V
vierailija
Vieras
No vaihdolla sitten, jos noin vaikeaa sinulle ymmärtää.EpäsuorallaMummo toimittaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No vaihdolla sitten, jos noin vaikeaa sinulle ymmärtää.EpäsuorallaMummo toimittaa.
Tarkoitatko tätä X:ssä?Ja ihan ku ei vois epäsuoralla mennä esim. Lufthansa, Airbaltic lentää Finnairin ohella, tuskin nyt huomiseenkaan menemistään jättää, ja kun perhettäkin jo siellä. X:ssä tuli vastaan tämä.
Mummot käyttää monta päivää samoja kalsareita, kakkarantuja kertyy.Jokaisella tulee vähän kakkaa housuun aina kun pieraisee.
No oli se tämä, minä sit ymmärsin väärin. En nähny mitään lisäkommentteja. Silti ei J:n huomiselle kannattais jättää tuloansa.Tarkoitatko tätä X:ssä?
"one more sleeps and the biggest moment of my life (i see jere stepping out of plane)''
Jos tarkoitat niin ei tuo oo ees nähnyt J:n astuvan ulos lentokoneestaVielä kommenteissakin sanonut itse ettei edes tiedä milloin J on menossa Sloveniaan, olettaa vain.
Kärtsän faijakin moiskautti tollasen Käärijälle Areenalla. Taitaa olla perheessä sellainen suht neutraali välittämisen osoitusVaikka en oo Bbno$ fani, niin onhan toi kieltämättä Kärtsän paras julkisesti nähty kaulapusu ikinä. Sympaattista miten luonnollisesti hän moiskauttaa pusuja mieskavereidensa kaulaan. Ne Bambi pusut ja hiplailut on liian rivoja omaan makuuni, sellainen pelleily ei ole minua varten. Bojan silti suosikkini edelleen näistä Kärtsän kavereista muuten.
Sinä tunnet hyvin mummojen tavat. Mistähän se johtuu.Mummot käyttää monta päivää samoja kalsareita, kakkarantuja kertyy.
Ai se punapakarakuvaVitsi miten hyvä pers se kärtsällä![]()
Ai se punapakarakuva
Minäkin haluaisin päästä tänä yönä tutustumaan kiukkuisen mummon pöksyjen sisältöön. Tinder ei toimi täällä mökillä, joten täytyy tyytyä kaljotteluun Pekan ja Maurin kanssa. -KimmoSinä tunnet hyvin mummojen tavat. Mistähän se johtuu.