onko täällä paljon jo juteltu siitä,
mitä te teette vauvojen kanssa päivällä? jos siitä löytyy jo keskustelu, voisiko joku vinkkailla sivua? kun en ole nyt ehtinyt täällä pyöriä aktiivisesti :ashamed:
mulla meinaan välillä tulee vähän ahistus, kun en oikein tiedä, miten vauvojen kanssa tulis päivänsä viettää... outo ongelma, tiedän, mutta kun ei ole paljoa vauvojen kanssa pyörinyt, niin tässä sitä ollaan esikoisen kanssa... musta olis ihanaa kuulla, mitä te teette päivisin! (herranmunjee, oonkohan mää ite jo kysyny tätä???

imetysdementia, totisesti... )
öö, no, me syödään, nukutaan, jutellaan ja vaunuillaan, ja lattialla lauletaan ja jumpataan vähän ja ollaan mahallaan, ja sitterissä poika istuu, kun hoidan naamapesuni tai syön. hätäseen yleensä pesen pyykkejä tai tyhjennän astianpesukoneen, mutta muuten musta tuntuu, että on velvollisuus (ja siis myös oikeus!) olla viihdyttämässä häntä, just jumpata, laulaa, jutella, kantaa esittelemässä kämppää (siitä hän tykkää kovasti)...
miten paljon te ite teette muuta kuin kiinnitätte huomiotanne tai hoidatte vauvaa? kun mä oon aina ihan poikki iltaisin, kun oon koko päivän aina ollut vauvan kanssa, tuntuu, että teen jotain "väärin". ei meidän vauva oo mitenkään tyytymätön tai itkuinen, ite mää täällä huhkin, ja eka idea tietty olis vähän hellittää ja enemmän vaan nautiskella olosta, mutta mutta... onkohan kenelläkään lähellekään samanlaista fiilistä? kun kysyin neuvolassa, että miten paljon vauvan kanssa pitää seurustella, niin ei se täti oikein tajunnut, mistä oli kyse.
ei tää nyt isoniso ongelma ole, mutta olis kiva olla muutakin kuin poikki iltaisin, kun ei välttämättä tarvis olla. vai ootteko tekin kaikki ihan poikki iltaisin?
irtis ja yli 3 kk ihana poika