Joulukuiset 2020

Nyt on muutaman päivän ollut alavatsakipuja, ne menee ja tulee. Myös mielialan heittelehtimistä ollut havaittavissa.

Joko olette olleet yhteydessä neuvolaan? Itse en vielä ole. Jännittää, että onko liian aikaista ja jos vielä sattuukin jotain. Nyt siis menossa 6+0
 
Mulle ei muuten kannata laittaa enää viestiä fb-ryhmään liittyen. Läppäri sanoi sopimuksensa irti, eikä sähköpostilla pysty kutsumaan mobiilissa.

Torstaina ultra ja neuvola, en tiedä miten pysyn pöksyissäni sinne asti. Tai ultraan nyt lähinnä, se neuvolakäyntihän nyt on aika tylsä tässä vaiheessa.
 
Taateli123
Nyt on muutaman päivän ollut alavatsakipuja, ne menee ja tulee. Myös mielialan heittelehtimistä ollut havaittavissa.

Joko olette olleet yhteydessä neuvolaan? Itse en vielä ole. Jännittää, että onko liian aikaista ja jos vielä sattuukin jotain. Nyt siis menossa 6+0
Joo kyllä neuvolaaan kannattaa olla hyvinkin varhaisessa vaiheessa yhteydessä, itse soitin heti kun kuukautiset olivat pari päivää myöhässä. Ajat voivat joskus olla kortilla, joten on hyvä varata ensikäynti hyvissä ajoin. Sitten vaan peruu sen, jos tuleekin keskenmeno.

Täällä väsymys ja palelu on hurjaa. Tekee myös mieli syödä koko ajan ja tietenkin kaikkea epäterveellistä! Ruokailujen välissä huono olo hiipii, mutta ei mitään kunnon pahoinvointia kuitenkaan. Vatsatuntemuksia ei juurikaan ole. Tihkutteluvuotoa edelleen on satunnaisesti. Kyllä jännittää tämän viikon ultra.
 
Pääsiäisen jälkeistä arkea kaikille! Täällä jatkuu etätyöt esikoisen kanssa, huh. Täällä vasta 4+6 arviolta ja väsymys ja vatsajomotukset ja päänsärky ja selkälihaskrampit ovat yllättäneet ja huomasin miettiväni myös että kääk voiko olla myös koronaoireita, inhoan tätä korostunutta oireiden tarkkailua :/
Sitten taas hetkinä kun ei ole oireita niin pidän sitäkin huonona merkkinä, äh, täytyy nyt vaan malttaa mieli varhaisultraan ja siitä askel kerrallaan.
 
Heippa!
Laittelin myös viestiä Facebook-ryhmästä yksityisesti

Tein kolmisen viikkoa sitten positiivisen raskaustestin, lasketun ajan piti olla 29.11., tänään käytiin varhaisultrassa ja laskettu aika siirtyi muutaman päivän, ollen nyt 2.12.

Olis kiva päästä tutustumaan teihin lisää fb-ryhmässä
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala
Hei vaan kaikille! Taidanpa minäkin liittyä teihin! Viikonloppuna tein haalean positiivisen ja tänään jo vahvan. Epätodellinen olo, sillä esikoista yritettiin 6kk ja nyt näyttäis onnistaneen ensimmäisestä. Meillä siis esikoinen nyt päälle 1,5v. Epäsäännöllinen kierto, joten tarkkaa la vaikea sanoa, mutta 30päivän kierrolla se ois 21.12. Fb-ryhmä kiinnostaa myös!

21.12. Mimpsu93, 2.lapsi, KHKS

Niin ja täällähän on tuttuja! Hei vaan @marrrsipaani :love:
 
Heippa! Mäkin nyt uskallan liittyä tänne, oon käyny täälä lukemassa jo teidän juttuja mutta oli epävarmaa että millä viikoilla meen niin kävin tiistaina neuvola lääkärissä joka ultras ja viikkoja ois nyt 6+4 :) mäkin oisin kiinnostun siitä fb ryhmästä.

LA 5.12 / firstbaaby / 2. lapsi / khks
 
@hill4 Pahoittelut että kävi noin. ❤ Ja myös siitä, etten huomannut lisätä listalle. Tää uudistunut palsta heittää välillä viestejä eri järjestykseen tai ei ilmoita kaikista uusista, niin joskus jää joitain huomaamatta. Sitten vaan huikatkaa mulle, niin lisään kyllä. :)
 
Heippa kaikki Helmikuisen keskenmenon jälkeen sain eilen viivan, menkat ois tänään pitänyt alkaa. Pitää viel testailla et vahvistuuko viiva tuosta lisää mut toivotaan että nyt pysyis kyydissä mukana. En varmastikaan osaa tästäkään vielä hihkua ja innostua liikaa jos sit taas meneeki kesken. Jos kaikki hyvin menee ni la ois 24.12 Salainen fb-ryhmä kiinnostelis myös jos vaan vielä mukaan mahtuu
ANNKOS, la.24.12, 4.lapsi,
OYS
 
Hei kaikille! Uskaltaiskohan liittyä mukaan. Positiivinen testi tehtynä (tai muutama muukin) ei ehkä yks riitä.. Melkein vuosi oli yritystä takana ja en oikein osaa uskoa, että raskaana olisin. Jotenki tosi epätodellinen olo. Ei muita oireita kaan, kuin satunnaisesti mahakipua. Laskettuaika menee laskurin mukaan 23.12. Eka talvi vauva tuloillaan. Kolme isompaa lasta löytyy myös
 
Tervetuloa uudet!

Mä en oikeen muuta tee kun nuku ja käy töissä. :D Ja hoidan lasta tietty. Pari päivää oli huonoa oloa, nyt pari taas ihan tavallista. Jos nälkä iskee, niin sitten tulee huono olo. Rinnat tuntuu jäätäviltä ja on aamuisin tosi kipeät. Hajut ällöttää. Mietin yhä varhaisultraa, en osaa päättää. :D

Joo ja tosiaan mullekki voi laittaa viestiä fb:stä. Yritän käydä täällä kurkkimassa joka päivä, viime päivinä tosin oon ollut niin väsynyt, että some jäänyt vähemmälle. :)

6+1
 
Heippa! Täällä yksi odottava 6+5 omien laskujen mukaan. Kierto hieman epäsäännöllinen, niin en aivan varma ole viikoista. Pahoinvoinnit on alkanut ja jouduinkin heti jäämään pois töistä niiden vuoksi. Kotona 2v taapero, joka tuo omat mausteensa hommaan Kiinnostaisi päästä fb ryhmään!

La 5.12, 2.lapsi, KSKS
 
Viimeksi muokattu:
Lilmi89 pahoittelut :(

Korallikala onnea hyvistä ultrakuulumisista. :)

Tervetuloa ja onnea uusille :)

Yökkäily jatkukoon, :x
Eilen oli mielialavaihtelut hmm. No räkähdin kun pääsin kotiin kaikki äraytti ja vtutti. Kaikki tippui käsistä kaadoin mehut päälle, Juuri olin ottanut puhtaat vaatteet ja rupesin syömään niin perhanan mehupurkki kaatoi tavarat päälle. Okei tossa ärtymyksessä oli enemmän nälkä varmaan syynä joka laulaisi kaiken. Lähdin kaverin kanssa kävelee tapahtuman jälkee sitten oli taas kaikki hyvin.
Kylmä tai kuuma aaltoja tulee, yöllä väh kerran pissalla ja uni ei meinaa enää tulla. Tänäänkin 2 aikaan vessaan jonka jälkeen pyörimistä kun ei ole hyvää asentoa on liian kuuma ja kun peitto pois niin on liian kylmä.. Ärgh.

Onneksi on viikonloppu ja löhöily päivät :)
 

Yhteistyössä