetki että olen tosi loppu ja kovasti tarvitsisin omaa aikaa hetken. En ole viikkokausiin päässyt yksin mihinkään, olen talouden joutunut hoitamaan täysin yksin, tai vielä pahempaa, pojan kanssa
Eli mukaanlukien kauppareissut ym.ym. Sisältäen pojan alkavan uhman, kiukkukohtaukset, läpsimiset ja tavaroiden heittelemiset |O
Olen sentään muutamana viikonloppuna saanut nukkua aamulla pitkään, ja kävihän mies pojan kanssa edellisenä vkloppuna kyläilemässä. Ja minä siivosin sillä aikaa
Mutta minkäs teet, miehellä on kiirettä töissä plus opiskelua siihen päälle... Kesää odotellessa
Pikkasen vaan alkaa hermot olemaan kireällä tuon pojan kanssa.
Sitä vielä kysyisin että kuinka moni joutuu neuvolaan ottamaan esikoisen/muut lapset mukaan...? Ekaan neuvolaan mies pääsi ajoissa kotiin pojan kanssa. Ei siitä olisikaan mitään pojan kanssa tullut kun puolitoistatuntia siellä meni. Mutta ensi viikolla olisi lääkärineuvola ja minun on pakko ottaa poika mukaan. Se on onneksi nopea keikka mutta jonkun pitäisi poikaa katsoa sen aikaa kun olen lääkärin luona. Olen ajatellut sinne soittaa että kai se jotenkin onnistuu, pikkasen hankalaa voi olla muuten
Jospa se kätilö olisi vapaana sen aikaa ja voisi poikaa pitää silmällä (jos poika suostuu vieraan ihmisen kanssa edes muualle jäämään)... Miten muilla on onnistunut neuvolakäynnit, noin suht pienen lapsen kanssa?
Täytyypä taas lopetella...
Lilli ja Tiitti 13+5