Olipas täällä tosiaan paljon uutta luettavaa, hetki tässä meni kun luin kaikkien jutut =) Tosi mukavaa lukea kuulumisianne!
Pahoitteluni, huhkuu ja millimenninkäinen. On niin surullista kun tuollaista tapahtuu, mutta mitäänhän sille ei voi :hug: Jaksamisia.
Aurinkoenergiallahan oli ollut rankkaa, toivottavasti pikkuhiljaa olosi paranee.
Mun pahoinvointi jatkuu edelleen, tosin pari päivää ennen joulua oli muutama helpompi päivä. Mulla on edelleen aamusta parempi olo, pahenee koko ajan iltaa kohden, yöllä on kaikkein pahin. Oksennellut olen joka päivä, ja sitten tärissyt peiton alla, mutta kuiva näkkileipä pysyy sisällä. Samoin ihan pienet mehuhörpyt. Koko lasia kerralaan ei kannata juoda, se tulee varmasti ylös.
Jouluruuat jäi oikeastaan kokonaan syömättä.. anopin luona oli vähän vaikeaa, hän kun on tyypillinen anoppimainen ruuan tyrkyttäjä =) Ihan rakkaudella sanottuna :heart: Hänellä on tapana kierrellä ympäri pöytää ja tarkkailla että kaikki varmasti syö tarpeeksi
Ei kerrottu vielä kenellekään mitään, eli edelleen ainoastaan mun sisko tietää tulevasta vauvasta. Kerrotaan muille sitten myöhemmin, tosin työpaikalle täytyy nyt tammikuun alusta kertoa, kun täytyy ilmoittaa hoitovapaanpitoaikeistani. Mun vanhempainloma loppuu siis maaliskuussa, enkä aio nyt tässä välissä mennä töihin.
Musta on ainakin tosi ihanaa olla nyt kotona lapsen kanssa kun olen raskaana, viime raskaudessa oli niin kova kiire ja stressi, tein pitkää päivää, ja nimenomaan asiakaspalvelussa. Ja kun olin opiskelija, ´niin päivät ei tietystikään loppuneet sillon kuin tunnit loppuivat, vaan vapaa-aikakin meni kouluasioita hoitaessa... joskus olin niin poikki että itku kurkussa piti aamulla nousta. On nyt kyllä paljon leppoisampaa, varsinkin kun lapsia on vaan yksi ja hänkin kiltti ja ihana
Mies on nyt autellut tosi paljon, kun on ollut joululomalla. On se kyllä vähän narissut välillä, mutta ei ihan tosissaan kuitenkaan :heart:
Kiitokset muuten Tepa tuosta vitamiinilistasta! =)
Kävin tänään muuten labrassa antamassa paastosokerinäytteen, onkai se ihan ok kun kotimittarissakin oli. Labrassa oli sellainen vihainen mies, jonka mielestä on epäreilua että joillain on ajanvaraus ja muut joutuu odottamaan. Hohhoijaa....
Nyt pitäisi laittaa pyykit narulle ja mennä vähän lepäilemään, taas.. huono olo iskee näköjään taas :x
Hauskoja välipäiviä kaikille!
vib ja mönninkäinen 7+6