Hyvä muistutus
@Hypsy Ei tunnu kivalta ajatella, että jotkut vain taustailisivat ja lukisivat juttuja, mutta eivät itse jakaisi mitään. Toistaiseksi ryhmä on ihanan lämminhenkinen ja aktiivinen ja varmasti pysyykin sellaisena.
Taidanpa silti välillä kirjoitella taas tännekin. Plussatessa kävin lueskelemassa aikaisempien kuukausien ketjuista alkuraskauden oireista ym, jospa siis joku tammi-helmikuinen vaikka hyötyisi tästä.
Täällä siis menossa 10+5, ja oireet on nyt kadonneet lähes kokonaan. Pientä väsymystä vielä on, mutta ei onneksi sellaista lamauttavaa. Samoin pahoinvointi on hellittänyt. Toki edelleen pitää syödä säännöllisesti, mutta valtaosan ajasta olo on hyvä. Olisi ehkä jo pelottavan hyvä, mutta mulla on onneksi kotidoppler, jolla oon saanut tyynnytettyä mieltä, kun oon kuullut sykkeen siellä jumputtavan.
Päivät ja viikot kuluu kyllä jotenkin niin hitaasti. Torstaina on vuorossa seulontalabra, ja siitä kahden viikon päästä perjantaina vihdoin nt-ultra. Toivoisin kovasti, että niihin aikoihin alkaisi jo jotain pientä liikettäkin tuntua, näin kun on jo raskaus takana ja tietää, millaisia tuntemuksia odotella.