Joulukuiset 2020

Joko muut tuntee liikkeitä? Mä oon nyt vain jumahtanut niitä odottelemaan. Tänään neuvolassakin löytyi reipas syke ja beibi potki anturiakin, mutta hitsi vie kun en vain itse vielä sitä tunne. Ihan pari yksittäistä potkua oon ehkä tuntenut, mutta ei muuta. :confused: Vaikka tietäähän sen, että kyllä ne liikkeet sieltä ennemmin tai myöhemmin tuntuu, ja lopussa sitä jo kiroaa kun on kylkiluut ja sisäelimet kovilla. :LOL: Olisi vain kiva saada jotain merkkiä raskaudesta, kun vatsaakaan ei vielä näy. Kohdun pohja on kyllä jo navan korkeudella, että eiköhän se sieltä kohta pullahda.
 
Mie olen tuntenut hentoset liikkeet jo rv 12 lähtien. Aluksi kyllä ajattelin, että kuvittelen mutta samanlaiset tuntemukset on koko ajan vain vahvistuneet niin pakko se on uskoa, että vauva se on.

Täällä tänään rv 16+0 ja aika tuntuu matelevan, vielä reilu neljä viikkoa rakenneultraan. Liitoskivut on erityisesti iltaisin kovat, muuten ei erikoisempia.

Nyt yksi lomaviikko niin saa vähän hengähtää ja nauttia helteistä :cool:
 
Taateli123
Samaa tulin itsekin pohtimaan, että joko moni tuntee liikkeitä? Jos tuntuu, niin miltä viikolta alkaen ne ovat tuntuneet? Itse olen muutaman kerran ainakin kuvitellut tuntevani jotain hentoa (ekan kerran jo useita viikkoja sitten), mutta mitään varmaa ei vieläkään tunnu. Nyt ei ole ainakaan viikkoon tuntunut yhtään mitään ja mahakin edelleen vain hieman turvoksissa. Vointi on nyt täysin normaali, ajoittain tulee ajatus että olenko muka edelleen raskaana :D Tällä viikolla vaihtuu rv 17.
 
Mä aloin tuntea liikkeitä paremmin heti tuosta viestistä seuraavana päivänä, eli rv 16+0. Ei välttämättä joka päivä vielä tunnu, mutta kun tuntuu, niin on olleet selkeämpiä. :) Toki kun ei ole eka raskaus, niin tiedän, millaisia tuntemuksia kuulostella.

Kävin tänään tosi laiskalla ja lyhyehköllä kävelyllä koiran ja taaperon kanssa, ja kotiin tullessa oli alavatsa jotenkin kipeä. Ei nyt kyllä vielä tarvis mitään kipuja alkaa tulla, varsinkaan noin mitättömästä rasituksesta. :confused: Oon varannut koko syksyksi tanssitunniltakin paikan ja toivon, että pystyn käymään siellä pitkään. Saa nähdä mikä todellisuus on. :LOL:
 
Mites raskaudet sujuu teillä ketkä ette ole fb-ryhmässä?

Mulla nyt 17+6 ja vähän on ehkä liikkeitä tuntunut. Kovasti minityyppi ainakin nuijii doppleria. ❤ Vaikea on liikkeistä varmuudella sanoa, kun on ensimmäinen raskaus. :D
 
Kerron jos vaikka joku käypi lukemassa tai tahtoo tietää vaikka kaikki onkin koko odotuksen ollut Facebookissa.

30.11.20 syntyi suunnitellulla sektiolla, tyttö perheeseen mitoin 4250g ja 52 cm.

Niin tyytyväinen vauva, ei natise nukkuu, ja on aivan ihana ja rakas.
Vuosien matka on tullut päätökseen. (2009-2020)
Tuolla ihanuudeella.

Itselle tehtiin leikkauksen yhteydessä sterilisaatio.
 
Kerron jos vaikka joku käypi lukemassa tai tahtoo tietää vaikka kaikki onkin koko odotuksen ollut Facebookissa.

30.11.20 syntyi suunnitellulla sektiolla, tyttö perheeseen mitoin 4250g ja 52 cm.

Niin tyytyväinen vauva, ei natise nukkuu, ja on aivan ihana ja rakas.
Vuosien matka on tullut päätökseen. (2009-2020)
Tuolla ihanuudeella.

Itselle tehtiin leikkauksen yhteydessä sterilisaatio.
Voi onnea sinne! Ihanaa, kun kaikki mennyt hyvin. :)

Tänne syntyi tyttö 5.12.
 

Yhteistyössä